Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, jestem w trakcie zamawiania JD 6145R. Nie mogę się zdecydować jaki rozmiar opon wybrać. Standardowe z tyłu to 38 cali. Wydaje mi się to mało przy profilu 65 (szerokość 650). Natomiast za dopłatą 10 000 zł netto można wziąć tył-650/65R42 przód-540/65R30. Ta sama cena jest za dopłatę 650/75R38 i 540/75R28. Co o tym sądzicie? Mniejsza średnica i więcej gumy czy większa średnica i mniej gumy?

Opublikowano

więcej gumy. wtedy jak spuscisz powietrze do np 0,8 bar to wtedy opona bardziej się rozlozy na podłożu, lepsza przyczepnośc i uciag. tak na logikę. po nierownosciach też im większy profil opony tym lepiej. więc ja bym bral wyższy profil

Opublikowano

to zależy do czego ciągniki będzie potrzebny ale jeśli do orki, uprawy pozniwnej czy siewu to 2 opcja lepsza

ciagnik będzie sie trochę lepiej,, kleił,, do ziemi
a po drugie 42 cale to juz troche dużo na ten model - te felgi do modeli np 6175r

Opublikowano

Trochę kolega ma za mało koni by brać takie potężne lacze, te w podstawie 650 to jest dużo, większość ludzi przy tych mocach bierze 600 i to starcza spokojnie. Jak ktoś napisał, tamte drugie to do 6175r się nadają.

Opublikowano

Opony mają być firmy TRELLEBORG. Dealer namawia mnie na 42 cale, mówi że lepiej się prezentuje bo JD ma dość duży gabaryt jak na swą moc. Już sam nie wiem co zrobić.

Opublikowano

a ja nadal swoje weź 42. kawał traktora się zrobi i trakcja lepsza.

Opublikowano

Co on Ci gada głupoty, jakie duże gabaryty,JD ma najkrótszy rozstaw osi z całej konkurencji. Duże gabaryty to ma Claas, Valtra,MF.

 

No akurat z tej konkurencji to tylko Valtra ma większy rozstaw osi, pozostałe mają mniejsze. Ale myślę że to nie ma aż takiego znaczenia. JD jest wysoki i ma dużo miejsca pod błotnikami. Oglądałem zdjęcia tego modelu z kołami 42 cale i wygląda wzorowo. Także decyzja zapadła tył 650/65R42 i przód (tutaj zaszalałem) 600/65R28. Wizualnie wygląda świetnie (widziałem foto) zobaczymy jak w praktyce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v