adamek1942

kopcenie proximy 90 przez 30 sekund

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamek1942    6

witam ciągnik mi nagle zaczął kopcić w połowie drogi na aż taki zaniosły dym siwy i bardzo śmierdzący jakby olej się spalał z silnika,po chwili ustało i niema ani dymka, silnik z dpf, zauważyłem ze tłumik na koću wydechu zrobił się troszkę mokry ale już wszystko ustało, co sie do cholery dzieje to jest nowy ciągnik pomocyy, pracowałem co prawda troszke na wolnych obrotach i morze tego dpfa przypchało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Tylko DPF manualnie sie ustawia żeby go wypalić, Zamiast tego filtra dają jedynie pustą obudowa i ciągnik inny sie zaraz staje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Inny jak inny po prostu, przy lekkich pracach ten syf się nie z apcha i nie będzie tworzyć nie potrzebnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

No to pocieszyliście mnie bo już myślałem ze rypło, ale to jest po prostu śmieszne to wyglądało jakby ktoś zapalił oponę w piecu aż taki dym z tego idzie, przecież jak mnie ludzie zobaczą to powiedzą ze jakiś złom to jest i chla olej, ciągnik ma 6 mtg ja pytałem o to jak kupowałem ciągnik to gadali ze 800 zł zamiennik kosztuje ale jak ominąć komputer. Zielona kontrola od dpf świeci dopiero przy 2000obr/min a kto tak będzie cały czas jeździł ....????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

a wam co ile mtg się załączają te dpf ??kitowiak napisał ze to sie manualnie włacza to dlaczego u mnie tak sam od siebie zaczyna kopcic ,czyli się załancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DPF da się wywalić ale niestety tylko po gwarancji (przynajmniej u mnie serwis powiedział ze nie uzna gwarancji jeśli zrobimy to w jej trakcie). Po wymianie DPF ciągnik nie jest już tak mułowaty jak był przed wymianą. W zetorach komputer nie jest mocno skomplikowany, jeśli wymienisz wkład filtra DPF wystarczy wyciągnąć bezpiecznik żeby na desce nie świeciły kontrolki od DPF i żeby nie piszczał (po prawej stronie masz taki komputerek gdzie sprawdzasz zapełnienie tego filtra, jesli jest pełny to zaczyna piszczeć). Ogólnie polecam wymienić ten wkład. Sprawdzaj poziom oleju bo niestety jeśli ten filtr będzie ciągle zapchany to lubi trochę brać.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Ja dzwoniłem do serwisu to powiedzieli ze jak oni to zrobią tam z kąd kupowałem ciągnik, to będzie dalej gwarancja czyli po czym mam poznać ze ten filtr jest już przytkany i będzie jego wypalanie lada chwila ???olej kontroluje co odpalenie z rana, jest w porządku.Ale dolany do max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prawej stronie tam gdzie masz gaz ręczny, odkręć ten plastik masz tam komputerek zapal ciągnik i jeśli będzie chyba powyżej 10 barów (nie jestem pewny, do jednostki tez nie) to jest zapchany, jeśli na panelu świeci Ci się czerwona lampka to znaczy ze musisz pracować na wysokich obrotach żeby Ci się wypaliło. Jeśli serwis powiedział Ci że nadal będzie gwarancja to wywal tego DPF, odczujesz różnice.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Być morze i to ustrojstwo wywale strasznie to jest uciążliwe ,a nie dało by się po prostu środek filtra wyciągnąć i odłączyć ten komputer ?? nie bedzie problemów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

wkład servisowy iwyjac bezpiecznik od kontrolek i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tez proxima tak dymiła bo pracowała długo na wolnych obrotach a przy normalnej pracy wypala się bez żadnego dymienia a po gwaranci kupie wkład serwisowy taki 

 https://www.olx.pl/oferta/wklad-filtra-czastek-stalych-dpf-zetor-zamiennik-CID757-IDn3NTv.html#74ce152ace a komputer się odłącza odpinając kabel podobny do telefonicznego  i do tego zaślepię EGR 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj