Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Halex

Jak wyciągnąć przycisk zewnętrznego womu ?

Polecane posty

Halex    1

Witam, Jestem szczesliwym posiadaczem johndeer'a 6830
popsuł mi sie ostatnio przycisk zewnetrznego womu i nie mam pojęcia jak go wyjąć ;)
Pomoże ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzybu1    2

U mnie w claasie przycisk zrobił się taki, że obkreca się na boki i też właśnie muszę go wyciagnac i pewnie coś dokręcić. obstawiam że trzeba rozebrać plastik od spodu blotnika, bo innej możliwości raczej nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

od spodu odkrecasz osłonę, jest przykrecone na torx'y, odpinasz wtyczkę i jakąś małą żaba odkrecasz nakreteke, ogólnie to 15 minut roboty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez john_deere7430
      Witam , mam problem w swoim jelonku , pod obciążeniem kiedy temperatura dochodzi do 85 stopni , wyrzuca mi komunikat ecu 1180.00 , zapala się on z czerwoną kontrolką stop , wyczytałem że może być to czujnik temperatury dolotowej do turbiny , ale wiadomo samemu nic się nie da zrobić ,więc przyjechał serwis , no i sprawdzali czujniki , zakładali nowe a komunikat dalej się wyświetla ,no i w sumie nic nie naprawili i dalej nie wiemy co do czego , może ktoś z was miał taki problem , dodam że w ciągniku jedyne co było robione to odłaczenie EGR które wykonała firma tuning44 , także jest zrobione konkretnie i ciągnik chodził , no i jak ktoś by widział czy z tym błędem można wgl pracować ciągnikiem czy lepiej go zrobić jak należy od razu , pod rzepaki pasowałoby już ryć a tu ręce związane . Z góry dzięki za odpowiedzi .
    • Przez beret1990
      witam , tak jak w temacie, JD 6830 0d lipca u mnie, jakieś 200 mth i okropnie chleje paliwo;/ przy gruberze 3m łapy lemken ok 13l/h(to w miarę) ale teraz przy pługu kverneland 4*46+ pacomat nawet 25-30 litrów, czy to normalne? jeżdżę ok 8km/h i obroty 1700-1800max, pytanie do użytkowników JD szczególnie 6830 i 6930, CZY TO NORMALNE?!
    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
×