Skocz do zawartości
Camel7771

Podnośnik nie podnosi Renault 103-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Camel7771    0

Witam. Mam problem z Renault 103 14 bez ehr. Podnośnik na pusto podnosi bez problemu natomiast przy pługu wcale nie podnosi albo podniesie do połowy i szarpie nie podnosi już wyżej. Pompa hydrauliczna wymieniona kilka lat temu i jest sprawna, olej jest nowy i ze stanem filtry wymieniane na bieżąco. Czy mógł paść rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogl paść ale na początek cie pociesze ze tylko jakiś syfek mogl zaciąć zaworek tak czy inaczej dekiel w gore i sprawdź czy wszystkie zawory w rozdzilaczu są ok jesli któryś się prycina lub budzi podejrzenia to potraktuj go pasta do zaworow np.nr.2 lub3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

<p>Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek będę rozbierał ciągnik to napiszę co i jak. Pozdrawiam.</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Camel7771    0

Olej zawsze leję agrol i od 10 lat cały czas tylko na nim jest. Wymieniam go co 2 lata a filtry co roku. Ostatnio rok temu go wymieniałem, po prostu w połowie pola podnośnik przestał podnosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Z tą pastą do zaworów to nie podchodź wcale.

Rozbierz, rób zdjęcia, wyczyść, obejrzyj i złóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×