Skocz do zawartości
Mateusz_320

Zetor 5211 silnik malowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz_320    0

Witam. Panowie mam pytanie mam juz rozebranego zetora 5211 z samych blach i takie pytanie opłaca się malować silnik i cały ogólnie most? Bo w późniejszym czasie będzie trzeba zrobić remont silnika sprzęgła i skrzyni prawdopodobnie i takie pytanie mam do was. Dodam ze tylny most trochę rdzewieje juz i przednia os ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    75

to maluj jak masz potem w zimie robić to nie pomalujesz jak nie masz ogrzewanego garażu , a teraz co brak funduszy czy czasu na remont , a po maskę ściągałeś ? Jak malujesz to nie czarno tylko zgniły zielony sam mieszałem trochę czarnej + dwa-trzy razy więcej zielonej (ubytek na silniku ,z prawej był) to podchodzi pod oryginalny kolor . A jak chcesz dobrą farbę to idź do lakierni dobiorą pod kolor poliuretan czy coś, niby drogo ale wydajne i taniej wyjdzie jednak bo lepiej trzyma

 

Kolor podwozia to najlepiej pokrywa zaworów ma zachowany

 

A co ze skrzynia nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
    • Przez Daaniel766
      Witam. Chciałem dziś odpalić zetora 7011. Odpalił praktycznie bez problemu po wlaniu gorącej wody. Pochodził 2 minuty i zgasł, ale tak jakby się zadławił. Odpaliłem ponownie i sytuacja się powtórzyła zadławił się po chwili i było czuć spalenizne, taka jak ze sprzęgła. Spróbowałem jeszcze raz i znów to samo, więc dalem już spokój. Silnik się przyciera? Ktoś pomoże? Z góry dziękuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.