szopen

kontrolka ciśnienia w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szopen    29

Jaka może być przyczyna zapalania się kontrolki ciśnienia oleju w skrzyni w 6610?

Najpierw zapalała się po kilku godzinach pracy ale wystarczyło zgasić ciągnik na 5-10 sekund i problem znikał. Po wymianie filtrów hydrauliki (donaldsona jak zawsze) problem zniknął na 30 mth  i znowu zaczęła się zapalać kontrolka ale po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika gasła. Dzisiaj na drodze zapaliła się i nie chciała zgasnąć, po pół godziny postoju  i zapaleniu zgasła ale po 30s zapaliła się znowu. Jaka może być przyczyna? Pompa jaka i gdzie (hydraulika pracuje bez zarzutów), a może raczej czujnik czy może coś innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Trzeba by było zacząć czy ciśnienie faktycznie spada czy są to tylko fanaberie czujnika itp., a ciśnienie jest OK.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    29

Czujnik znaleziony manometr zamiast niego wstawiony. Wyszło od 12 atm na wolnych obrotach do 14 atm na 1700 obr.

Wie ktoś jakie ciśnienie powinno być w skrzyni manualnej w 6610?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1113

Jak u mnie mierzyli serwisanci to mówili że nie powinno być mniej niż 12.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57
Dnia 29.07.2017 o 13:46, szopen napisał:

Czujnik znaleziony manometr zamiast niego wstawiony. Wyszło od 12 atm na wolnych obrotach do 14 atm na 1700 obr.

Wie ktoś jakie ciśnienie powinno być w skrzyni manualnej w 6610?

I co było przyczyną? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj