artgosz18

Bizon ZO56 problem z czujnikami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artgosz18    0

Witam serdecznie.
 

Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zegar starego typu nie będzie działał z czujnikami nowego typu, starych czujników już nie dostaniesz. Jedynie wymiana zegara na nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju  ? proszę o radę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wszystko zależy jaką kasą dysponujesz, zegar taki tani nie jest, po za tym trzeba będzie dobrać czujnik oleju, reszta będzie działać, w starym masz ładowanie amperomierz czy woltomierz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

no własnie kasa.... patrzyłem to chyba  około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę?  kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt  czy ampery :P nie interesowalem sie tym nigdy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała :) życzę udanych bezawaryjnych żniw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Musiałbyś doliczyć jeszcze koszt czujnika ciśnienia oleju do nowego zegara też     :)

Dziękuję i również życzę bezawaryjności i przede wszystkim pogody     :) no i pogody ducha.    :P  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karip    20

My mamy w bizonie dorobione osobne zegary takie jak po daliście w linkach od temp. wody i ciśnienia oleju i już chodzą parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

kolego a wytłumacz mi bo te z linków mają gwint wewnetrzy jak to przerobiliscie czy kupiliscie pasujące ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekpsp3    0

Witam.Czy ktoś mógłby powiedzieć jak ma być podpięty czujnik obtorów bębna? ponieważ mam jeden kabel  zapięty na czujniku a jest też miejsce na drugi kabel tylko nie wiem gdzie szukać tego kabla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

Jeden idzie do zegara a drugi podpinasz pod masę.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

Problem ze wskaźnikem ciśnienia oleju.Po włożeniu kluczyka od razu pokazuje 3 atm. i tak trzyma.Co może być przyczyną?Jeżeli czujnik to podobno są dwa rodzaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

Odłącz czujnik i zobacz czy coś się zmieni?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

Jak zewrzesz z masą i będzie na minimum to winny jest czujnik.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

Dokładnie wskaźnik oszukuje.

Do zegara zespolonego możesz wymienić tylko ten od ciśnienia.

Edytowano przez Sadek
Edycja

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czujniki są chyba ze trzy rodzaje, trzeba po numerach starego założyć taki sam, o ile zegar nie był wymieniany, czujnik musi być dopasowany do zegara.  Jeżeli kombajn był świeżo zakupiony, to już poprzedni właściciel mógł pomieszać, świadomie, bo wtenczas ciśnienie stale na 6 at. nowy klient zazwyczaj jest w siódmym niebie że taką"okazję" trafił   :P bądź nie miał zielonego pojęcia i wziął co mu w sklepie dali.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1130

W takiej sytuacji obstawiam problem z instalacją. Wrzuć zdjęcie zegara od tyłu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

Są dwa rodzaje czujników z koncówką 003 i 013.Stary ma koncówkę 003 ale nie ma pewności że taki był. Który dopasować do zegara? Zegar jest nowego typu z woltomierzem.

Edytowano przez caros2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez f417
      Witam wszystkich.
      W ubiegłym roku podczas przedsezonowej wymiany oleju znalazłem na filtrze oleju taki zaworek.

      Wykręcił się z gniazda w podstawie filtra oleju i leżał na filtrze. Wkręciłem go na swoje miejsce, założyłem filtr i w pole. W tym roku sytuacja się powtórzyła. Odkręcam filtr a na nim leży ten zaworek. Jaką funkcję pełni ten zaworek w silniku? Czy jego brak ma jakiś wpłuw na pracę silnika- ciśnienie np.(u mnie w tamtym sezonie było w normie)Niestety nie mam dostępu do instrukcji czy katalogu SW400 stąd moje pytanie.Liczę na Waszą odpowiedź.

    • Przez Wopl
      Czy silnik S-359 od jelcza pasuje do bizona 056? Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez bizonek
      bizon zo56 jak zwiększyc jego wydajność ja jestem troche magik  wiem to i owoo bizonie wiem wszystko tylko jak zwieszyć jego wydajność wiecię piszczie 
    • Przez SebastianPycia
      Witam. Dzisiaj zauważyłem że w miejscu zaznaczonym na biało na zdjęciu lecą iskry podczas pracy młocarni i hedera, a tam gdzie na niebiesko zaznaczone, tylko po drugiej stronie to koło pąsowe jest strasznie gorące. Do tego było czuć jakby dym palącej się trawy. Po zgaszeniu bizonka z gardła zaczęło się lekko dymić. Czy to łożysko czy może coś innego??


    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj