killler89

Obrotomierz licznik motogodzin renault 95.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
killler89    0

Witam., mam problem z moim obrotomierzem nie wskazuje ani obrotów ani motogodzin. co do obrotów to pewnie cos z elektroniki w nim padlo natomiast co do mtoogodzin pekniety jest trybik, w oogle on jest z jakiegos dziwnego materialu nie wiem co to abs czy cos jest taki elasyczny i teraz pytanie czy sa gdzies osiagalne zestawy naprawcze do tych liczników ?niedsty znalesc sprawna uzywke graniczy z cudem a i ceny tez zaporowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

mam znajomego elektronika ktory robi obrotomierze i ogolnie rozna elektronike wiec jesli chodzi o elektronike nie mam problmu. problemem jest wlasnie ten trybik. dostep do drukarki 3d tez bede mial wiec kwestia tego ryzunku no i czy o ten sam trybik nam chodzi. w wolnej chwili rozbiore jeszcze raz ten obrotomierz i zrobie foto o ktory tryb mi chodzi czy o ten sam co u ciebie. ty masz ten obrotomierz jaeger, podlanczamy na wtyk z 4 okraglymi bolcami i takim polksiezycem ustalajacym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

wszystkie trybiki plastikowe takie biale sa w porzadku, uszkodzony jest tylko jeden z jakiegos dziwnego gumowego materialu, powiedz czy to dokladnie ten sam trybik u ciebie nawalil ?jest on podwojny tzn duzy i maly

post-68921-0-83018600-1502643938_thumb.jpg

post-68921-0-23929000-1502643993_thumb.jpg

post-68921-0-99840800-1502644051_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

witam ponownie.

 

jako ze ciezko dorwac sprawna uzywke, przyszedl pomysl zastosowania jakiego zamiennika, znalazlem na alledrogo cos takiego http://allegro.pl/licznik-motogodzin-12-24v-z-obrotomierzem-80mm-i6882453211.html co o tym myslicie ?jeszcze nie dzwonilem do sprzedawcy. a ciekawi mnie czy bedzie sie wszytsko zgrywalo i czy beda prawidlowe wskazania obrotów jak i godzin. ciekawe tez czy posiada on w sobie jakas pamiec i po odpieciu zasilania nie beda sie kasowały godziny. w oogle nie wiem czy po przsekorczeniu 10 godzin on sie zeruje czy tez wyswietli sie kolejna liczba, bo poki co to na zdjeciu widac tylko jedna liczbe oraz druga po przecinku.

moze ktos cos takiego lub podonego ma i podzieli sie opinia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

cena zaporowa 1000zł, jakbym mial dac tyle to bym dolozyl te 2 czy 3 stówy i kupil orginal bez zadnych kalibracji ustawiania itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
killler89    0

ten uzywany jest uszkodzony nie wskazuje motogodzin a to jest najwaznijsze dla mnie.

 

natomiast te nowe to to samo co wrzucilem linka, wiem ze wymagaja jakichs tam ustawien nie wiem czy bym to ogarnal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Każdy uniwersalny obrotomierz wymaga kalibracji, albo przez kupującego, albo przez sprzedawcę po podaniu mu "pewnych" danych. Najlepiej jednak kalibrować samemu.

 

Jeśli chodzi o skalę obrotomierza.

Ten z Twojego linku wyskalowany jest do 4 000 obr/min lepiej, gdyby był  do skalowany do 3 000 obr/min, czyli niewiele więcej niż maksymalne obroty silnika (2 350 obr/min). Ten byłby lepszy, bo dokładniejszy będzie odczyt.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Nie pamiętam kurcze ,a nie ma teraz tego sprzedawcy na olx ale ja kupiłem takie były oczywiście zamienniki z białą tarczą ,z mozliwością kalibracji samemu(posiada z tyłu obudowy przycisk zmiany tzw podziałki) też szukałem oryginału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.08.2017 o 20:05, RafaSzymanik napisał:

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Kolego potrzebuje ten rysunek i namiary na tom firme co ci wydrukowala go

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miros13    0

Witam, jeżeli jest taka możliwość także poproszę o namiary na firmę od trybiku. Pozrdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekm1601    0
Dnia 9.08.2017 o 20:05, RafaSzymanik napisał:

Trybik można zamówić w firmie w Krakowie, drukują na drukarce 3D, ja tam zamawiałem swój, tylko trzeba mieć rysunek, rysunek zrobił mi sąsiad, koszt rysunku 70zl a trybik około 130zl z przesyłką. A elektronikę robił mechanik i on zna się na tym. Wywalił cały układ od obrotów i zrobił swój. Numer do firmy do trybiku mam jak interesowało a ten mechanik jest z Lubelskiego.

Mogę namiar na tego mechanika. Te jestem z lubelskiego 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj