Mikruss

Silnik z MF 3070 do mf 390

Polecane posty

Mikruss    536

jak w temacie, bo mam okazje kupic kompletny silnik z mf 3070 i jak mi wiadomo siedzi tam at4.236 a w moim 390 a4.248 (aczkolwiek do konca nie jestem przekonany), duzo jest roznic miedzy tymi silnikami, i czy da sie go bez problemu wsadzic do mnie do 390. Najwazniejsze to czy wszedzie są te same uchwyty, lapy itp, walek na skrzynie.  Co ew. bede musiał przelozyc ze swojego silnika (pompa wody, obudowa rozrządu, itp?)

Silnik jest do wziecia caly kompletny z calym osprzetem.

Licze na jakies szybkie odpowiedzi bo sprawa jest dosc pilna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

Sprobuj sie dowiedziec czy ten silnik montowany byl do trzysetki np 398. Moze to cos troszke rozjasni. To jest chyba 4T ten co mozesz kupic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Przecież to są te same bloki a silniki jako tako różnią się grubością tulei, średnicą tłoka... No i osprzętem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Pytam bo chce sie upewnić. A co np. Z miska olejowa bo u mnie Walek od napędu idzie z boku a w 3070 pod silnikiem i czy śruby do przedniego wspornika sa tak samo rozłożone czy jednak miska do wymiany. To ze bloki niby te same ro wiem ale dokoła silnika juz jest inaczej...
Edit...
Taki silnik byl montowany w 390t ale nie wiem czy na identycznym osprzecie.

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj