Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
radek83

problem z dziwignią od wałka w Zetor 8111

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
radek83    12

mam problem z dzwignią przy kierownicy do włączania wałka odbioru mocy, dzwignią nie można wogule ruszyć, wcześniej nie było znią żadnego problemu, to stało się nagle , coto może być, proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piero    0

Odkręć tunel przy kierownicy i zobacz czy nie spadło ciegiełko i sie nie zaklinowało.Raz tak miałem tylko ze przy wzmacniaczu momentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

dawno nie używana i może się zapiekła, zrób tak jak kolega wyżej proponuje


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    101

a jeśli nie ten tunel przy kierownicy to zdejmij podłogę i tam przy rozdzielaczu zobacz czy nic nie wpadło i jej nie blokuje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nradek96
      Witam, mam problem z WOM w Zetorze 16145. Zakupiłem bronę aktywną i bez obciążenia działał w porządku, a gdy zaczyna pracę w ziemi to się zatrzymuje. Wymieniłem już tarczki na sprzęgle WOM i znajomy powiedział mi żeby sprawdzić ciśnienie na rurkach które wchodzą do sprzęgła. Na wolnych obrotach wychodziło 2 atmosfery, a na wysokich około 8 więc wymieniłem mikropompkę i teraz na wolnych jest 4, a na wysokich ponad 10. Podobno na wolnych obrotach powinno być 10 atmosfer. Dokręciłem 3 obroty zawór na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni i też nie ma różnicy. Uszczelniłem też wszystkie przewody, aby nigdzie nie było wycieków. Podejrzenie pada na ten właśnie rozdzielacz, ale tani on nie jest dlatego pytam czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze można poszukać przyczyny? 
    • Przez Soltys85
      Witam. Na łączeniu pomiedzy tylnim mostem a skrzynia cieknie całyczas olej dodam ze było to robione juz dwa razy, raz była dawana zwykła uszczelka raz specjalny silikon. Przy ciagniku jest tur, pod ciagnikiem jest wzmocnienie a i tak sruby sie luzowały za pierwszym razem, za drugim razem juz nie ale i tak cieknie. Teraz bede go rozbierał bo nie działa mi wom jak to uszczelnic żeby juz był spokój ?? Jaka dac uszczelke? Co zrobić zeby sróby sie nie luzowały??
    • Przez Vroobel
      Witam
      Co poradzić na cieknacy olej na walku miernika impulsow? Uszczelniacze byly juz wymieniane dwa razy, jesli wymiana walka to wyjdzie bez rozbierania mostu?
    • Przez golfdriver
      Jadę sobie z pustą przyczepą, gdy nagle bęc. Koło leży z boku. Ukręcona oś. Jakieś pomysły i opinie Czo tu się odwaliło?
      Zdjęcia:



      I już podniosłem ładowarką:

      W środku:

    • Przez tadzio
      Witam. mam taki problem. Po załączeniu dżwigni po prawej stronie przy ręcznym hamulcu od WOM od razu obraca mi się wałek WOM a tak nie powinno być, bo dopiero po załączeniu dźwigni przy kierownicy powinien się załączyć.
×