Matti

Wymiana wałka WOM z taśmowego na tarczowy

Polecane posty

seweryn20    825
2 godziny temu, kris148a napisał:

Panowie, na forum był kolega który moletkował bęben wom ten szerszy od załączania. Macie jakiś z nim kontakt albo może gdzieś się wypowiadał jak mu się to sprawuje? Czy to jest dobre rozwiązanie czy to tylko pogarsza sprawę bo szybko zjada taśmę?

Przejrzyj temat od pierwszej strony a znajdziesz odpowiedz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabianek123    13

 jak kupiłem putina to podczas przeglądu wymieniłem odrau taśme , w sumie to zamieniłem ich miejscami bo ta druga była jak nowa, u mnie te bębny miały rowki nacięte tarcza o gr 1mm w odległości 1cm i na krzyz  nawet myslalem za tak ma być .od tej pory skosiłem jakie 50 ha ugorów i nie miałem większych problemów .choć zdazyło się kilka razy ze się się poslizgneło...  a za chwile się zadusił silnik .niektóre chaszcze maja około2 m ,rotosan 2m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Straszycie tylko tym WOM'em, w tym roku prócz rotacyjnej i rozrzutnika doszła prasa rolująco-belująca i wolałbym bez niespodzianek.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
Przypilnować tylko trzeba regulacji i powinno być ok. Nie tak jak kumpel poskładał byle jak i płacze że mu w bronie aktywnej ślizga. Jak sie okazało to miał źle ustawiony amortyzator i mimo że wiedział to dalej nic z tym nie zrobił bo przeciez nie ma minuty czasu żeby popuścić kontrę i dokręcić śrubę na wymiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Ja swojego podciągnąłem w polu po kilku godzinach pracy i na razie jest git.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie narzekają na to jako tako ze ślizga w czasie pracy tylko że ciężko mu ruszyć z dużym obciążeniem a częste takie załączanie skraca życie taśm. Nic nie zrobi na naszym rynku spotkać inny napęd to rarytas.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

Witam mam 920 i teraz kupiłem 1221 na tarczkach diler z Czarnej Białostockiej twierdzi że nowy wom na tarcze pasuje do starszych tylko trzeba powiększyć otwór w moście  o około 5 mm porównywałem katalogi wygląda to realnie twierdzi że kilka sprzedał a gościu jest super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

tak ale takie same jak w moim 920 a nowsze na tarcze 1221 6 szt 1025 3szt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Mam 1025 z 2011 roku i już są tarcze.

Mam 1025 z 2011 roku i już są tarcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

zgoda były różne wersje podejrzewam że cwany diler jeszcze dziś ściągnie starą wersje i będzie chwalił w moim 920 80km  taśmy od początku to porarzka a co muwić 130 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    398

Panowie. Mam belarusa 1025.4 z 2011roku i mam problem ze ślizgającym się womem pod sporym obciążeniem. Wom jest na tarczkach. Pytanie czy ktoś już wymieniał te tarczki i czy można coś zrobić żeby np. Przerobić na 6 tarczek?

Edytowano przez szzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj