Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

John Deere 8430 + Vaderstad Spirit 600 / inny traktor + Vaderstad Spirit 400

Polecane posty

Daniel215    1

Chodziło mi dokładnie o to samo o co chodziło GSX@ :P

Czyli że w jd są takie same podzespoły, cofnij strone wcześniej tego tematu to zobaczysz że pierwszy o tym wspomniałem :) a jak już gazeta o tym pisze, to ja nie uwazam się mądrzejszy od redakrcji :)

 

ps.moge podważyć to że JD 6820 i 6920 różnią się tylko moćą silnika... skrzynia i inne podzespoły są takie same :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0

było napisane ze gościu wyrwał skądś książeczkę serwisową modelu 6920.

Po za tym napisałem to co tam pisze... :)

 

A tak po za tym cały ten tuning "to na dwoje babka wróżyła" :P jakoś mnie to nie przekonuje ponieważ firmy skoro robią dany model o danej mocy to chyba musi coś w tym być a że do całej serii wkładają ten sam silnik to o niczym nie świadczy np. jak NH seria T70X0 to różnią się wieloma rzeczami....


"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a no jak skads zdobyl ksiazke serwisowa w ktorej podane sa np numer czesci, wszystko sprawdzil i wyszly takie same to nie mam pytan.

pozwole sobie jednak zauwazyc ze moc nie jest podniesiona jedynie za pomoca mapy paliwowej, bo to by nie mialo zadnego sensu :)

a jak już gazeta o tym pisze, to ja nie uwazam się mądrzejszy od redakrcji :)

redaktor to zadna wyrocznia, czasem ogladajac tvn turbo skreca mnie od niektorych "fachowych" informacji

A tak po za tym cały ten tuning "to na dwoje babka wróżyła" :P

w ciagnikach jest trudnosc weryfikacji wynikow, hamownia WOM nie powie za wiele :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

tak troche odbiegając od tematu: brzozak2@ z tymi komentatorami z tvnturbo to naprawde jest śmiech... :P redaktorzy są nawet ok...

 

No ale nie róbmy już OT, tylko piszmy na temat który jest w nagłówku... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

A ja na targach oglądałem claasa axiona o ile dobrze pamiętam też nieźle urządzony najbardziej podoba mi się xerion ale to ju inna bajka i inne pieniądze :P no ale wypasiony axion zamiast JD to może byc interesujące?


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

o tych claasach tez OT walimy, ale chcialbym zwrocic uwage na masy 2 modeli tj. arion (w 4 cylindrach) i axion, ktore ewidentnie sa duzo ciezsze od swoich konkurentow, to moze byc ciekawa alternatywa dla specyficznych klientow :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0
w ciagnikach jest trudnosc weryfikacji wynikow, hamownia WOM nie powie za wiele :)

 

Z drogiej strony to chyba najbardziej mobilna jest tylko hamownia WOM.

Pchać się na profesjonalną hamownie jakimś większym ciągnikiem to już jest tragedia :P ale jak komuś są potrzebne dokładne dane to tylko takie wyjście pozostało... :)


"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na temat Claasa mam wlasnie zdanie. Bylismy rok temu na Ukrainie w gospodarstwi 3500 Ha i mieli tam Claasa Axiona chyba ... nie wiem , nei pamietam mial kolo 260 Km . Strasznie ,,mulowato'' poruszal sie w orce z 7 skibowymi plugami . Nie przypadl mi do gustu. A moze to tylko wina operatorow? Nie dbali o ciagnik nie czysczyli filtrow itd i moze dalteog tak pracowal dziwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

najwiekszy axion (850) ma 225 KM wg ece r24, 260 KM to moze atles, ktory jest juz wycofany z produkcji i byl dosyc przestarzalym ciagnikiem, takze tez nie wysuwaj zbyt pochopnych wnioskow, tymbardziej, ze nie specjalnie widze orientujesz sie w klimacie. Axion w pewnym sensie jest fenomenem, gdyz jest to ciagnik klasy ciezkiej (ale nie najciezszej) z gabarytami juz najciezszych ciagnikow zabudowanym w dosc kompaktowym opakowaniu, co stwarza mozliwosci wypelnienia pewnej luki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O wlasnie Atles... Weidzialem ze cos na A ;p jesli chodzi o Claasy to w ogole sie nei orientuje . Nigdy sie imi nie interesowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

No a powiedz mi po co Ci na 500 ha 6 metrowy siewnik?????? bo tego nie rozumiem chyba że masz cięzkie ziemie albo mieszkasz w miejscu o bardzo niekorzystnych układach pogodowych.

Pozatym Spirit to siewnik taki sobie - są lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po co?? Zeby glupi mial pytanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
a wiecie może czy wszystkie claasy mają pełną ramę

zaden claas nie ma zadnej ramy B) jest tylko wzmocnienie siegajace od silnika po sprzeglo, ale to nie jest rama na ktorej sa osadzane elementy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Xerion jest chyba na ramie, ale to inna kategoria. Swoją drogą czy rama jest konieczna? Mało kto stosuje ramę i ciągniki jakoś chodzą bez większych problemów, nie łamią się itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no jakos chodza, ale np. w MF ojca byl remont skrzyni po 6000 mth, znajomy mial wymieniana 2 razy obudowe skrzyni w DF agrotron 200, raz po kilkudziesieciu mth, drugi po kilkuset. byc moze rama uchronilaby te podzespoly B)

przy maszynach ciaganych moze to nie jest tak bardzo istotne, ale jak ciagniki chodza z agregatami uprawowo-siewnymi, czy zawieszanymi plugami 6 skibowymi to sie robi problem :/

 

a z xerionem masz racje, zapomnialem o nim B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

Widzę że jak się nie ma argumentów to się pisze to co napisałeś.

Argumentów widocznie żadnych nie masz po co Ci siewnik 6 metrów na 500 ha i dlatego wyzywasz mnie od głupków.

No ale co zrobić to właśnie POLSKA

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zdaje mi sie ze hubert uzasadnial swoj wybor wczesniej, przeczytaj lepiej caly temat nim zaczniesz zadawac irytujace pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

Nie wydaje mi się żeby były irytujące.

Jeśli uzasadnieniem nazywasz tekst że chodzi o uproszczenie prac i ich przyśpieszenie to ok - ale mysląc w ten sposób to można by kupic i 8 metrów i byłoby jeszcze szybciej.

Pozatym dyskusja była na temat świateł, podkręcania mocy i ramy w ciągnikach.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A propo's podkręcania mocy-kontaktowałem się z człowiekiem którego numer podał mi HubertOjdana-no i człowiek ten był z lekka zdziwiony (zajmuje się podkręcaniem mocy i owszem ale TYLKO i wyłącznie w ciągnikach z wtryskiem sterowanym elektronicznie-ale obiecał że z kimś tam się skontaktuje i oddzwoni do mnie-czekam cierpliwie B)-chociaż trochę długo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@walek masz racje wiekszosc rozmowy nie dotyczyla osprzetu wybranego przez @huberta, wiec z tego miejsca zwracam sie, aby zainteresowany odpisal na wczesniej zadane pytanie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Hubert pewnie już podjął decyzje... Napisał z prośbą o pomoc, a jak zwykle temat sie rozwinąl niewiadomo w jakim kierunku :D I niektórzy (zresztą jak w kazdym temacie) pisali nie na temat i wymandrzali sie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sorry ze dlugo nie pisalem w temacie ale tak wyszlo,bylo troche prac w polu oraz innych powodow. A wiec zdecydowalicmy sie juz i w wniosku na modernizacje wpisalismy JD 8430 ,- Vaderstad Spirit 6m. Oczywiscie nowe sprzety,lecz z tego co mi sie wydaje mozemy kupic ciagnik uzywany taki sam mopdel nie starszy niz 5 lat i nie brany na doplaty Unijne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj