Zaloguj się, aby obserwować  
Mati89

Regulacja podnośnika MF 255

Polecane posty

Mati89    1

Witam tydzień temu zakupiłem używanego MF 255 dziś gdy musiałem użyć podnośnika nieźle się namęczyłem żeby nie opadł... Dokładnie to wygląda tak : podnoszę ładunek i podczas jazdy albo idzie max do góry albo max na dół Czym to może być spowodowane ??? wystarczy regulacja dźwigni (jeśli tak to jak mają być ustawione tak aby pod podniesieniu ładunku nie opadał ) Jak by ktoś miał ochotę poradzić mi coś na gg to niech pisze : 4542909 (niewidoczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    5

Więc tak: jeżeli podnosisz-> szara dźwignia z metalową kólka, na żółtym tle, bliżej błotnika, musi być max do tyłu, wtedy druga dżwignią, bliżej siedzenia operatora, zakończoną czarnym plastikiem, na czerwonym tle, przesuwasz do przodu, do końca czerwonego pola -> tam powiniem być ogranicznik = podnosisz do góry. Jeżeli poniesiesz za wysoko to będziesz słyszał charakterystyczne stukanie, nie przejmój sie i opuść troche podnośnik. Jeżeli opuszczasz to czarna dżwignia do tyłu -> regulacja pozycyjna, lub też szara do przodu -> regulacja siłowa (poszukaj na forum dokłanie o tym bo były już dyskusje na ten temat). Ważne jest jeszcze w jakiej pozycji jest dźwignia regulacji szybkości reakcji podnośnika, taka pod siedzeniem, w bloku skrzyni/podnośnika, z tej samej strony co dźwignie wyżej wymienione. Musisz ustawić ją na zająca (bodajże max do przodu), wtey cięgła podnośnika bedą szybciej opadać. Sprwadź też poziom oleju, bagnet jet obok dźwigni szybkości reakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil20    0

Tak używa się tych dzwigni w pracy, a w transporcie ta czarna obok siedzenia jest na dole, a ta obok błotnika podniesiona do góry czyli do przodui wtedy jest uniesione, operuje sie tylko tą jedną dzwignią. A te stuki u mnie też są ale po kilku godzinach pracy jak olej się rozgrzeje, musze go wymienić bo już stracił swoje właściwości, i wtedy jest za rzadki, pompa ma ciężej i głośniej pracuje ale tempo podnoszenia się nie zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

Dziś trochę przy tym siadłem i popróbowałem i ustawiłem średnio czyli czasem się podnosi i zostaje a czasem po chwili opada ale to dość rzadko obecnie dźwignie są tak ustawione :

75ca64208f758e7amed.jpg

Przepraszam za kiepską jakość zdjęcia ale robiłem je przed chwilką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Ta dźwignia od błotnika powinna być całkowicie do tyłu wtedy ponośnik będzie podniesiony przy takim ułożeniu dźwigni jak będzie opuszczał świadczy o uszkodzeniu pompy


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

Nie wiem czy dobrze rozumiem, rozumiem to tak : Gdy dźwignia od strony błotnika będzie maksymalnie w do tyłu (w stronę daty na zdjęciu) ciągnik nie może opuszczać, jeżeli będzie opuszczał to pompa jest uszkodzona. Czy to o to chodziło ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Dokładnie tak ,dobrze zrozumiałeś (zajmuję sie regeneracją pomp)


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dźwignię która jest pod siodłem ustaw na środku, a szybkość reakcji na zająca (gdyby były aktualnie inaczej) może masz coś zjechane i było zrobione tak na sprzedaż tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

A ile by kosztowała taka regeneracja ??? Teraz jak ustawiłem to niby wszystko chodzi ale jak coś średnio ciężkiego dźwiga to na bardzo małą wysokość, nawet brony tylko trochę nad ziemią, a jak mu pomogę dźwigać to bierze wysoko tak jak być powinno to chyba pompa do roboty tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Jeśli podnośnik ma siłe podnosić to wina rozdzielacza ktoś przy nim grzebał i coś popaprał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati89    1

No właśnie z tą siłą jest kiepsko podnosi ale słabo no chyba że mu ktoś z tyłu pomoże coś podnieść to podniesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
może ktoś przesadził z regulacją siłową i teraz zawór bezpieczeństwa puszcza olej przy małym obciążeniu

Witam

Gdzie znajduje się zawór bezpieczeństwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj