Arni

Ciągnik w przedziale 81-100 tysięcy złotych

Polecane posty

Adik_ziel    3
według mnie to 7524

 

? ? ? tematy pomyliłeś?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

czyli nie jest taki tani jak myślałem. nh to napewno drogi serwis. a landi to chyba az tak drogi serwis nie jest. ja pytałm sie o landi 118 km i chcieli najpierw 214tys ale do 200 by zjechali a za 80pare koni to ok 140 brutto to taki ok 60km to pewnie nie wiele drożej niż farmtrack. Co kupisz to kupisz ale mysle że rozejrzec zawsze sie mozna zeby potem nie załować ja jeszcze nie kupiłem bo zbieram opinie od uzytkowników. Nh nie chce bo czesci sa drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
czyli nie jest taki tani jak myślałem. nh to napewno drogi serwis. a landi to chyba az tak drogi serwis nie jest. ja pytałm sie o landi 118 km i chcieli najpierw 214tys ale do 200 by zjechali a za 80pare koni to ok 140 brutto to taki ok 60km to pewnie nie wiele drożej niż farmtrack. Co kupisz to kupisz ale mysle że rozejrzec zawsze sie mozna zeby potem nie załować ja jeszcze nie kupiłem bo zbieram opinie od uzytkowników. Nh nie chce bo czesci sa drogie.

Fakt wszystko to są negocjacje, ale farmtrac ma teraz nową kabine z metal fachu http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=18946 i tłumik w rogu kabiny, pisałem na priv z użytokwnikami i nikt zadnych poważniejszych awarii nie miał, ciekawe jak jest z dostępnością tgo carraro, ale chyab tańsze będzie od części do case?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
Ludzie ale spalanie to nie wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Tylko, że ty masz 15 lat, więc paliwa nie kupujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Tylko, że ty masz 15 lat, więc paliwa nie kupujesz.

Dokładnie 1 l mniejsze spalanie to jest 12 l dziennie więc 50 zł a 50zł dziennie to może być mój cały dochód z krów na czysto dziennie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Tylko, że ty masz 15 lat, więc paliwa nie kupujesz.

A ja mam 36 i kupuję ;) -a i tak uważam że najbardziej paliwożerny element w ciągniku to ten między fotelem a dachem kabiny ;)-mam na podwórku same "paliwożerne potwory" Zetora,JD i C-360 -i jeszcze jakoś żyję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0
A ja mam 36 i kupuję ;) -a i tak uważam że najbardziej paliwożerny element w ciągniku to ten między fotelem a dachem kabiny ;)-mam na podwórku same "paliwożerne potwory" Zetora,JD i C-360 -i jeszcze jakoś żyję ;)

Nie wiem, co chcecie od c360 ale w dobrym stanie wcale tak nie chla, a jak masz 3 ciagniki to mozesz dobrać odpowiedni do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Nie wiem, co chcecie od c360 ale w dobrym stanie wcale tak nie chla, a jak masz 3 ciagniki to mozesz dobrać odpowiedni do pracy

Nic nie chcę od C-360-ale spotkałem się już z opiniami że jest straszliwie paliwożerna-czego żadną miarą potwierdzić nie mogę,co więcej swego Zetora też nie zaliczyłbym nigdy w życiu do rzędu tych chlających-zaczarowane jakieś czy co ? ;)

PS.JD po dotarciu też jest ok-dla mnie i tak dużo bardziej ważne od tego czy spali te pół litra więcej jest czy się nie zepsuje-bo co mi z jakiegoś superoszczędnego (pewnie ,superoszczędny bo stoi na kołkach przez większą częśc sezonu ;) ) który się non-stop pieprzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Nic nie chcę od C-360-ale spotkałem się już z opiniami że jest straszliwie paliwożerna-czego żadną miarą potwierdzić nie mogę,co więcej swego Zetora też nie zaliczyłbym nigdy w życiu do rzędu tych chlających-zaczarowane jakieś czy co ? ;)

PS.JD po dotarciu też jest ok-dla mnie i tak dużo bardziej ważne od tego czy spali te pół litra więcej jest czy się nie zepsuje-bo co mi z jakiegoś superoszczędnego (pewnie ,superoszczędny bo stoi na kołkach przez większą częśc sezonu :) ) który się non-stop pieprzy

Bez przesady bo wcale perkins taki awaryjny nie jest zgoda że w polu ten zetor wychodzi spalanie małe z dużymi maszaynami ale jak miałbym 16 godz pukać przy układaniu i zwożeniu bel to ile by ubyło z baku bo w perkinsie niewiele ponad 30l

Zgoda Jaro że ten Twój zetor dużo nie chla ale jak moge brać pod uwagę zetora jak proxima podobno każda od starszego dopowiednika w mocy pali więcej ;);) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

z jakiej serii w farmatracu jest silnik???1000 czy 1100???jeżeli 1100 to przegląd co 300mth ok 340zł (olej, filtr paliwa i oleju).

 

@Ferdek ciągnik nie tylko składa się z silnika, (perkins) ale jak pisałeś jestam jeszcze carro i parę innych firm... a najgorsze jest w tym wszyskim, że skłądają to polacy...

 

 

co do Twoich wniosków wyciągniętych z forum to weź pod uwagę liczbę posiadaczy Zetorów i Farmatraków, bo to też jest ważne...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

http://www.caseih.com/files/tbl_s22Product...0/7549/JX60.pdf tak by wyglądał ten case. Farmtrac 675dt ma perkinsa serii 1104C-44, a starsza wersja farmtracka miała silnik serii 1004.42 ale tego starszego nie borę pod uwagę, czy ten perkins jest az tak drogi bo farmtrac różniący się tylko silnikiem z perkinsem jest droższy z 13 tyś od silnika forda 59km.

Co do montażu, to we włoszech podobno są jedne z najgorszych montowni bo włoch ma w d*pie to co robi a może nie potrafi być staranny i z taśmy schodzą buble i nie pisze tutaj o ciągnikach ale o wszelkiego rodzaju sprzęcie agd rtv i samochodach więc dlaczego ciągniki będą lepsze. W końcu rollerki i lampo składali w lublinie i nikt nie narzekał że są źle wykonane, podobnie z samochodami, najmniej awaryjne fiaty to modele produkowane w polsce. Co do farmtracka to ten silnik perkinsa podobno przychodzi w całości z etykietką że to orginalny perkins itp. a napędy cóż, przednia oś to na 99% to ten sam model carraro przedniej osi co w proximie 20.11.

Na forum ppr wypodwiadał się pewien użytkownik który zamówił farmtracka bo w okolicy ludzie brali właśnie jx i NH td i były drobne problemy jak w każdej marce ale serwis i części piekielnie drogie.

Sprawa wygląda tak że zobacze jaką cene zaśpiewają dilerzy jeśli jx będzie droższy z 10 tyś to wezme farmtracka jeśli tylko kilka tyś lub w tej samej cenie to się poważnie zastanowie nad jx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek665dt    0

Witam, pozwole sie przyłączyć do rozmowy, ponieważ jestem użytkownikiem Farmtraca80 4WD, miał być ten 995 ale jednak z ojcem zdecydowaliśmy się na większego i to dobry wybór! ciągnikiem od wiosny tego roku zrobione jest ponad 250mtg bez awarii i oby tak dalej, jeśli o komfort to nie narzekam, jest ok jeśli chciał być coś więcej ferdek07 to zaklikaj na gg 9811093 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

jakie masz spalanie w tym farmtraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Podpytałem dilerów i wychodzi na to że są bardzo duże rozbieżności w cenie jx 70!, np. za podstawową wersję na kołach 11,2/24 i 16,9/30 takie mi odpowiadają coś około 88 tyś netto to tak jak za farmtraca więc wolał bym case, no ale inny diler wolał za jx 70 95 tyś netto!

Ile kosztuje serwis przeglądy case?

Edytowano przez andrzej2110
ort + literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Zwróć uwagę wg jakiej normy podana jest moc tego Case XJ ;)

Oczywiście że zwracam na to uwagę, no cóż różnica nie jest taka duża max 2 - 3km, czyli ma jakieś 66 -67 km według din (ps. ursus w 4514 podaje według din czy według iso te 66km?), bardziej nie podoba mi się ze przy tak wysokich obr uzyskiwane są moce, perkins z farmtraca wydaje mi się być dużo lepszą jednostką napędową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255
Tylko, że ty masz 15 lat, więc paliwa nie kupujesz.

 

Jesteś pewny...??Myślisz że mam 15 lat to jestem gnojek co nic nie wie??

 

Mój ojciec ma 43 lata i kupuje paliwo i odkąd mamy zetora nie powiedział że dużo pali.....A wręcz przeciwnie zadowolony jest że w polu robota idzie przy stosunkowo małym zużyciu paliwa na wykonaną robotę....Twierdzi że jak zetor będzie mało awaryjny to może swoje wypić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Tommy a jakiego właściwie masz zetora?

 

Dowiedziałem się troche o cenach serwisu i części

Turbina do CASE to koszt rzędu wielkości około 5.000 PLN brutto.

 

Drzwi szklane do Farmtraca (metal Fach) kosztują około 400 PLN, a do CASE JX

70 około 1.500 PLN. Podobnie będzie w cenach pozostałych elementów. Różnica

w cenie 1 litra oleju sięga prawie 5 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Prawda jest taka, że w cenie ok 120 tys brutto jeśli conajmniej 70% wykonywanych prac będzie w polu(czyli orka, agregat, gruber) to najlepszym rozwiązaniem jest zetor i nikt mnie nie przekona do czego innego, ale jeśli ma to być ciągnik typowo pomocniczy lub pracujący w polu ok. 50% mtg, to farmtrack mógłby być lepszy niż zetor, ale ja wolałbym wziąć kredytu trochę i kupić coś z koncernu SDF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Prawda jest taka, że w cenie ok 120 tys brutto jeśli conajmniej 70% wykonywanych prac będzie w polu(czyli orka, agregat, gruber) to najlepszym rozwiązaniem jest zetor i nikt mnie nie przekona do czego innego, ale jeśli ma to być ciągnik typowo pomocniczy lub pracujący w polu ok. 50% mtg, to farmtrack mógłby być lepszy niż zetor, ale ja wolałbym wziąć kredytu trochę i kupić coś z koncernu SDF.

No właśnie u mnie ze 30% może mniej w polu robi a tak to łąki transport i jeszcze raz lekki transport wywożenie gnoju, gnojówki noszenie bel pod obore i jeszcze raz lekki transport więc zetor odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
    • Przez ddw2
      Witajcie!
      Szukam ciągnika do różnych prac ale przede wszystkim do rozładunku palet (1500kg)  i odśnieżania drogi utwardzonej kamiennej zimą. Aktualnie robię to C360 ale to mordęga dla mnie i sprzętu który ledwo zipie przy takich pracach.
      Chciałbym wydać maksymalnie 35 tysięcy na ciągnik i 15 na tura. Czego szukać najlepiej? Myślałem nad Ursusem c385 ale boje się że brak przedniego napędu będzie utrudnieniem. Z drugiej strony myślałem nad MTZ 82 ale chciałbym usłyszeć opinię bardziej doświadczonych czy jest jeszcze jakaś inna opcja.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj