Skocz do zawartości
Mateusz2121

Ustawienie bizona ważne !!!

Polecane posty

Mateusz2121    0

Witam serdecznie chciałbym sie dowiedzieć jak ustawiać kombajn Bizon ZO-56 dla poszczególnych zbóż chodzi mi tu o ustawianie Sit i wiatrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Patrzę w zbiornik żeby nie było kłosów i pod pokos no i sita czyste bo w jęczmieniu to sie zapychają nieraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mikon71    6

No i co zbiornik kontrola sit czasem na zaczepie z tyłu zawieszają sie plewy i ości można łatwo dostrzec czy gubi ziarno i ile, tak z własnego doświadczenia z bizonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kony88
      Witam mam pytanie ;] Mam zamiar kupic kombajn New Holland sprowadzony z Francji wszystko jest ok rok 1985 , kabina z klimatyzacja, sieczkarnia do słomy rura wysowana hydraulicznie , ale jest mały problem widac ze kombajn kosił kukurydze byl on do tego przystosowany ponieważ nie ma szczelin miedzy cepami no i widac jeszcze ziarna kukurydzy a słyszalem ze kombajn ktory kosil kukurydze jest z lekka zajechany... czy to prawda? prosze o wasze opinnie ;] pozdrawiam
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich. 
      Zwracam się z prośbą o podanie numerów pasów : młocarni, wialni, napędowy ( na wariatorze). Nigdzie nie mogę znaleźć.
      Jeszcze proszę o ustawienia sit i wiatru do pszenicy i owsa , bo u mnie wygania trochę ziarna . Dzięki.
      Kombajn to case ih 923
    • Przez ponadprawem1994
      Witam serdecznie,
      ten sezon to jakaś katorga. Nie mogę dokończyć sezonu. Posiadam kombajn volvo 800 aktiv z silnikiem perkinsa4 cylindrowym. Niestety mam problem  z zapowietrzającym się ciągle silnikiem. Wymieniłem już pompkę paliwa na nową jednak dalej silnik się zapowietrza. Objadę około 150metrów i kombajn się zadusi. I tak ciągle. Odpowietrzam i przejadę kilka metrów i stoje. Znów odpowietrzam. W pewnym momencie rozładowałem do zera akumulator od ciągłego kręcenia rozrusznikiem i musiałem kombajn ściągnąć do domu ciągnikiem. Panowie gdzie szukać przyczyny? nie wiem za co się już zabrać? MAcie jakieś sugestie? 
    • Przez Blueberry
      Witam Serdecznie
       
      Potrzebuję fachowej pomocy kolegów ekspertów którzy posiadają/posiadali kombajn EM11.
      Kombajn pracuje u mnie pierwszy sezon, został całkowicie odremontowany. Spisuje się on bardzo dobrze poza jednym drobnym mankamentem. Podczas pracy dość mocno uszkadza marchew, są to w większości zadrapania, jednak taka marchew nie nadaje się już do sprzedaży. Kombajn został wyprodukowany w roku 1980 i z tego co mi wiadomo noże tnące od tamtej pory nie były wymieniane(widoczne są na nich też ślady spawania). Bardzo bym prosił o podpowiedź czy problemem mogą być w tym przypadku noże tnące(mechanizm odrywający nać) a wymiana ich może pomóc? czy może ten typ tak ma i powinienem pomyśleć o zmianie kombajnu na nowszy? 
      Bardzo proszę o poradę
       
      Serdecznie Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów
    • Przez Mirek900
      Witam mam pytanko. Chce kupić kombajn ziemniaczany ktory działał by u mnie na polu z ziemniakami:) I tu jest pytano otóż znalazłem dwa kombajny grimme blisko mojego miejsca zamieszkania cena to 3tys. Ale chciałbym was zapytac jak to jest z cześciami do tej firmy maszyn i ogólnie o waszą opinie na ten temat. Miałem na oku tez anne ale niestety ktos mnie uprzedzil. A no i czy c360 da sobie z tym rade .
      Nizej dodaje zdjecia tych maszyn
       
      Dzieki i pozdrawiam



×