norgeg75

Przełącznik kierunkowskazów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
norgeg75    0

Witam.

Posiadam Zetor 5711C.

Naprawiam elektrykę. Przyszedł czas na kierunkowskazy. Mam ciekawy przełącznik kierunkowskazów. Podobny do tego z rysunku 

wpx_cea3a8524437a1312c08b2108f9db5b0.jpg

Czy ktoś wie jak go podłączyć?

 

Może wie ktoś jak są opisane wyprowadzenia.

 

Pozdrawiam Grzegorz

 

Edytowano przez norgeg75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Zadzwoniłem do sklepu i tam podali mi jak rozmieszczone są nazwy na poszczególnych końcówkach.

Teraz wszystko jasne.

Zostało podłączyć i sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zadzwoniłem do sklepu i tam podali mi jak rozmieszczone są nazwy na poszczególnych końcówkach.

Teraz wszystko jasne.

Zostało podłączyć i sprawdzić.

 

Wystarczy wziąć miernik i sprawdzić przejścia na poszczególnych pozycjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Pozostała już tylko jedna rzecz do naprawy w elektryce. Jest to przerywacz kierunkowskazów. Pozostało mi podłączyć 2 wyprowadzenia do przełącznika pokazanego na zdjęciu poniższym

wpx_cea3a8524437a1312c08b2108f9db5b0.jpg

wyprowadzenia bez podłączenia to 1 oraz A.

Wg. schematu na masce traktora są to wyprowadzenia A i B.

Przerywacz posiada 3 wyprowadzenia oznaczone jako X, L i P.

Po połączeniu plusa z X w przerywaczu i wyprowadzeń P z A i L z B(1) w przełączniku nie ma żadnej reakcji. Czy może coś źle połączyłem?

Jak prawidłowo powinno się podłączyć ?

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Witam po dłuższej przerwie.

Wracam do tematu przerywacza kierunkowskazu. Dokonałem zakupu dedykowanego przerywacza o numerze 62115703 lub 59115738.

Posiada on 3 wyprowadzenia. Zadne z nich nie jest oznaczone. 

Może ktoś z was wie która końcówka jakie ma oznaczenie?

 

20180819_205844.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Weź ten przerywacz oddaj , albo wyrzuć i kup jakiś normalny . Nawet najtańszy samochodowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249

@norgeg75 kolega @zetorki12 dobrze radzi odnośnie tego przerywacza,te oryginalne bimetaliczne może kiedyś były dobre ale nie teraz,obecnie najlepiej jakiś samochodowy kupić lub jakiś elektroniczny,przykładowo takie cuś jak w linku poniżej 

https://sklep.mizar.com.pl/przerywacz-kierunkowskazow-i-awaryjnych-c-330m-mf-p-1559.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Skoro juz go mam to go użyje. Jak się popsuje to go wymienię na nowy.

Jeśli ktoś wie jak to połączyć to proszę o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj