Skocz do zawartości
tmic

Wzrasta poziom oleju w T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
tmic    0

Mam problem ze wzrostem poziomu oleju w T-25,  wzrasta on w ilości ok. 1l na 2Mth.

Wtryski wydają się być dobre bo gdyby lały to pewnie by kopcił.

Stawiam więc na pompę wtryskową i stąd moje pytanie.

Czy wystarczy wymienić simeringi w pompie czy trzeba jednak wymienić sekcję lub jeszcze coś innego ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Czy w nich przez pompke zasilającą nie przepływa olej ? bo może ona jest przyczyną ? tak jak u mnie kiedyś w fendzie paliwo leciało do oleju i wystarczyła wymiana jej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tmic    0

Czy w nich przez pompke zasilającą nie przepływa olej ? bo może ona jest przyczyną ? tak jak u mnie kiedyś w fendzie paliwo leciało do oleju i wystarczyła wymiana jej

 

W sumie to nie wiem, jak to sprawdzić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tmic    0

Rozebrałem dzisiaj pompkę zasilającą wygląda, że wszystko jest w porządku.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz2020    0

Albo ci puszcza sekcja w pompie i ropa leci do silnika poprzez napęd pompy albo ropa leci górą poprzez układ tłok - pierścienie - cylinder.Obstawiam pompe...Nieraz gdy pompa jest szczelna a puszcza sekcja to nadmiar ropy z olejem wywala przez korek wlewowy oleju do pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tmic    0

Albo ci puszcza sekcja w pompie i ropa leci do silnika poprzez napęd pompy albo ropa leci górą poprzez układ tłok - pierścienie - cylinder.Obstawiam pompe...Nieraz gdy pompa jest szczelna a puszcza sekcja to nadmiar ropy z olejem wywala przez korek wlewowy oleju do pompy. 

Też stawiam na sekcję w pompie , gdyby lały wtryski myślę, że by kopcił.

 

Jeszcze jedno jak to jest z tym sekcjami bo jeden gość twierdzi, że są z kątem  wtrysku 120 i 90 stopni.

W sprzedaży jak pytam mają tylko jeden rodzaj, są rzeczywiście 2 rodzaje, po czym poznać jaką mam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez pronarek
      Malowaliscie T25 napiszcie o problemach które was spotkały i jaki kolor wybrac na władzia bo bede malował w niedługim czasie swojego A i mam pytanie nie wiecie czy da sie wymienic uszczelki w kabinie ???(kabina czeska)
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.