Skocz do zawartości
szopen

kontrolka ciśnienia w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szopen    29

Jaka może być przyczyna zapalania się kontrolki ciśnienia oleju w skrzyni w 6610?

Najpierw zapalała się po kilku godzinach pracy ale wystarczyło zgasić ciągnik na 5-10 sekund i problem znikał. Po wymianie filtrów hydrauliki (donaldsona jak zawsze) problem zniknął na 30 mth  i znowu zaczęła się zapalać kontrolka ale po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika gasła. Dzisiaj na drodze zapaliła się i nie chciała zgasnąć, po pół godziny postoju  i zapaleniu zgasła ale po 30s zapaliła się znowu. Jaka może być przyczyna? Pompa jaka i gdzie (hydraulika pracuje bez zarzutów), a może raczej czujnik czy może coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    518

Trzeba by było zacząć czy ciśnienie faktycznie spada czy są to tylko fanaberie czujnika itp., a ciśnienie jest OK.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szopen    29

Czujnik znaleziony manometr zamiast niego wstawiony. Wyszło od 12 atm na wolnych obrotach do 14 atm na 1700 obr.

Wie ktoś jakie ciśnienie powinno być w skrzyni manualnej w 6610?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Jak u mnie mierzyli serwisanci to mówili że nie powinno być mniej niż 12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez hary6400
      witam mam john deere 7820 , gdzie w tym sa bezpieczniki to jest taki sam model jak 7720 albo 7920 w ktorym miejscu ,
      i mam z nim problem ostatnio na polu wyskoczył mi komunikat  ze mam niski poziom paliwa . chociaz przed wyjazdem wtankowałem około 120 litrow pozniej wyswietliło system poziom paliwa i ciagnik zaczał przerywac i zgasł, na słupku wyskoczyła mi jedna kreska paliwa a jak wjezdząłem na pole miałem prawe cały bak  paliwa ,  teraz  ciagnik pracuje na polu i cały czas komunikta niski poziom paliwa choc jest pelen co mogło sie stac , gdzie dostac sie do  czujnika poziomu paliwa 
      prosze o pomoc
    • Przez Miniasz
      Witam posiadam JD 6910 z 1999r na stukane ma 14tyś mth, problem taki ze przestał mi wyświetlać prędkości są tylko dwa 00 gdzie szukać przyczyny?? 
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
    • Przez jacek1296
      Posiadam 6610.Niestety przestał działać ehr, nie załącza przedniego napędu,świeci kontrolka ładowania, nie pokazuje obrotów ,prędkości,mth. Napięcie alternatora ok.14,5v. Wszystkie bezpieczniki dobre. Co to może być? Czy winny moze być regulator w alternatorze? Jak to sprawdzić? Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
    • Przez kalispo16
      Witam. Po wymianie rurki od amortyzacji przedniej osi w 6910 ośka się nie poziomuje. Świeci się kontrolka od osi a siłowniki się nie wysuwają. Miał ktoś podobny przypadek?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.