Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Krzychu1928

Wyciek z WOM John deere 6510

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Krzychu1928    0

Witam, mam wyciek z wałka WOM i pytanie jest takie czy trzeba wpuszczać olej ze skrzyni? Oprócz wycieku jest luz osiowy i poprzeczny.jezeli ktoś to robił to prosiłbym o porady jak się za to zabrać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

uszczelniacz do wymiany :) żeby wymienić musisz wjechać tyłem na jakieś wzniesienie żeby olej poleciał na przód skrzyni, coś tam u tak poleci, chyba ze szybko to zrobisz :) najszybsza wymiana to wkrecenie wkreta w uszczelniacz i łapka do gwoździ przez wagę wyciągnąć, po tym zabijają nowy i gotowe :)
a luz Bedzie zawsze bo dalej możesz wyjść, on siedzi w takim ''gniezdzie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez john_deere7430
      Witam , mam problem w swoim jelonku , pod obciążeniem kiedy temperatura dochodzi do 85 stopni , wyrzuca mi komunikat ecu 1180.00 , zapala się on z czerwoną kontrolką stop , wyczytałem że może być to czujnik temperatury dolotowej do turbiny , ale wiadomo samemu nic się nie da zrobić ,więc przyjechał serwis , no i sprawdzali czujniki , zakładali nowe a komunikat dalej się wyświetla ,no i w sumie nic nie naprawili i dalej nie wiemy co do czego , może ktoś z was miał taki problem , dodam że w ciągniku jedyne co było robione to odłaczenie EGR które wykonała firma tuning44 , także jest zrobione konkretnie i ciągnik chodził , no i jak ktoś by widział czy z tym błędem można wgl pracować ciągnikiem czy lepiej go zrobić jak należy od razu , pod rzepaki pasowałoby już ryć a tu ręce związane . Z góry dzięki za odpowiedzi .
    • Przez beret1990
      witam , tak jak w temacie, JD 6830 0d lipca u mnie, jakieś 200 mth i okropnie chleje paliwo;/ przy gruberze 3m łapy lemken ok 13l/h(to w miarę) ale teraz przy pługu kverneland 4*46+ pacomat nawet 25-30 litrów, czy to normalne? jeżdżę ok 8km/h i obroty 1700-1800max, pytanie do użytkowników JD szczególnie 6830 i 6930, CZY TO NORMALNE?!
    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
×