MAVERICK232

układ wspomagania New Holland TD

Polecane posty

MAVERICK232    0

Witam!

Mam taki problem w NH TD90 jak jest znaczek NH na kierownicy to podczas jazdy zmienia on cały czas położenie,  cały czas muszę regulować kierownicą  aby nie zjechać  zprostej linii.

Sprawdziłem kierownicę ---- skręciłem kierownica  w lewo odkręciłem prawy wąż na siłowniku  i przez siłownik nie leci olej a przez waż leci , taka samo zrobiłem przy skrecie w prawo i  odkręceniu lewego weża i też leci olej z weżą nie za dużo ale wolna struga płynie - z zbiornika ubywa.

Czy dobrze analizuję i uszkodzony jest orbitol  pod kierownicą ???

Dziękuję za pomoc

MAVERICK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    310

znaczek jak se zmienia położenie to co cię to obchodzi

 

Mów że cały czas kierownicą musisz kręcić żeby prosto jechać , to Ci orbitrol siadł ja miałem to w innym ciągniku to na zgaszonym możesz swobodnie kręcić kierownicą powoli , na nowym kręcisz kierownicą to koła skręcają , no i w czasie jazdy drogą cały czas powoluutku skręcasz w lewo żeby prosto jechał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Tak jak piszesz cały czas muszę skrecać w lewo aby jechać prosto..

Sprawdziłem na zgaszonym ciagniku i masz racje mogę obrocić kierownica z 2 obroty moze wiecej zanim koła się rusza.

Pytanie jeszcze mam  orbitol kupuje się nowy  czy tylko coś się w nim wymienia?

Dziękuję

MAVERICK 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MAVERICK232    0

A jeszcze mam pytanko przy wymianie orbitolu trzeba coś ustawiać? ?czy tylko koła na wprost i montaż? ?
MAVERICK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

A jeszcze mam pytanko przy wymianie orbitolu trzeba coś ustawiać? ?czy tylko koła na wprost i montaż? ?
MAVERICK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    310

nic nie robisz koła jak sobie stoją tak niech stoją , podłączasz nowy orbitrol i tyle

oryginał trochę kosztuje, 10 razy tyle co mi dobrali w jakims sklepie w internecie, 500 mth chodzi

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Orbitol wymieniony. Ale jest problem olej się pieni - może zapowietrzony układ  - odpowietrzyłem kilka razy przy siłowniku na dwóch wężach  ale jeszcze się pieni już mniej. Jak  ruszam kierownicą to coś "jęczy " czyżby to nowe wspomaganie.

Sprawdziłem na wężach nie cieknie  przy skręceniu kierownica w lewo na maksa i odkręceniu węża prawego jest ok.

Zauważyłem też ze przy maksymalnych skrętach więcej kierownica nie mogę ruszyć a przed wymiana mogłem.

Jednak przejechałem się i ciągnik - kierownica dalej ucieka raz w lewo a raz w prawo - z tym że w lewo więcej razy.

I jeszcze przy zapalonym ciągniku kierownicę mam prosto skręcam na maksa w lewo  czy w prawo  i wracam do prosta to nigdy nie pasuje znaczek na kierownicy - czyli kierownica nie jest w tym samym położeniu ... Co to może być czyżby jednak to nie orbitol  tylko siłownik lub pompa???

Ktoś może pomóc??

Dziękuję 

MAVERICK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    310

Zauważyłem też ze przy maksymalnych skrętach więcej kierownica nie mogę ruszyć a przed wymiana mogłem

 

to znaczy że to orbitrol bo tak ma być , max skręt koniec ruchu siłownika i kierownica stoi

 

Co do samowolnego skręcania to układ jeszcze się pewnie nie odpowietrzył , spróbuj popuścic węże przy siłowniku żeby tylko kapało i max ruch w jedną i w drugą stronę z 3-4 razy .

 

Słabe pocieszenie ale u mnie przy większej prędkości też na nowym skręcał w prawo po jechałem prawa stroną , myślałem że bubel kupiłem ale po ok 100 mth problem znikł (dopiero) ale do 25-30 km/h nie występował

 

Co skrętu samowolnego zależy jak jedziesz jak prawą stroną to ściąga w prawo bo przechylony jesteś w prawo (spadek drogi) środkiem jakbyś jechał to powinny koła prosto iść ale że cię w lewo ściąga ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Dziękuję Sebe za pomoc.
Spróbuje jeszcze raz odpowietrzyc ale teraz jak odpowietrzam to cały czas leci piana. Piana odrazę robi się w ziorniczku. Jedyne co zauważyłem ze skręciłeb na max w lewo odkrecilem prawy wężyk i nic nie leciało ale jak ruszyłem kierownica jeszcze lekko w lewo to poleciał olej prze wąż i przez siłownik....czy siłownik przepuszcza. ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Siłownik założony ale nadal ten sam problem ... mam zastrzeżenia do firmy która mi robiła siłownik bo mówili że wymienione zostały uszczelnienia ale coś im nie wierzę. ..dodatkowo musialem obciąć ucho od siłownika bo sworznia nie mogłem wybić i przyspawalnicze mi jakieś inne ucho grubsze i w środku łożysko lata w górę i w dół. .. teraz idą żniwa wiec na chwilę dam sobie spokój. Na jesień rozbiera jeszcze raz siłownik i daje do innej firmy... drugi problem to ze po ezałożeniu siłownia i odpowitrzeniu na zgaszony ciągniki znowu mogę kręcić kierownica a koła stoją w miejscu.. co jest grane????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    9

Jeśli na zgaszonym możesz kręcić swobodnie i koła stoją w miejscu to winy szukalbym raczej w orbitrolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAVERICK232    0

Nowy orbity założyłem przecież o najpierw było dobrze. A po wymianie uszczlenien na siłowniki jest źle. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

A podłącz zegar w  przewody do siłownika hydraulicznego skrętu ,kręć orbitrolem zobaczysz jakie ciśnienie ?

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Mam NH TD5.85 z włączanym na przycisk elektrohydraulicznym przednim napędem.
      Po wciśnięciu pedała hamulca włącza się napęd zapewne po to aby przednie koła też hamowały.
      Czy ktoś może mi wytłumaczyć w jaki sposób odbywa się załączanie tego napędu, czy tam są jakieś tarczki i po wciśnięciu przycisku się ściskają ?
      Czy podczas jazdy mogę go włączać ?
    • Przez papryk
      Witajcie,
       
      Czy ktoś z was miał problem z grzejącym się silnikiem? Od kilku sezonów mam problem z temperaturą, gdyż wskazówka w orce podchodzi pod czerwone pole i muszę stawać ciągnikiem po to, aby się schłodził. Problem jest szczególnie odczuwalny gdy jest gorąco. Kiedyś w takich samych warunkach ciężko go było rozgrzać do połowy zielonego pola. Wymieniłem termostat wyczyściłem chłodnicę, ale nic to nie pomogło.
    • Przez tn155
      Witam,
      od jakiego czasu mam problem z cieknącym olejem z tylnego mostu w moim TD 5010 w miejscu gdzie wchodzi do niego lewego łącznik hamulca. Doczytałem, że może to być problem z osłonką gumową o nr kat. 5117518 występującą w tym miejscu.
      Część już dokupiłem i chciałbym się zabrać za jej wymianę, na razie jednak jedynym pomysłem jest demontaż lewego koła i zbiornika paliwa, żeby dostać się do tego miejsca ze względu na ograniczone miejsce.
      Zastanawiam się jednak czy nie ma jakiegoś sprytniejszego sposobu i konieczna jest taka ingerencja oraz demontaż połowy ciągnika, aby dostać się do tego miejsca i wymienić tę uszczelkę.
      Może ktoś przerabiał ten temat i jest w stanie podzielić się wskazówkami jak najlepiej wymienić tę osłonkę.
      Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
       
      Pozdrawiam!
       

    • Przez MAVERICK232
      Witam!
      Potrzebuję info czy ktoś dokładał rozdzielacz hydrauliczny do istniejącego rozdzielacza w ciągniku New Hollad TD?
      Czy  tak można  zrobić? - Czy trzeba kupić oryginalny 3 sekcyjny za 3,6tyś😭😭) 
      Chcę się wpiąć pod zasilanie - dłuższa śruba + oczko do nowego rozdzielacza i  znowego rozdzielacza powrót do powrótu starego rozdzielacza(też śruba +oczko) - myślę że jest to wyjście z spod spodu?
      Czy ktoś już może coś takiego robił??
      Dziękuje za pomoc..
      Pozdrawiam
      MAVERICK


    • Przez damianix
      Witam!
      Pytanie do posiadaczy ciągników New Holland TD5.85 oraz jego starszych odpowiedników. Ile godzin wytrzymuje sprzęgło suche w tych ciągnikach ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj