Skocz do zawartości
News
boskipl

Case Maxxum 125 Multicontroler kalibracja skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
boskipl    0

Tak ale mam wrażenie że skrzynia wymaga częstszej kalibracji niż co 600 godzin podczas przeglądu a za każdy przyjazd serwisu trzeba płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ryki    7

W instukcji jest wszystko opisane. Także poszukaj.

Edytowano przez ryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu9802    9

z tego co wiem, kalibracja jest możliwa, ale tylko wtedy gdy mamy bardziej rozbudowany wyświetlacz, ten z licznikiem hektarów. Ale mogę się mylić, bodajże w New hollandzie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

w t6 electrocomand jak sobie nie kupiles skrzyni 16x17 to sobie jej nie zrobisz chyba ze skrzynie wymienisz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    13

Chyba nie będę wchodził w koszty :D Zawsze myślałem że skrzynie 16x16 też da się skalibrować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoRo    3

Sorki zle przeczytalem.. oczywiszcie ze sie robi kalibracje 16x16 czy 16x17 tak samo sie je wykonuje.

Wiem tylko tyle: olej w strzyni musi byc zagrzany.  na zgaszonym silniku mocno zaciagnac reczny, trzymac zółw i zajac i odpalic go wtedy wchodzi sie w stan kalibracji i wtedy dac rewers do przodu i powiniem kalibrowac. trwa to troche, bedzie zieniac biegi i tam cos robic.

duzo rzeczy niewiadomych... jakie powinny byc obroty silnika. jaki bieg powinnien byc wlaczony na poczatku.

 

 

Dokladnie nie wiem, to zapamietalem jak robil to u mnie serwis. Serwisant powiedzial ze jak nie wiem dokladnie zebym tego nie robil bo idzie namieszac

 

znalazlem filmik moze wam pomoze

 

www.youtube.com/watch?v=xjIQ6jS6DuQ

 

lub tu po polsku

https://www.youtube.com/watch?v=nNuxrmutFUg

Edytowano przez RoRo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boskipl    0

A jaki macie olej do skrzyni zalany w maxxumach ?  U mnie jest ten nexplore a słyszałem że na hy-tranie lepiej pracuje 

Edytowano przez boskipl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    13

Ja zalałem oryginał Akcela Hy-tran zgodnie z tym co podaje producent


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez przemexxx
      Chcę wymienić olej przekładniowy w skrzyni (hydrauliczny). Nie wiem jak kupić.Nazwa, symbol? proszę o szybką odpowiedź, pozdrwiam
    • Przez baoo
      Witam. Jestem zainteresowany kupnem
      Case 5150 lub 5140 . Czy znacie może kogoś kto ma na sprzedanie tego typu ciągnik lub jakieś namiary na handlarzy z okolic, a jak by to był jeszcze rolnik to juz w ogóle bajka. Okolice Kutna woj.Łódzkie do 100 km plus minus 50. Olx allegro itd. przejrzałem i objechałem. Nie raz są ukryte perełki jeszcze nie wystawione. ☺ Z góry dziękuję.
    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
×