Mikruss

Silnik z MF 3070 do mf 390

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mikruss    536

jak w temacie, bo mam okazje kupic kompletny silnik z mf 3070 i jak mi wiadomo siedzi tam at4.236 a w moim 390 a4.248 (aczkolwiek do konca nie jestem przekonany), duzo jest roznic miedzy tymi silnikami, i czy da sie go bez problemu wsadzic do mnie do 390. Najwazniejsze to czy wszedzie są te same uchwyty, lapy itp, walek na skrzynie.  Co ew. bede musiał przelozyc ze swojego silnika (pompa wody, obudowa rozrządu, itp?)

Silnik jest do wziecia caly kompletny z calym osprzetem.

Licze na jakies szybkie odpowiedzi bo sprawa jest dosc pilna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

Sprobuj sie dowiedziec czy ten silnik montowany byl do trzysetki np 398. Moze to cos troszke rozjasni. To jest chyba 4T ten co mozesz kupic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Przecież to są te same bloki a silniki jako tako różnią się grubością tulei, średnicą tłoka... No i osprzętem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Pytam bo chce sie upewnić. A co np. Z miska olejowa bo u mnie Walek od napędu idzie z boku a w 3070 pod silnikiem i czy śruby do przedniego wspornika sa tak samo rozłożone czy jednak miska do wymiany. To ze bloki niby te same ro wiem ale dokoła silnika juz jest inaczej...
Edit...
Taki silnik byl montowany w 390t ale nie wiem czy na identycznym osprzecie.

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj