TomekLOP

Podnośnik Renault 103.54

Polecane posty

TomekLOP    1

Witam

Mam mały problem z moim Renaultem 103.54 chodzi o podnośnik mechaniczny bez ehr, nie mogę ustawić pługa bo wydaje mi się że za mało podnosi i podczas obrotu kółko potrafi zahaczyć o ziemię pług to Kverneland ld100 3 skiby może ktoś miał już coś podobnego, może jest jakaś regulacja wysokości podnoszenia czy próbować przestawić na frezach ramiona podnośnika ciągnik pracował w tandemie bo ma mocno wytarty zaczep, i ogólnie jak powinien działać podnośnik sterowanie tymi dźwigniami w kabinie niech ktoś opisze jak to u niego działa, bo u mnie ustawiam pierwsza dzwignię na połowę a drugą tę dłuższa na powiedzmy 4 i orzemy ale jak przy końcu podnoszę pług pierwszą dzwignią to on całkiem do góry nie pójdzie dobiero jak pocignę tę druga na 10 to podniesie na max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Zadrzyj koniec pługa łącznikiem centralnym ,bo pewnie kółko gdzieś przy końcu masz..

 

Pierwsza dźwignia to podnoszenie jakby co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Wieszaki mam skręcone na maxa, coś będę się jeszcze przyglądał przy orce co tam można zdziałać.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

Edytowano przez rispekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Ciekawe czy tylko moja Renata posiada kilka otworów w dolnych cięgłach do przestawiania wieszaków , co umożliwia łatwo zmienić skok podnoszenia


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez BIZULEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

 

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam. Też mam tak że dźwignią od ustawiania głębokości podniesie wyżej o kilka cm niż dźwignią od podnoszenia, więc chyba to normalne.

Ja mam z kolei takie pytanie. Jak wyjąć pompę hydrauliki w modelu 103.54 ? Widzę wszystkie śruby ale dostęp do nich jest strasznie ciężki. Może jest jakiś patent na to ?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalcase95    1

ja w 120,54 to mam tak że odkręcam 4 śruby od bloku silnika i odchodzi pompa z tym przodem i w tedy mas latwy dostęp do pompy na pompie jest kolo zębate z klimem  nie wiem czy to ci coś pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

 

Przełóż cięgno centralne w ciągniku o jedno lub dwa oczka w dół lub zakup krótsze.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Na razie dołożyłem 4 skibę i daje się obracać, ustawiłem na 4x40cm i jest mniej złamany jak na 3x50cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tylko w jakim celu?

  • Haha 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Głównie chodzi o wypłycenie pierwszej skiby i możliwość obrotu po tym. Po za tym łatwiej było by dopasować śrubę centralną bo teraz to używam jakiejś ponad normę długiej.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1
Dnia 3.10.2017 o 09:19, AlaCapone napisał:

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

 

To powiedz mi jeszcze co zmieni mi przełożenie belki zaczepowej w ten drugi otwór? Mój pług ma identyczną wieżyczkę jak na zdjęciu wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Położenie belki zaczepowej w dalszy otwór:
- przybliży pług do ciągnika
- zwiększy udźwig podnośnika (pług będzie sprawiał wrażenie lżejszego)
- zmieni proporcje długości ramion (cięgien) dolnych podnośnika w stosunku do cięgna górnego, a co za tym idzie:
- wypłyci orkę dla przednich korpusów
- utrudni obrót (tył pługa uniesie się niżej)
- cięgno górne (łącznik centralny) będzie sprawiało wrażenie jeszcze dłuższego (w porównaniu ze stanem obecnym)
- w skrajnych przypadkach wieżyczka może kolidować z kabiną ciągnika (Zetor, Ursus ciężkie serie)

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

No to zostaje przełożyć belkę na drugi otwór i dołożyć jakieś blachy żeby dać wyżej mocowanie śruby centralnej przy wiezyczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj