artgosz18

Bizon ZO56 problem z czujnikami

Polecane posty

artgosz18    0

Witam serdecznie.
 

Zakładam nowy temat ponieważ czytałem o podobnych problemach niestety żaden nie był taki jak u mnie, mianowicie mam problem z wskaznikami temp. wody oraz oleju od ciśnienia i wskaznik paliwa oraz ładowania działają. Bizon ma zegary starego typu wymieniałem czujniki i na nowych temp. od razu wzrasta na 120 stopni. dziwi mnie fakt ,że po zdjęciu kabla z czujnika temp. nadal pokazuje 120 a przy dotknięciu masy spada na 0 ;/ u znajomego jest odwrotnie i tak powinno byc z tego co czytam ( po dotknieciu masy 120 stopni) nie wiem gdzie szukać przyczyny. kable sprawdzałem  proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zegar starego typu nie będzie działał z czujnikami nowego typu, starych czujników już nie dostaniesz. Jedynie wymiana zegara na nowy typ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

Dziękuję za odpowiedz. Nurtuje mnie jednak zasada działania - było tak w bizonach starego typu ,że przy zwarciu kabla od czujnika do masy wartość wskaźnika pokazywała 0 ? i kolejne pytanie jeżeli zakupię wielowskaznik nowego typu to czy obecnie działające kontrolki tzn. cisnienia oleju i wskazników paliwa oraz ładowania będą działały bez zarzutów? czy może lepiej dokupić niezalezne wskazniki na kapilary do wody i oleju  ? proszę o radę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wszystko zależy jaką kasą dysponujesz, zegar taki tani nie jest, po za tym trzeba będzie dobrać czujnik oleju, reszta będzie działać, w starym masz ładowanie amperomierz czy woltomierz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

no własnie kasa.... patrzyłem to chyba  około 280 zł zapłacę za wskaznik oleju i wody na kapilarach tutaj dochodzi mi zegar cały plus czujniki takze taniej będzie chyba te 2 osobne tylko teraz co z działaniem i awaryjnością bo przy kapilarze gdy przestanie działać to chyba wszystko do wymiany czy sie mylę?  kurde tym pytaniem mnie zawstydziłeś bo nie mam pojęcia.... mam + 30 i - 30 na wskazniku... i nie mam pojęcia czy Volt  czy ampery :P nie interesowalem sie tym nigdy 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

i takimi właśnie chyba wskaźnikami się zainteresuje bo w sprawach elektroniki jestem zielony i mnie to przeraża a i koszt myślę ,że bedzie mniejszy niz wskaznik plus czujniki a miejsce się znajdzie. Tak czy inaczej dziekuję za pomoc bo juz mnie głowa bolała :) życzę udanych bezawaryjnych żniw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Musiałbyś doliczyć jeszcze koszt czujnika ciśnienia oleju do nowego zegara też     :)

Dziękuję i również życzę bezawaryjności i przede wszystkim pogody     :) no i pogody ducha.    :P  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karip    20

My mamy w bizonie dorobione osobne zegary takie jak po daliście w linkach od temp. wody i ciśnienia oleju i już chodzą parę lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artgosz18    0

kolego a wytłumacz mi bo te z linków mają gwint wewnetrzy jak to przerobiliscie czy kupiliscie pasujące ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekpsp3    0

Witam.Czy ktoś mógłby powiedzieć jak ma być podpięty czujnik obtorów bębna? ponieważ mam jeden kabel  zapięty na czujniku a jest też miejsce na drugi kabel tylko nie wiem gdzie szukać tego kabla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Jeden idzie do zegara a drugi podpinasz pod masę.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

Problem ze wskaźnikem ciśnienia oleju.Po włożeniu kluczyka od razu pokazuje 3 atm. i tak trzyma.Co może być przyczyną?Jeżeli czujnik to podobno są dwa rodzaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Odłącz czujnik i zobacz czy coś się zmieni?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Jak zewrzesz z masą i będzie na minimum to winny jest czujnik.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Dokładnie wskaźnik oszukuje.

Do zegara zespolonego możesz wymienić tylko ten od ciśnienia.

Edytowano przez Sadek
Edycja

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czujniki są chyba ze trzy rodzaje, trzeba po numerach starego założyć taki sam, o ile zegar nie był wymieniany, czujnik musi być dopasowany do zegara.  Jeżeli kombajn był świeżo zakupiony, to już poprzedni właściciel mógł pomieszać, świadomie, bo wtenczas ciśnienie stale na 6 at. nowy klient zazwyczaj jest w siódmym niebie że taką"okazję" trafił   :P bądź nie miał zielonego pojęcia i wziął co mu w sklepie dali.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

W takiej sytuacji obstawiam problem z instalacją. Wrzuć zdjęcie zegara od tyłu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

Są dwa rodzaje czujników z koncówką 003 i 013.Stary ma koncówkę 003 ale nie ma pewności że taki był. Który dopasować do zegara? Zegar jest nowego typu z woltomierzem.

Edytowano przez caros2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


    • Przez jackowski11
      witam,
       
      jak zabrać sie do wymiany gumowego fartucha na łączeniu obudowy wentylatora z tylnym mostem?
      Poniżej zaznaczone czerwoną strzałką - z katalogu
       

       
      Pytanie nr.2.
      Czy istnieje jakiś patent na smarowanie łożysk wytrząsaczy bez ich demontażu/wymiany?
    • Przez BoNes
      Cześć jestem tu nowy.
      Wujek niedawno kupił Bizona Z056 z rozwalona cala instalacja elektryczna, niema w ogóle świateł i żadne czujniki nie działają,
      szukałem w internecie schematu instalacji elektrycznej ale znalazłem tylko do Bizona Z058 i z stad moje pytanie , czy ten schemat rożni się bardzo od modeli Z056 ? jeśli tak to w jakich miejscach, i czy warto robić nowa instalacje czy kupić gotowa ?
      Pozdrawiam.
      Słyszałem ze można zrobić ja na podstawie ursusa serii C-3xx, próbował ktoś ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj