Pronar 82a-Smarowanie krzyżaka wału
Przez
Cheesburger, w Pronar
-
Podobna zawartość
-
Przez Mrozik137
Witam mam problem wymieniłem alterantor bo myślałem że od tego nie pala sie nawet nie zapalaja sie na włacznikach te lamki co to by mogło być prosze o pomoc
-
Przez kaczmi
Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
-
Przez mlody5674
Witam chce kupić owijarkę samozaładowczą i mam dylemat która wybrać, słyszałem ze Sipma jest troszkę lepsza od pronra, ktoś miał doświadczenie z tymi owijarkami proszę o wasze opinie która wybrać żeby można było pracować bez awaryjnie, z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam !
-
Przez Wozny186
Witam. Mam problem z moim 7211.
Odkręciła się nakrętka koła pasowego wału.
Przez co koło spadło z wału i się uszkodziło.
Rozjechałem ciągnik wyciągłem nakrętkę oraz koło pasowe ale za żadne skarby nie mogę wyciągnąć klina z wału. Jest na to jakiś patent? klin rusza się w wale jakiś 1mm ale nie jestem w stanie go wyciągnąć. Po usunięciu simmeringu widać tam jakąś blaszkę jakaś jakby osłona przeciwrozbrygowa oleju i nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania obudowy rozrządu ściągania pompy wody alternatora i całej reszty jaka tam jest. Czy ten klin powinien wyjść normalnie czy trzeba rozbierać to wszystko? Proszę o pomoc bo ciągnik chodzi przy odśnieżaniu i jest bardzo potrzebny a jeden w zasadzie klin go unieruchomił bo części już mam a poskładać nie mogę. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
-
Przez evolution93
Witam.Robiony jest remont silnika i podczas rozbierania silnika wyszło ze sa 2 inne korbowody. nie wiem jak długo ten ciagnik tak pracował .Czy lepiej zmienic na takie same czy nie nie ma co zawracac sobie tym głowy? wiem ze masa ich powinna byc taka sama ale czy to w ruskim ma znaczenie.Czy mozliwe ze właśnie przez te inne korby wał na 2 panewce głownej mogł sie przytrzec poniewaz czuć wyrażny garb/uskok i sa rysy .
i druga sprawa uszczelnienie wału od strony rozrzadu. chcac wymienic simering przy kole pasowym sa tam takie 2 podkładki jedna filcowa i cienka .do czego służy ta filcowa poniewaz rozpadła sie w rekach na czesci i w hurtowni nie ma nigdzie czegos takiego.
-