Polecane posty

Witam

 

Zakupiłem wózek widłowy Balkancar 3,5 t do drobnych prac w gospodarstwie .

Jest w nim silnik perkins 4 garowy. Niestety po kilku minutach zaczyna świecić smarowanie a po ok 15 minutach pracy silnik zagrzewa się do 100 stopni.

Wózek prędzej był użytkowany przez ponad 10 lat po czym stał rok czasu - nie było z nim prędzej problemów i sprzedający (rodzina) twierdzi , że to od tego postoju mogły zapiec się pierścienie i wymiana na nowe rozwiąże problem smarowania i zagrzewania silnika.

Dodam , że silnik ma przedmuchy , dymi i wypluwa troche olej po wyjeciu bagnetu z miski olejowej , oraz dymi z korka dolewania oleju , co świadczyć ma o uszkodzonych pierścieniach.

Wózek ma swoje lata i służyć mi ma tylko do załadunku tonowych paletek z produktami na transport więc lekka praca raz lub dwa razy w tygodniu .

Powiedzcie czy sprawe grzania i smarowania można załatwić wymianą pierścieni czy potrzebny jest generalny remont (od 5 tys w góre) ktory przewyzszyl by wartosc zakupu wozka :(

 

Z gory dziekuje za wypowiedzi

 

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

pierścienie przy okazji, ale smarowanie to raczej panewki do wymiany, sprawdź ciśnienie smarowania zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

ustaw tłoki na środek, wyjmij wtryskiwacze i podlewaj przez kilka dni naftę, wd 40 czy co tam. Duże ilości. Może puszczą.
Przedmuch to sprawa jedna a przegrzewanie druga. Korozja pozatykała kanały? Pompa się rozpadła? Czy masz wogóle obieg przez chłodnicę?
Druga sprawa jest taka że aby lierścienie się pozapiekały to w środku musiałby już być przedmuch wieloletni albo wilgoć w konkretnych ilościach.
Jak dla mnie to padła uszczelka i silnik zaczął się przegrzewać co spowodowało awarię pierścieni i byćmoże późniejsze zakleszczenie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Wymiana pierścieni nie poprawi ciśnienia smarowania  i z tego co podajesz silnik wymaga remontu generalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez luki987654321
      witam, stoje przed zakupem wycinaka piłowego do kiszonek na tylny tuz, jaką markę wybrać strautmann, triolet, bvl czy inny? na co zwracać uwagę przy zakupie i jak z ceną i dostępnością części zamiennych
    • Przez SeverusSnape
      Dzień dobry,
      Szanowni forumowicze, posiadam przyczepę Autosan D-45. Niestety, przedni siłownik strasznie leci. Przymierzam się do remontu tej przyczepy i myślę nad wymianą siłownika, jednak niestety nie umiem go nigdzie znaleźć. Czy posiada ktoś może katalog do tej przyczepy? Ewentualnie mógłby pomóc w zlokalizowaniu takiego siłownika? 
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Dominikw52
      Witam,
      mam problem z uruchomieniem silnika w  ładowarce Manitou MLT 634 LSU Turbo rok 2003. Myślę ze pompa hydrauliczna przestawiona jest na pełna moc, co wytworzyło bardzo duże ciśnienie w instalacji hydraulicznej. Ładowarka ta nie posiada potencjometru przy pompie wtryskowej. Co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w instalacji hydraulicznej ? Dodam że silnik jest w 100% sprawny. Proszę o rady. Z góry dziękuje.
    • Przez dominikl95
      czy ktoś posiada tego typu kosiarkę czy jest ona czegoś warta i czy nadaje się na łąki torfowe?
    • Przez Macieks
      Witam was mam do was jedno pytanie ktoś może wie co to za marka obsypnika ? niestety nie posiadam tabliczki znamino wej 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj