Zaloguj się, aby obserwować  
center

7211 wyciek z pod głowicy

Polecane posty

center    9

Witam wszystkich mam mały problemik z moim Zetorem 7211 mianowicie gdzieś w okolicach uszczelki między blokiem a głowicą pod wylotem spalin na 4 cylindrze przy kabinie mój sprzęt zaczyna krwawić (ciec olej) i to dość mocno:/ Jak się pozbyć tego wycieku? idzie tam jakaś uszczelka czy silikon? te śruby z góry z jaką siłą trzeba dokręcić? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

Skoro wiesz że to uszczelka to wymień najlepiej 4 a dokręcić to dość mocno ok 14 KGm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

center    9

a na tą uszczelkę pociapać jakimś silikonem czy nie ? na co zwrócić uwagę przy składaniu rozkładniu ? a nie mam klucza dynamometrycznego:/ to chyba lepiej nie dokręcać tak na czuja ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silikonu tam nie trzeba. Moment dokręcania 167-177 Nm na zimnym silniku. I nie pozamieniaj popychaczy miejscami.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

no to nieźle... ja się mało na tym znam żeby to złożyć jakoś ale może jakoś to złoze:/ a co to te popychacze i jak ja mogę to zamienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź jakiegoś mechanika konkretnego i patrz jak on to będzie robił to na przyszłość będziesz wiedział. Popychacze przekazuja wykorbienie wałka rozrządu na dzwigienkę zaworu. Jak wyjąłeś z 3 cylindra to po złożeniu powinna znaleźć się w 3 cylindrze na tym samym miejscu.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

kumatego mam sąsiada już jutro ma przyjść to zrobić ale twierdzi że tam pod głowicą to prędzej powinien się znaleźć płyn niż olej .... i że najprawdopodobniej nie domykają zawory czy coś są wypracowane:/ co myślicie o tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Treys
      Witam po raz pierwszy.
      Ostatnimi czasy oddałem pompę do regeneracji bo nie odpalany był traktor długi czas ( mniejsza z tym czemu ) - siadła pompa oczywiście została zregenerowana i działa.
      Problem pojawił się, że leje się z tego miejsca paliwo

      Zdaje mi się, że śrubka która jest zamontowana nie jest oryginalna ponieważ przepuszcza paliwo

      Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy taka była zamontowana czy ktoś inny grzebał....w każdym bądź razie ucieka z tego miejsca paliwo i się sączy jakby nie było szczelne.
    • Przez ziooober88
      Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l.
      Termostat był wymieniony w zeszłym roku. Silnik ma temperaturę pracy w granicach 90 stopni.
      Kiedy silnik ostygł odkręciłem korek chłodnicy i słychać było zasysanie powietrza. W momencie odpalenia ciągnika płyn w chłodnicy zachowuje się stabilnie.

      Czy takie zachowanie pod dużym obciążeniem (czasami traktor prawie zgasł - jeżdżone było na szybkiej jedynce) jest normalne? Może wtedy wywalać delikatnie płyn? W chłodnicy zostało płynu tyle, że dotykał dolnej krawędzi tego węża górnego.
    • Przez sylwek1999
      Witam zetor na zimnym silniku lub ciepłym na obrotach jałowych dymi nie na niebiesko-bialy dym. Jakie mogą być przyczyny od czego zacząć?
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj