szopen

kontrolka ciśnienia w skrzyni

Polecane posty

szopen    29

Jaka może być przyczyna zapalania się kontrolki ciśnienia oleju w skrzyni w 6610?

Najpierw zapalała się po kilku godzinach pracy ale wystarczyło zgasić ciągnik na 5-10 sekund i problem znikał. Po wymianie filtrów hydrauliki (donaldsona jak zawsze) problem zniknął na 30 mth  i znowu zaczęła się zapalać kontrolka ale po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika gasła. Dzisiaj na drodze zapaliła się i nie chciała zgasnąć, po pół godziny postoju  i zapaleniu zgasła ale po 30s zapaliła się znowu. Jaka może być przyczyna? Pompa jaka i gdzie (hydraulika pracuje bez zarzutów), a może raczej czujnik czy może coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    784

Trzeba by było zacząć czy ciśnienie faktycznie spada czy są to tylko fanaberie czujnika itp., a ciśnienie jest OK.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szopen    29

Czujnik znaleziony manometr zamiast niego wstawiony. Wyszło od 12 atm na wolnych obrotach do 14 atm na 1700 obr.

Wie ktoś jakie ciśnienie powinno być w skrzyni manualnej w 6610?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    528

Jak u mnie mierzyli serwisanci to mówili że nie powinno być mniej niż 12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nintendo
      Witam wszystkich. 
      Przymierzam się do zakupu john deere 6510. Niestety ciągnik pochodzi z Francji i ma zablokowany bieg F (siedzi zaślepka w jego miejscu). 
      Podczas testu rozpędził się do max 31kmh, czy jest możliwość by ją rozblokowac na 40 czy raczej nie? 
       
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
    • Przez Lukaszmis
      Witam, jaki może być problem niedziałającej blokady w JD6210? Po wciśnięciu przycisku zaczynają mrugać kontrolki ostrzegawcze - blokada nie działa. 
    • Przez Lukaszmis
      Cześć, od niedawna posiadam JD 6210, używane głównie do wykonywania usług kosiarką bijakową. Podczas upałów (ponad 30 stopni i mocne nasłonecznienie) układ chłodzenia nie daje rady i konieczną są przerwy w pracy. Oczywiście chłodnice czyszczone regularnie, również w trakcie pracy (mam sprężarkę). Pytanie brzmi czy najzwyczajniej w świecie przy 35 stopniach, obciążeniu silnika na 90% i włączonej klimie układ chłodzenia nie daje rady? czy raczej szukać jakiejś usterki? Płynu nie ubywa, węże nie twardnieją po odpaleniu...Planuje wykonać płukanie całego układu specjalnymi płynami i sprawdzić termostaty, pytanie jak sprawdzić stan pompy wody? Jak poprawnie napełnić ponownie układ chłodniczy? trzeba jakoś odpowietrzać? 
    • Przez Roland18
      witam mam john deera 6910 w którym nie zostaje mi dzwignia hydrauliki zewnetrznej cały czas musze ja reka trzymac.Ta opcja jest mi potrzebna do osi skretnej w beczce. Prosze o pomoc. Czy ktos wie co tam moze byc zepsute w tej dzwigni jakaś zapatka albo co???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj