Skocz do zawartości
damian19321

Kubota m110gx II biegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kubota
damian19321    1

Witam, otóż pracuje na Kubocie m110gx-II i podczas zmieniania biegów, biegi strasznie mocno szarpią że ciągnik prawie że skacze ;/ , co jest bardzo uciążliwe i nie przyjemnie, czy to jest wina tej serii i to we wszystkich tak szarpie czy to jest wina mojego modelu i tylko mi tak szarpie jak głupi. czy będzie konieczność wezwania serwisu ? Ciągnik jak narazie pracuje z kosiarką bijakową do poboczy samasz 160 i oprócz kosiarki nic innego nie jest czepiane do ciągnika.

Czy to moja wina że nie poprawnie zmieniam  biegi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cris10    27

Może trzeba zrobić kalibrację skrzyni , najlepiej wezwać serwis innej rady chyba na takie coś nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro89    1

Też tak mi się wydaje, że troszkę powinien się dotrzeć min z 50h (nie mylić z mth- kubota liczy godziny) 

 

Musisz wezwać serwis, zrobią Ci kalibracje  i powinno być wszystko OK, co jakieś 500-700h będziesz musiał powtarzać kalibracje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

Jeśli chodzi o docieranie to w tym wypadku nie ma to nic do rzeczy. Współcześnie ciągniki po hamowni gotowe są do pełnej pracy. Różne są ku temu opinie. Ale ciągnik po zakupie powinien odznaczać się pełną sprawnością jeśli chodzi o ruszanie zmianę biegów. Twierdzenie że szarpanie wynika z niskiego przebiegu jest tu niedorzeczne. Jeśli podnośnik nie będzie pracował poprawnie to również powiemy sobie musi się dotrzeć? :P  Jeśli chodzi o serie GX, okryta jest sławą problemów z rewersem- o dziwo była prowadzona nawet jakaś akcja serwisowa. Zdarzają się problemy z włączaniem przedniego napędu czy urywanie lewarka zmiany biegów. Awarie przy niskim przebiegu w przypadku Kuboty w ogóle mnie nie dziwią. Obserwuj uważnie swój sprzęt. I dokumentuj wszystko bo może Cie czekać prawdziwa szarpanka o uznanie gwarancji przez miśki z kuboty. Zwróć uwagę na instalację elektryczną czy nie będzie się sypać. Ostatnio w kosiarce G26 poza kilkukrotnej wymianie czujnika zamknięcia kosza i włącznika klaksonu, prawdopodobnie elektromagnes przy pompie paliwa padł i do jej zgaszenia pozostało tylko odciąć dopływ paliwa. To są atrakcje z użytkowania Kubotowego bubla.  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    8
(edytowany)

mrjelon8420 jak zwykle błysnął wiedzą ;) Jeśli dobrze pamiętam, to lewarek urwałeś w M60, a nie w GX, temat sprzęgieł rewersu, jak pisano na tym forum, dotyczył niektórych modeli serii M40 z początków produkcji, a nie GX, a na szarpiące biegi, tak jak pisał kolega #cris10 i #jaro89, tylko kalibracja. Na zimnym oleju może lekko szarpać. Na twoim miejscu odczekał bym do przebiegu 150-200h i wezwał serwis na kalibrację, chyba że faktycznie jest to bardzo mocno odczuwalne nawet po rozgrzaniu. w takim wypadku dzwoń do dilera od razu :)

Edytowano przez KIRK80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

mrjelon8420 jak zwykle błysnął wiedzą ;) Jeśli dobrze pamiętam, to lewarek urwałeś w M60, a nie w GX, temat sprzęgieł rewersu, jak pisano na tym forum, dotyczył niektórych modeli serii M40 z początków produkcji, a nie GX, a na szarpiące biegi, tak jak pisał kolega #cris10 i #jaro89, tylko kalibracja. Na zimnym oleju może lekko szarpać. Na twoim miejscu odczekał bym do przebiegu 150-200h i wezwał serwis na kalibrację, chyba że faktycznie jest to bardzo mocno odczuwalne nawet po rozgrzaniu. w takim wypadku dzwoń do dilera od razu :)

Potwierdzam że w moim przypadku w m60 urwał się lewarek, ;) tyle że gdy badałem dokładnie sprawę to okazywało się że nie tylko ja miałem ten przypadek lecz inni i nie tylko w modelu m60. A propo  cyt.: "jak zwykle błysnął wiedzą" uznam jako komplement. Moje uwagi brane są z własnych obserwacji a nie co u nie których rozwiązanie problemu ściera się o kaznodziejstwo. A jeśli była przytoczona opinia że się nie rozgrzał to radzę pod nim ognisko rozpalić to może przestanie szarpać. :P  Znowu w  przypadku gdy coś będzie pukało włączyć radio i po problemie. Tego typu rozwiązania powinny być zawarte na pierwszej stronie instrukcji obsługi ciągnika z pod znaku K. 

 

A teraz poważnie. Sam jestem ciekaw jak sytuacja dalej się rozwinie ale po dotarciu czy rozgrzaniu nie ma mowy o zagrzebaniu problemu. -_- 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian19321    1
(edytowany)

Odczuwalnie jest cały czas, nawet po  7 godzinnej pracy, niedługo będzie wzywany serwis na 50h na wymiane olejów więc wspomnie im o kalibracji 

Edytowano przez damian19321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1684

Urwać "lewarek" biegów a raczej grup biegów w serii GX czyli serii w której biegi przełącza się guzikami a nie "lewarkiem" to trzeba być "uzdolnionym inaczej"...a co do szarpania to oczywiście kalibracja...tylko czy serwisanci to zrobią a jeśli tak to jaki będzie efekt to już inna sprawa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Terlik1994
      Witam,
      Mam pytanie odnośnie traktora Kubota ME9000,jak się sprawują, czy są awaryjne? Jaki inny traktor tego rodzaju polecacie?
      Pozdrawiam
    • Przez emattti
      co sadzicie o Kubota m5111? ma ktos z Was ten ciagnik? jesli tak to podajcie wady i zalety, spalanie
    • Przez zawiedzony_Kubotą
      Kupiłem ciągnik KUBOTA M 115GHIII za 295 tysięcy.
      Po przejechaniu 37 mth ma już 5 wad!
      - zaraz po przywiezieniu był z tyłu malowany
      - na 2 dzień zaczął cieknąć olej z szybkozłącza
      - w trakcie jazdy pojawia się sygnał dźwiękowy przy desce rozdzielczej i serwis mówi, że nie ma pojęcie co to
      - w trakcie jazdy koła biją, tył ciągnika podskakuje, nawet przy ciśnieniu 0,9. Jadący czuje wszystko w siedzeniu. Ciągnik jest z PEŁNĄ AMORTYZACJĄ - MIĘKKA OŚ
      - popsuty zaczep automatyczny
      Co to ma być, że ciągnik za takie pieniądze przychodzi popsuty. Dopiero co go dostałem i już ma tyle wad. To się nie mieści w głowie. Ma ktoś podobnie lub słyszał o podobnych przypakach? Co z tych robiliście?
      Co do kół serwis utrzymuje, że tak powinno być, bo ciągnik ma duże koła...
    • Przez czareczek85
      Użytkownicy Kubot ja do tej pory jeździłem na oryginalnych olejach najpierw od Repsola potem od Valvoline, teraz szukam zamiennika w rozsądnej cenie co polecicie?
    • Przez Piteriiv
      temat poświecony problemom występujacym głównie na gwarancji ale także po gwarancji (brak części, nie terminowe naprawy, wadliwe naprawy itp.) piszcie negatywne wątki bo pozytywnie mogą być pisane przez osoby związane z dilerami- dlatego lepiej żeby nie było  darmowej reklamy tylko przestroga dla innych kupujacych. mile widziane rozwiązanie tych problemów ze szczegółami.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.