Skocz do zawartości
Hubert12011

Valtra T183 problem z obrotami

Polecane posty

Hubert12011    0

Witam ! To od początku zacznę w tym tygodniu sprowadziłem z Francij Valtre t 183 2011 r za  . Dziś zrobiłem jej test podpiołem pługi i na pole z górką i tak , pod górke szła naprawdę bardzo dobrze problem pojawił sie na prostej ... nie wiem jak to nazwać ale jaby ja coś zmuliło nie miała wcale odejscia dawałem gazu a tu nic totalnie obrotów a ni nic obroty staneły na 1500 i zero reakcij. Zgasiłem i zapaliłem i było juz wszystko okej . Kontynułowałem orke problem ten pojawił sie jeszcze 2 razy taka sama sytuacja ... Ten poblem pojawił sie równiez w transporcie z przyczepą dajesz gazu a tu nic , a gdy zgasisz i odpalisz jest ju wszysko okey ... nie wiem co juz robić pomocy z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amberek    0

Witaj, z tego co piszesz można się domyślać że Valtra była pucowana na sprzedaż, jak przeschnie ( elektronika) to wszystko powinno wrócić do normy.

Nie jest to sposób na naprawę, wystarczy myć a nie na siłę bez opamiętania wlewać wodę wszędzie pod ciśnieniem.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    15

Wyświetla jakiś kod błędu? Jeśli to wersja versu/direct to w podłokietniku sprawdź czy niepojawił się obrazek książki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzysztof81    170

Może być problem. Silnik wchodzi w tryb awaryjny. Na początek wymień filtr paliwa a jak nic nie da pod kompa i trzeba bulić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    19

niewiem czy to dobre porownanie ale w moim seacie ibiza tdi bylo podobnie zero mocy po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie wszystko wracalo do normy to byla wina ze turbo sie wylanczalo moze sprawdz turbine lub jakos sterownik od turbiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Ja też s tawialbym na problemy z turbina ale z jej sterowaniem. Przerabialen to samo w sprinterze jak padło podcisnieniowe sterowanie turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    170

Komputer prawdę Ci powie:) Jeżeli chodzi o turbo to zobacz czy masz tam taką dźwignie przy turbo i czy ona pracuje jak dodajesz "gazu". Może też być ze stał długo i trochę przyrdzewiało. Ale tak naprawdę to przyczyn może być wiele :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert12011    0

Świeci się książka , koło włączania  woom . Zaraz pójdę  sprawdzę błędy . Ale moim zdaniem tez turbina jakie są koszty nowej ? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    15

Dlaczego z góry zakladacie, że to wina turbiny? To, że w samochodzie komuś padła wcale nie oznacza, że w ciagniku też nawalila. Odczytaj najpierw kody błędów a dopiero potem coś zakładaj. Na 90% problem dotyczy układu paliwowego i to tam szukalbym przyczyny. Sprawdź filtry, zobacz czy niema w nim wody, czy są to zamienniki czy oryginalne. To tyle na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    0

Z serwisówki:

001639--31--000 Wystąpiła usterka wentylatora chłodzącego silnik. Wentylator może stale
pracować z pełną prędkością lub działać zbyt powoli.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×