quxfrix

Brak możliwości wrzucenia wstecznego lub biegu do przodu (na drugiej wajsze)

Polecane posty

quxfrix    1

Tak jak w temacie mam następujący problem ze swoim władimircem: Kiedy ciągnik popracuje około godziny, dwóch wówczas czasami zdarza się, że nie można wrzucić jazdy do przodu lub do tyłu na drugiej wajsze. Jeśli zgaszę traktor wówczas da się zmienić kierunek jazdy i po odpaleniu ciągnik jedzie zgodnie z wrzuconym biegiem. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem? Za wszelką pomoc dziękuję.

 

Pozdrawiam

Qux frix

Edytowano przez quxfrix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Niestety chyba skrzynia vario się chyba kończy. Zmieniłeś olej i filtry? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Tak jak w temacie mam następujący problem ze swoim władimircem: Kiedy ciągnik popracuje około godziny, dwóch wówczas czasami zdarza się, że nie można wrzucić jazdy do przodu lub do tyłu na drugiej wajsze. Jeśli zgaszę traktor wówczas da się zmienić kierunek jazdy i po odpaleniu ciągnik jedzie zgodnie z wrzuconym biegiem. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem? Za wszelką pomoc dziękuję.

 

Pozdrawiam

Qux frix

Sprawdż czy masz stan oleju w skrzyni i czy w ogóle coś oleju jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Po prawej stronie skrzyni na wałku od sprzęgła masz taką dźwigienkę z łącznikiem do drugiego wałka sprawdź czy ta dźwigienka nie poluzowała sie na wałku lub wyreguluj długość łącznika. To jest ruska maszyna i tam nic nie możne być  normalne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quxfrix    1

Panowie olej w skrzyni jest, może delikatnie zużyty, ale jego poziom jest na odpowiednim poziomie. Kiedyś miałem problem z biegami przód/tył, ale polegał on na tym, że nie było praktycznie można wrzucić biegów do przodu/do tyłu - nie było biegów. Rozwiązałem go w następujący sposób: pod podłogą na wajsze rewersu podkręciłem nakrętkę, która się tam znajduje i wszystko zaczęło działać w odpowiedni sposób, do chwili obecnej ;( Może podkręcić tą nakrętkę i coś to pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez ZetorTeamPL
      Poleca ktoś zetora proxime 95 power ? z 2011 roku?
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

    • Przez damiex90
      Witam, ostatnio ułamała mi się taka dźwigienka przy rewersie w ciągniku same explorer. Pytanie brzmi jak to coś na zdjęciu może się nazywać albo jakiś numer katalogowy..
      1.xps
    • Przez Stasiu84
      Witam mam problem rok temu wymieniłem pompę pompa Nsz-10 do tej pory był spokój pompa cicho pracowała. W tym roku zaczęła gwizdać ,na dużych obrotach wręcz wyje  dodatkowo zaczyna pienić się olej w zbiorniku hydraulicznym, hydraulika nie ma żadnych wycieków olej wymieniany był niedawno wlany taki sam jak był superol cb40 jaka może być przyczyna tego ? wolę spytać zanim zacznę szukać przyczyny sam i rozbierać i sprawdzać  Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj