kontrolka ciśnienia w skrzyni
Przez
szopen, w John Deere 3x10-8x10
-
Podobna zawartość
-
Przez Nintendo
Witam wszystkich.
Przymierzam się do zakupu john deere 6510. Niestety ciągnik pochodzi z Francji i ma zablokowany bieg F (siedzi zaślepka w jego miejscu).
Podczas testu rozpędził się do max 31kmh, czy jest możliwość by ją rozblokowac na 40 czy raczej nie?
-
Przez piter0013
WItam
Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.
I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??
Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?
Przewody zasilające szczelne
Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
-
Przez Lukaszmis
Witam, jaki może być problem niedziałającej blokady w JD6210? Po wciśnięciu przycisku zaczynają mrugać kontrolki ostrzegawcze - blokada nie działa.
-
Przez Lukaszmis
Cześć, od niedawna posiadam JD 6210, używane głównie do wykonywania usług kosiarką bijakową. Podczas upałów (ponad 30 stopni i mocne nasłonecznienie) układ chłodzenia nie daje rady i konieczną są przerwy w pracy. Oczywiście chłodnice czyszczone regularnie, również w trakcie pracy (mam sprężarkę). Pytanie brzmi czy najzwyczajniej w świecie przy 35 stopniach, obciążeniu silnika na 90% i włączonej klimie układ chłodzenia nie daje rady? czy raczej szukać jakiejś usterki? Płynu nie ubywa, węże nie twardnieją po odpaleniu...Planuje wykonać płukanie całego układu specjalnymi płynami i sprawdzić termostaty, pytanie jak sprawdzić stan pompy wody? Jak poprawnie napełnić ponownie układ chłodniczy? trzeba jakoś odpowietrzać?
-
Przez Roland18
witam mam john deera 6910 w którym nie zostaje mi dzwignia hydrauliki zewnetrznej cały czas musze ja reka trzymac.Ta opcja jest mi potrzebna do osi skretnej w beczce. Prosze o pomoc. Czy ktos wie co tam moze byc zepsute w tej dzwigni jakaś zapatka albo co???
-