Skocz do zawartości
Sylwia85698

New Holland 1540 silnik Deutz problem z wymianą oleju w pąpie wtryskowej

Polecane posty

Sylwia85698    0

Witam!  :)  Kupiłam kombajn New Holland 1540 z silnikiem Deutz i mam problem z wymianą oleju w pompie wtryskowej, brak korka wlewu i spustu :D proszę o szybką pomoc :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bykuuuu    2

Może jest centralne smarowanie kanałami i dlatego niema spustu i wlewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

A ten Burek to ma jakąś nazwę?
Jaki masz silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Laval    5

Centralne smarowanie. Więc nie masz korka do spustu i napełniania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez osibuhaj
      Witam mam problem z Deutz Agrofarm420 profilajne brak rewersu do tyłu a do przodu jest ok!Dodam jeszcze że olej wycieka pomiędzy silnikiem a skrzynią! 
    • Przez Karol123456
      Witam,
      Mam pytanie odnośnie poprawnego wyregulowania sprzęgła w ciągniku deutz dx85. Mianowicie, po wymianie tarczy oraz regulacji łapek zjechałem ciągnik. Okazało się, że aby ciągnik poprawnie wysprzęglał trzeba podciągnąć sprzęgło na maxa (a i tak sprzęgło "bierze" nisko). Moje pytanie: Czy w trakcie zużywania tarczy sprzęgło należy podciągać (w moim przypadku niemożliwe), czy popuszczać? A może jak tarcza będzie cieńsza to w moim przypadku w przyszłości nie będę mógł wysprzęglić?
×