Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam

 

Zakupiłem wózek widłowy Balkancar 3,5 t do drobnych prac w gospodarstwie .

Jest w nim silnik perkins 4 garowy. Niestety po kilku minutach zaczyna świecić smarowanie a po ok 15 minutach pracy silnik zagrzewa się do 100 stopni.

Wózek prędzej był użytkowany przez ponad 10 lat po czym stał rok czasu - nie było z nim prędzej problemów i sprzedający (rodzina) twierdzi , że to od tego postoju mogły zapiec się pierścienie i wymiana na nowe rozwiąże problem smarowania i zagrzewania silnika.

Dodam , że silnik ma przedmuchy , dymi i wypluwa troche olej po wyjeciu bagnetu z miski olejowej , oraz dymi z korka dolewania oleju , co świadczyć ma o uszkodzonych pierścieniach.

Wózek ma swoje lata i służyć mi ma tylko do załadunku tonowych paletek z produktami na transport więc lekka praca raz lub dwa razy w tygodniu .

Powiedzcie czy sprawe grzania i smarowania można załatwić wymianą pierścieni czy potrzebny jest generalny remont (od 5 tys w góre) ktory przewyzszyl by wartosc zakupu wozka :(

 

Z gory dziekuje za wypowiedzi

 

Pozdrawiam serdecznie

Andrzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

pierścienie przy okazji, ale smarowanie to raczej panewki do wymiany, sprawdź ciśnienie smarowania zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    265

ustaw tłoki na środek, wyjmij wtryskiwacze i podlewaj przez kilka dni naftę, wd 40 czy co tam. Duże ilości. Może puszczą.
Przedmuch to sprawa jedna a przegrzewanie druga. Korozja pozatykała kanały? Pompa się rozpadła? Czy masz wogóle obieg przez chłodnicę?
Druga sprawa jest taka że aby lierścienie się pozapiekały to w środku musiałby już być przedmuch wieloletni albo wilgoć w konkretnych ilościach.
Jak dla mnie to padła uszczelka i silnik zaczął się przegrzewać co spowodowało awarię pierścieni i byćmoże późniejsze zakleszczenie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    49

Wymiana pierścieni nie poprawi ciśnienia smarowania  i z tego co podajesz silnik wymaga remontu generalnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez m4t3usz4
      Witam!
      Czy ktoś z Was słyszał kiedykolwiek lub miał doświadczenie z separatorami zbożowymi typu SAD lub ALS? Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny i interesuje mnie czy rzeczywiście spełnia to swoją rolę tak, jak podają sprzedawcy.
      Jeśli coś wiecie w temacie - proszę o pomoc.

      Poniżej zdjęcia przykładowych separatorów tego typu
       


    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, może pisze to na nie właściwym forum ale pomyślałem że wiele rolników ma w szopie jakąś starą wsk-e lub części do niej i może chcieliby to sprzedać, ja za rozsądną cenę chętnie kupiłbym jakąś wsk-e ( nie musi posiadać rejestracji) lub jakieś części do niej.
      Zainteresowanych zapraszam do prywatnych wiadomości.
       
    • Przez ŻBKIU1999
      czemu gdy przekręcę kluczyk to nie piszczy. co może być przyczyną nie działającego   zegara od poziomu paliwa . czy  ktoś wie gdzie znajduje  cie czujnik od przeciążenia? 
      Z góry dzięki. 
    • Przez bolo527
      Dzień dobry. Jestem tu nowy i coś nie bardzo ogarniam pisanie postów. Napisałem odpowiedź i nie mogę jej wysłać. wyświetla się coś takiego, że musi sprawdzić moderator, a kolor tekstu zmienił się na jakiś dziwny i dostał statu ukrytego. Co robię nie tak ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.