Skocz do zawartości
News
killler89

Wolno podnosi od polowy Renault 95.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
killler89    0

Witam niedawno zakupilem Renówke 95.14 i mam maly problem otóz podnoszac maszyne lub nawet jak nic nie jest zapiete to od dolu do polowy wysokosci podnoszenia ramiona ida szybko natomiast od polowy do góry bardzo wolno. przegazowanie nic nie daje.co to moze byc czyzby pompa miala dosc ?niestety nie mam zegara zeby sprawdzic cisnienie w hydraulice. dodam tez ze ten grzybek od linki chyba od regulacji szybkosci podnoszenia jest wcisniety do konca i nie da sie tego podniesc. pomozcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

oleju jest zalane max.gadalem dzis z kolega on ma Renówke 120 i mial to samo winna jest regulacja szybkosci podnozsenia taki maly grzybek z prawej stronie kolo dzwigni recznego. problem w tym ze linka jest zardzewiala a zeby dostac sie do dzwogni trzeba podnosic kabine a moze nawet i zbiornik. u  niego w 120 jest o tyle lepiej ze kabina jest sporo wyzej i bez problemu mozna dostac sie do tej dzwigini i ja usatwic zeby do konca podnosilo szybko i wtedy ja zablokowac. niestety u mnie troche roboty z tym bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AleksanderXY    42

Rozumiem, że masz podnośnik bez EHR-u.

Maz dwie dźwignie do regulacji podnośnika?

Którą dźwignią podnosisz, tą od regulacji siłowej, czy pozycyjnej?


Być Polakiem to powód do dumy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

tak mam 2 dzwignie od podnoszenia.ustawiam glebokosc orki ta blizej przodu ciagnika, natomiast opuszczam i podnosze ta dzwignia kolo szyby bocznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Ciekawe bo u mnie jest odwrotnie koło szyby bocznej mam ustawiane głębokości a przed nią jest dźwignia od podnoszenia. Możesz jeszcze na rozdzielaczu wyregulować szybkość podnoszenia jest tam śrubka . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Proszę użytków tego ciągnika na temat spalania. Konkretnie w jakiej pracy, z jakim sprzętem i jakiej szerokości roboczej? Będę wdzięczny za odpowiedzi ponieważ zamierzam kupić taki ciągnik lub zastanawiam się też nad MF 6160.
    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez macherr
      Renault z 3 półbiegami sprzęgło szarpało przy każdym ruszeniu, nowa pompa trzy sekcyjna, nowe tarcze w skrzyni, ciśnienie na bloku zaworowym wyregulowane 23 bary, nowy olej ,nowe filtry skrzyni , sprawdzony potencjometr sprzęgła , sprawdzone wszystkie połączenia , sprawdzone cewki a sprzęgło dalej szarpało. Napisze bo może ktoś ma taki sam problem. Rozebrałem  zawory proporcjonalne ( rozkręca się je od środka ) i wcale nie były zacięte tam gdzie pracuje tłoczek w oleju lecz  zacięty był tłoczek ten który pociąga cewka  znajduje się wewnątrz za  popychaczem.  Cienki śrubokręt, nafta, godzina ruszania i tłoczek zaczął pracować lekko ( a już zacząłem szukać nowego zaworu,  cena około 800 zł. )  Ciągnik rusza normalnie można wyczuć sprzęgło.
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
    • Przez Mati2812820
      Witam. Zastanawiam się o ile zmniejszyłby się rozstaw kół tylnych po przełożeniu stronami tzn. lewe koło w miejsce prawego i na odwrót? Chcę zwęzić rozstaw bo ciągnik jest za szeroki pod moje maszyny.
       
      https://naforum.zapodaj.net/7d76730940e4.jpg.html
       
      https://naforum.zapodaj.net/58b3e03d269d.jpg.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.