Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Jurasik

Montaż napędu Ursus C-385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Jurasik    6

Witam Panów,potrzebowałbym kilku informacji odnośnie montażu przedniego napędu do C-385,albo chociaż skany z książki obsługi ponieważ nie wiem do końca jak działa sprzęgło przedniego napędu z czym ono się styka w tylnym moście że się kręci :/ 

Oczywiście wiem że trzeba założyć do tylnego mostu odpowiednie koła zębate ale nie znam działania tego mechanizmu,jeżeli któryś z Panów miał już z tym do czynienia miło by było jak by mi to jakoś wytłumaczył na chłopski rozum :)

Pozdrawiam :)

Edytowano przez Jurasik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Daniels28    14

przednich i tylnych. Trzeba dbrac takie tryby, aby przy wlaczonym przednim napedzie oba napedy sie zgrywaly. Dla kol 18.4/34 tyl i12.4/24 przod potrzebne sa 3 tryby: 27 45 i 32 zebow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurasik    6

Dzięki za pomoc kolego :D
Ale i tak książkę trzeba kupić bo ojciec gdzieś podział a bez niej to uja zrobię

Heh akurat mamy na tyle 18.4/34,więc teraz dobrać tylko przodek z oponkami 12.4/24 i odpowiednie zębatki 

A możesz mi jeszcze powiedzieć czy idą do tych zębatek łożyska,uszczelki i gdzie te części kupowałeś bo znalazłem wszystkie zębatki które podałeś na stronie JackaMocnego 

Edytowano przez Jurasik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jarzabek3
      Witam, z góry przepraszam jeśli już takowy temat był wałkowany ale ja nie znalazłem odpowiedzi.
      Ostatnio nabyłem Ursusa c 385 i jest w nim usterka. WOM po włączeniu dźwignią pod siedzeniem cały czas kręci. W ogóle nie reaguje na dźwignie po lewej stronie przy kierownicy. Co jest nie tak?? Wyczytałem że całkiem możliwe że tarczki wysiadły. Od czego mam najpierw zacząć sprawdzić??? Dodam także że przy włączonym wałku pod siedzeniem przy zgaszonym silniku nie idzie zakręcić ręką. Jedyna możliwośc kręcenia ręką jest gdy wyłączę WOM pod siedzieniem.
    • Przez Thomas2135
      Witam. Otóż jak włączę tą dźwignią pod siedzeniem wałek WOM to ze skrzyni dobiega dziwny odgłos, coś jakby trykanie, zgrzytanie jakby się coś ocierało. Po wciśnięciu sprzęgła hałas ustępuje. Dodam, że przy włączaniu tej dźwigni jest zgrzytanie jakby koła zębate nie mogły się zazębić. Ciągnik kupiliśmy niedawno(bez instrukcji obsługi), więc trzeba się domyślać wszystkich funkcji i powodów niedomagań.
      Dzisiaj jak go zapaliłem i próbowałem szukać przyczyny to zauważyłem, że hałas ustępuje jak przełączę dźwigienkę z pozycji "zając" na "żółw" (czyli włączę wzmacniacz momentu). Napiszcie jak to można naprawić
       
      P.S. A może ktoś miałby chęć napisać do mnie na GG i wyjaśnić mi działanie tych dźwigni przy kierownicy, tzn co włączają i kiedy można ich używać a kiedy nie.
      Za pomoc z góry bardzo dziękuję.
    • Przez TomekPL
      Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?
    • Przez tata1
      Witam
      Nurtuje mnie pytanie, czy ktoś dorabiał przełącznik 540/1000 obr. Bo do brony wirnikowej stosuje 1000obr, a do reszty 540. No i przełączqanie jest niewygodne, muszę odkręcić te dwie śruby, wyjąć z boku końcówkę z drobnym frezem, zatkać ją czymś co mam pod ręką (śruba, patyk, gałązka z wierzby :-) ), włożyć zatkaną końcówkę i zakręcić dekielek z powrotem, by uzyskać 1000 obrotów na WOM. Nie mówie, że chce przełącznik w kabinie, mógłby być tam na dole z prawej strony, tylko by to była jakaś dziwignia. Mam już pomysł na tą dźwignię, ale może nie warto "obalać przewróconego muru" i ktoś to już zrobił i ma u siebie. Może jest w sprzedaży? Macie jakieś info ?
       
       
      ZAPRASZAM KILKA POSTÓW NIŻEJ - CIEKAWE ROZWIĄZANIA
    • Przez marcin7795
      Witam. Mam taki problem z WOM w ursusie tzn. Wszystko się załącza jak należy tylko jak ma ciężko to się rozłącza i słychać zgrzytanie jak obroty dam małe obroty silnika to wałek się załącza do daje gazu i pracuje ale gdy ma ciężko to z powrotem to samo. Co się dzieje? Jaka jest przyczyna?
×