Skocz do zawartości
News
dodger156

New Holland T6 165 - pierwsze błędy

Polecane posty

dodger156    0

Witam
Mam New Hollanda T6 165 od kilku miesięcy. Jest on z roku 2013. 
Dziś po raz pierwszy pojechał w pole do orki. 
I dziś powstał problem na polu. Zaczęły wyskakiwać błędy.Są to same symbole bez oznaczeń typwego błędu (np. 80550) Początkowo wydawało mi się , że to tylko wina adblue( sprawdzając po symbolu). Kupując go miałem adblue 100% , do dziś ciągnik spalił zaledwie 2 zbiorniki paliwa. Uzupełniłem abdlue, jednak na wyświetlaczu miałem informację, że jego stan to cały czas 93%.. Około 5 L może wlałem do zbiornika. 
Pojawiły mi się następujące błędy. Nie jestem jeszcze za bardzo w temacie. Nie wiem jakie kroki podjąć. Proszę doświadczonych użytkowników o rady.

 

post-218369-0-28570500-1502955356.jpg

post-218369-0-91391800-1502955356.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

jakie są dodatkowe sygnały - ikona świeci? pulsuje? alarm ciągły? przerywany?

pierwsze to

Bardzo niskie ciśnienie oleju przekładni napędowej.- raczej krytyczny bład

i niskie ciśnienie układu kierowana

 

drugie to niski poziom ad blue lub jego "wątpliwa" jakość

 

 

nie dostałeś instrukcji co ciągnika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez FOX2
      Witam serdecznie,
       
      Na portalu Vimeo znalazłem ciekawy filmik, stworzony przez ekipę Agromachiny z kanału TVN Turbo. Jest to ósmy odcinek, drugiego sezonu agromachiny.
      Między 6:18 a 16:35 prowadzący testują i porównują dwa ciągniki New Holland posiadające różne systemy ograniczające emisję spalin.
       
      Testy miały na celu porównać ogólne charakterystyki silników, maksymalne moce i momenty obrotowe, zużycia paliwa oraz odpalenie, przy -14 st. C, ciągnika wyposażonego w system SCR.
       
      Link do video --> www.vimeo.com/31774343
       
      Mam nadzieję, że się spodoba.
      Miłego oglądania
       
      Pozdrawiam,
      Darek
    • Przez FOX2
      Witam serdecznie,
       
      Chciałbym się uprzejmie zwrócić do obecnych i przyszłych właścicieli ciągników New Holland serii wyżej wymienionych w temacie. Mianowicie z różnych źródeł dowiedziałem się, że firma New Holland postanowiła do każdej zakupionej maszyny z system SCR dodać właścicielowi całkowicie za darmo 1000L zbiornik, wyposażony w pompę elektryczną, z Ad Blue. Poniżej przedstawię kilka dowodów:
       
       
      http://www.maszyny.d...olland-serii-t7
      Cytat:"Firma New Holland pomoże swoim klientom wdrożyć technologię SCR w okresie przejściowym, mającym na celu dostosowanie maszyn do norm emisji Tier 4A, dostarczając im bezpłatnie zbiornik AdBlue o pojemności 1000 litrów wraz z elektryczną pompą."
       
      http://www.apra.pl/r...hp?content=1269
      Cytat: "Firma New Holland zapewnia, iż przy zakupie ciągnika z AdBlue dostarczy bezpłatnie zbiornik do niego o pojemności 1000 litrów wraz z elektryczną pompą."
       
      http://www.rpt.pl/in...hp?content=1604
      Cytat: "Po zakończeniu prac modernizacyjnych portu lotniczego wszystkie ciągniki będą tankowały paliwo z jednego głównego zbiornika o pojemności 9000 litrów, przy którym umieszczony będzie 1000-litrowy zbiornik na AdBlue. W ten sposób ON i AdBlue będą trafiać do zbiorników „z pistoletu”. Obecnie 1000-litrowy zbiornik na roztwór mocznika stoi w garażu. Trzeba dodać, iż – jak potwierdza Robert Biskup – jest to zbiornik dostarczony nieodpłatnie wraz z pompą."
       
      Dodatkowo, nawet na forum AF można doszukać się informacji potwierdzających powyższe linki, mianowicie:
       
      Powyższy cytaty pochodzą z komentarzy pod zdjęciami z poniższych linków:
      http://www.agrofoto....page__total__13
      http://www.agrofoto....-auto-ccommand/
       
      Prawdopodobnie znalazłbym jeszcze więcej wypowiedzi potwierdzających informacje z początku postu, ale do rzeczy.
       
      Dlaczego powstał ten temat?
      Zamówiłem ciągnik serii T7, powoli zbliża się termin dostawy, a mój dealer, najwyraźniej "zapomniał" mnie o fakcie, darmowego zbiornika z Ad Blue, poinformować. Nie wiem z tego to wynika. Czy ten darmowy zbiornik jest tylko dla wybranych? A może jest darmowy tylko, jeżeli maszyna była zamówiona w jakimś szczególnym przedziale czasowym?
       
      W związku z sprzecznymi informacjami oraz powyższym faktem, mam kilka pytań do obecnych i przyszłych właścicieli maszyn New Holland wyposażonych w system SCR. Wy najlepiej wiecie jak ta kwestia wygląda.
      1. Jaką maszynę, kiedy i gdzie zamówiliście?
      2. Kiedy maszynę odebraliście od dealera?
      3. Najważniejsze, czy otrzymaliście 1000L zbiornik Ad Blue?
      4. Czy dodatkowo musieliście płacić za ten zbiornik z Ad Blue, czy dostaliście go całkowicie za darmo?
      5. Czy dealer sam Was poinformował o tym gratisie, czy może musieliście się pytać, domagać i walczyć o coś, co New Holland miał zapewnić za darmo?
      6. Czy komuś dealer odmówił dania tego "gratisu"?
      7. Ostatnia już chyba kwestia. Co ten gratis tak naprawdę zawiera? Czy to jest pusty 1000L zbiornik, czy to może 1000L zbiornik wypełniony do pełna Ad Blue, czy może pusty zbiornik 1000L z elektryczną pompą, a może ostatnia opcja czyli 1000L zbiornik wypełniony do pełna Ad Blue oraz wyposażony w pompę elektryczną?
       
      Przepraszam za tak obszerny post. Chciałbym się dowiedzieć, jak w praktyce wygląda kwestia tego gratisu, którego dotyczy ten temat. Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania, co pozwoli mi rozpocząć konkretną rozmowę z dealerem.
       
      Z góry dziękuję za wszelki informacje.
      Pozdrawiam,
      FOX2
    • Przez smutasek97
      Koledze pewnego razu w Fendtcie 312 (96r.) wyskoczył komunikat awarii czujnika oleju na wyświetlaczu, do tego sygnał dźwiękowy. Po naciśnięciu ok+symbolu trójkąta alarm się wyłącza lecz zostaje błąd numeryczny w liście błędów, a dokładnie numer (0.1.51) Przełożyliśmy czujnik ciśnienia oleju od drugiego fendta, tym razem tak samo wyskakuje komunikat na wyświetlaczu lecz nie ma sygnału dźwiękowego. Czujnik jest raczej dobry bo w drugim fendtcie (308c) wszystko jest ok. Mam parę pytań Czy żeby usunąć błędy z listy trzeba podpinać komputer? Czy jest jakaś kombinacja klawiszy ktura resetuje liste błędów? Czy wymieniać czujnik na nowy, czy sprbować podłączyć od swojego fendta (310 94r.) do tamtego ???
    • Przez juszcz
      Mam problem z ciągnikiem DF agroplus 310, w czasie jazdy pod góre podświetla się kontrolka STOP, brzęczyk jest włączony na stałe a kod alarmu to M6. Wie ktoś z czym to może być związane?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.