Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Zakupiłem wózek widłowy Balkancar 3,5 t do drobnych prac w gospodarstwie .

Jest w nim silnik perkins 4 garowy. Niestety po kilku minutach zaczyna świecić smarowanie a po ok 15 minutach pracy silnik zagrzewa się do 100 stopni.

Wózek prędzej był użytkowany przez ponad 10 lat po czym stał rok czasu - nie było z nim prędzej problemów i sprzedający (rodzina) twierdzi , że to od tego postoju mogły zapiec się pierścienie i wymiana na nowe rozwiąże problem smarowania i zagrzewania silnika.

Dodam , że silnik ma przedmuchy , dymi i wypluwa troche olej po wyjeciu bagnetu z miski olejowej , oraz dymi z korka dolewania oleju , co świadczyć ma o uszkodzonych pierścieniach.

Wózek ma swoje lata i służyć mi ma tylko do załadunku tonowych paletek z produktami na transport więc lekka praca raz lub dwa razy w tygodniu .

Powiedzcie czy sprawe grzania i smarowania można załatwić wymianą pierścieni czy potrzebny jest generalny remont (od 5 tys w góre) ktory przewyzszyl by wartosc zakupu wozka :(

 

Z gory dziekuje za wypowiedzi

 

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    13

pierścienie przy okazji, ale smarowanie to raczej panewki do wymiany, sprawdź ciśnienie smarowania zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    150

ustaw tłoki na środek, wyjmij wtryskiwacze i podlewaj przez kilka dni naftę, wd 40 czy co tam. Duże ilości. Może puszczą.
Przedmuch to sprawa jedna a przegrzewanie druga. Korozja pozatykała kanały? Pompa się rozpadła? Czy masz wogóle obieg przez chłodnicę?
Druga sprawa jest taka że aby lierścienie się pozapiekały to w środku musiałby już być przedmuch wieloletni albo wilgoć w konkretnych ilościach.
Jak dla mnie to padła uszczelka i silnik zaczął się przegrzewać co spowodowało awarię pierścieni i byćmoże późniejsze zakleszczenie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    46

Wymiana pierścieni nie poprawi ciśnienia smarowania  i z tego co podajesz silnik wymaga remontu generalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×