Hubert12011

Valtra T183 problem z obrotami

Polecane posty

Hubert12011    0

Witam ! To od początku zacznę w tym tygodniu sprowadziłem z Francij Valtre t 183 2011 r za  . Dziś zrobiłem jej test podpiołem pługi i na pole z górką i tak , pod górke szła naprawdę bardzo dobrze problem pojawił sie na prostej ... nie wiem jak to nazwać ale jaby ja coś zmuliło nie miała wcale odejscia dawałem gazu a tu nic totalnie obrotów a ni nic obroty staneły na 1500 i zero reakcij. Zgasiłem i zapaliłem i było juz wszystko okej . Kontynułowałem orke problem ten pojawił sie jeszcze 2 razy taka sama sytuacja ... Ten poblem pojawił sie równiez w transporcie z przyczepą dajesz gazu a tu nic , a gdy zgasisz i odpalisz jest ju wszysko okey ... nie wiem co juz robić pomocy z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amberek    1

Witaj, z tego co piszesz można się domyślać że Valtra była pucowana na sprzedaż, jak przeschnie ( elektronika) to wszystko powinno wrócić do normy.

Nie jest to sposób na naprawę, wystarczy myć a nie na siłę bez opamiętania wlewać wodę wszędzie pod ciśnieniem.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    15

Wyświetla jakiś kod błędu? Jeśli to wersja versu/direct to w podłokietniku sprawdź czy niepojawił się obrazek książki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzysztof81    298

Może być problem. Silnik wchodzi w tryb awaryjny. Na początek wymień filtr paliwa a jak nic nie da pod kompa i trzeba bulić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    133

niewiem czy to dobre porownanie ale w moim seacie ibiza tdi bylo podobnie zero mocy po zgaszeniu i uruchomieniu ponownie wszystko wracalo do normy to byla wina ze turbo sie wylanczalo moze sprawdz turbine lub jakos sterownik od turbiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Ja też s tawialbym na problemy z turbina ale z jej sterowaniem. Przerabialen to samo w sprinterze jak padło podcisnieniowe sterowanie turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    298

Komputer prawdę Ci powie:) Jeżeli chodzi o turbo to zobacz czy masz tam taką dźwignie przy turbo i czy ona pracuje jak dodajesz "gazu". Może też być ze stał długo i trochę przyrdzewiało. Ale tak naprawdę to przyczyn może być wiele :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert12011    0

Świeci się książka , koło włączania  woom . Zaraz pójdę  sprawdzę błędy . Ale moim zdaniem tez turbina jakie są koszty nowej ? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stepek93    15

Dlaczego z góry zakladacie, że to wina turbiny? To, że w samochodzie komuś padła wcale nie oznacza, że w ciagniku też nawalila. Odczytaj najpierw kody błędów a dopiero potem coś zakładaj. Na 90% problem dotyczy układu paliwowego i to tam szukalbym przyczyny. Sprawdź filtry, zobacz czy niema w nim wody, czy są to zamienniki czy oryginalne. To tyle na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    14

Z serwisówki:

001639--31--000 Wystąpiła usterka wentylatora chłodzącego silnik. Wentylator może stale
pracować z pełną prędkością lub działać zbyt powoli.

 


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez DanielKocima
      Witam mam problem z kolorem żółtka w jajkach, dużo klientów mówi że żółtka są blade i nie podoba im się to woleli by zolciejsze nie wiem czy zwiększyć % kukurydzy barwnik nie wchodzi w grę podaje skład mieszanki 
      518kg pszenica
      212 śruta sojowa
      150 kukurydza
      90 kreda
      20 witaminy lnb 2%
      10 olej słonecznikowy
      Oraz dostają kapustę 
    • Przez BartoszWitusik
      W moim Deutz do 6.05 mam problem z licznikiem elektronicznym 
      Problem jest widoczny na filmie 
      Podczas włączenia prędkości nic się nie wyświetla a przy włączeniu obrotów na wałku pokazana jest tylko szczałaka i pasek który wskazuje obroty na silniku ale jest on z złej strony
      Czym to może być spowodowane 
      Słaba masa lub słaby prąd?

      VID_20181227_144304(0).mp4  

    • Przez zolw
      Witam.
      Od roku jestem posiadaczem ciągnika JD 5515 z skrzynią 24/12 z rewersem elektro-hydraulicznym, skrzynia jest po całkowitym remoncie i ciągle jest z nią jeden problem, mianowicie do przodu dobrze jedzie tylko na przyspieszaczu, a do tyłu to rożnie czasem na zimnym oleju dobrze jedzie a czasami trzeba bardzo długo go grzać tak samo jest z biegami do przodu bez zająca, kiedy występują przymrozki trzeba nawet 30 min jeżdzić na zającu  aby bez niego płynnie jechał i ruszał. Jedyny błąd jaki występuje to : Code 00 (i ten nie zawsze). W ciągniku rozgrzewam olej w skrzyni zanim ruszę. Reszta osprzętu działająca na hydraulice chodzi bez zarzutu (podnośnik, wyjścia hydrauliczne czy wspomaganie)  Dzięki za wszelkie sugestie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.