Skocz do zawartości
norgeg75

Przełącznik kierunkowskazów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
norgeg75    0
Napisano (edytowany)

Witam.

Posiadam Zetor 5711C.

Naprawiam elektrykę. Przyszedł czas na kierunkowskazy. Mam ciekawy przełącznik kierunkowskazów. Podobny do tego z rysunku 

wpx_cea3a8524437a1312c08b2108f9db5b0.jpg

Czy ktoś wie jak go podłączyć?

 

Może wie ktoś jak są opisane wyprowadzenia.

 

Pozdrawiam Grzegorz

 

Edytowano przez norgeg75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

norgeg75    0

Zadzwoniłem do sklepu i tam podali mi jak rozmieszczone są nazwy na poszczególnych końcówkach.

Teraz wszystko jasne.

Zostało podłączyć i sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mares    0

Zadzwoniłem do sklepu i tam podali mi jak rozmieszczone są nazwy na poszczególnych końcówkach.

Teraz wszystko jasne.

Zostało podłączyć i sprawdzić.

 

Wystarczy wziąć miernik i sprawdzić przejścia na poszczególnych pozycjach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Pozostała już tylko jedna rzecz do naprawy w elektryce. Jest to przerywacz kierunkowskazów. Pozostało mi podłączyć 2 wyprowadzenia do przełącznika pokazanego na zdjęciu poniższym

wpx_cea3a8524437a1312c08b2108f9db5b0.jpg

wyprowadzenia bez podłączenia to 1 oraz A.

Wg. schematu na masce traktora są to wyprowadzenia A i B.

Przerywacz posiada 3 wyprowadzenia oznaczone jako X, L i P.

Po połączeniu plusa z X w przerywaczu i wyprowadzeń P z A i L z B(1) w przełączniku nie ma żadnej reakcji. Czy może coś źle połączyłem?

Jak prawidłowo powinno się podłączyć ?

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×