Skocz do zawartości
_Marcin_

Błędy rewersu 0.1.6.3 i 0.1.6.4 Farmer 311 T-matic

Polecane posty

_Marcin_    0

Witam wszystkich.

Rewers działa mi "normalnie" jednak pojawiły się błędy 0.1.6.3,  0.1.6.4 i zamiast tych zielonych strzałek "przód", "tył" mam strzałki zastępcze na wyświetlaczu. Innych błędów brak.

Nie znalazłem żadnego tematu na forum z tym związanego.

Czy możliwe jest że przepaliły się obie żarówki? A może są tam LEDy?

Zegary mam wyjęte. Ktoś wie które piny odpowiadają za obie kontrolki?

Co jeszcze sprawdzić? Są do tych kontrolek jakieś czujniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro1234
      Witam posiada ktoś z forumowiczów katalog częsci do farmera 8248 bądz 8244?
    • Przez TomekWudarczyk
      witam ma renault 95.14 tx z rewersem mechanicznym i gdy wbijam rewers do tyłu i puszczę sprzęgło to wajcha rewersu lata coś zgrzyta a ciągnik stoi dopiero po kilku razach łapie i jedzie do tyłu i nie wiem co jest popsute sprzęgło czy tryb rewersu w skrzyni. Proszę o pomoc
    • Przez Zbyszek123456
      Witam,
      mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.
      Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?
      Czekam na podpowiedz.
       
      Pozdrawiam,
      Zbyszek.
       
       
       
    • Przez kamil_z88
      Witam
      posiadam Fendt 309 LSA w którym uszkodziła mi się spręzarka od siedzenia Gramer. Załącza się ale nie pompuje powietrza, albo robi to bardzo wolno. Rozebrałem siedzenie i spręzarkę. Tłok się powycierał jest plasitkowy. Znalazłem na allegro taki model : 
      http://allegro.pl/kompresor-sprezarka-siedzenia-grammer-12v-i6523693858.html
      Czy może lepiej gdzieś zregenerować starą sprężarkę.
      Proszę o rady
      Pozdrawiam
       
    • Przez everto
      Witam
      posiadam renault 103.54 na rewersie elektrohydraulicznym i 3 półbiegami z 95r. Mam z nią taki problem że mianowicie przełączenie rewersu trwa zbyt długo około (3-5 sek).Po przełączeniu z N (jak ciągnik stoi) na przód/tył trzeba te 3-5 sek odczekać i podczas jazdy jak zmieniam kierunek przód-tył również około tylu trzeba odczekać. Czas ten jest jednakowy i na wolnych obrotach silnika jak i na wysokich.Jest to dość denerwujące i utrudnia prace w polu. Dodam że podczas zmiany nie następuje szarpnięcie.
      Był u mnie serwisant new hollanda prywatnie po godzinach i stwierdził że wg niego trzeby by wyregulować "czas napełnienia sprzęgieł". Niestety on nie posiada do renault odpowiedniej aparatury.

      Stąd moje pytanie. Poszukuję speca który się tego podejmie. Okolice Płocka, Płońska lub Wyszogrodu. Ktoś coś?
×