Skocz do zawartości
Mnichu1979

Problem z pompą hydrauliczną

Polecane posty

Mnichu1979    0

Zamontowałem nową pompę hydrauliczną massey 294 s, podnośnik działał do momentu podpięcia pod agregat i kicha, okazało się ze poszedł uszczelniacz w pompie. Jaki może być powód inny od wadliwej pompy, na starej oprócz braku mocy było wszystko Ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez adrianurban
      Witam. Mam taki problem z moim Mf 3085 tzn ubywa mi płynu w chłodnicy. Oleju w silniku nie przybywa a po otwarciu korka nie widac bąbelków powietrza więc to chyba nie uszczelka, dodatkowo dodam że słabo grzeje nawet gdy silnik jest rozgrzany to z nawiewu leci tylko trochę ciepła. Dzis rano dolałem płynu tak aby żeberka były zakrtye a po poludniu po 2 godzinach pracy żeberka sa już odkryte. Bardzo prosze o pomoc
       
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez koyack
      Witam. Przeglądając forum natrafiłem na bardzo wiele opinie na temat firmy agroelektronix ale niestety nigdzie nie ma kontaktu do niej. Może któryś z forumowiczów miał by namiary na ta firme? Był bym bardzi wdzięczny. Bądź na innego dobrego elektronika. Gdyż mam problem prawdopodobnie z modułem Ale potrzebuje porozmawiać z kimś mądrzejszym.  Będę wdzięczny za każdą pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.