mario17_1989

Renault 61.14 rs problem ze skrzynia

Polecane posty

Witam! Jestem nowym posiadaczem Renault 61.14  rs problem ze skrzynia.

Mianowicie wyskakuje rewers jadąc z górki oraz półbiegi dodam również że biegi strasznie ciężko wchodzą .

 

1.czym to może być spowodowane i jakie to koszty ?

2.od jakich innych renault pasuje skrzynia? 

3.jak mam szukać części do tego traktora i gdzie ? 

4.oznaczenie Rs  to jest model kabiny, wersja 4x4 czy jak?

z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

erwin2    5
65-12 LS  65-14 LS   75-12 LS 75-14 LS  85-12  LS 85-14 LS   85-14 LS możesz jeszcze szukać w wersjach z silinikiem perkinsa
czyli 70-12/14 SP oraz 80-12/14 SP jak również w wersji TS I TX .75-12 TS75-14 TS 80-12 TX 80-14 TX  77-12 TS 77-14 TS
 
85-12 TS/TX   85-14 TS/TX .Z mojego punktu widzenia wydaje mi sie ze jeśli rewers wyskakuje i pólbiegi to problem w krzyni 
 
pośredniej jest,może jedziesz z górki za szybko... i skrzymia rozpędza się wraz z silnikiem powyżej obrotów znamionowych 
 
silnika,chociaż fakt ze biegi ciężko wchodza może być spowodowane ze mechanizm wybierakowy jest zurzyty bądź synchronizator 
 
albo widełki,w najgorszym razie łożyska igiełkowe i wałki tańcują Ci i wtedy będzie ciężko włączyć biegi.opisz dokładniej 
 
jak się to dzieje czy jak robisz w polu to wszystko jest dobrze?
 

 

65-12 LS  65-14 LS   75-12 LS 75-14 LS  85-12  LS 85-14 LS   85-14 LS możesz jeszcze szukać w wersjach z silinikiem perkinsa
czyli 70-12/14 SP oraz 80-12/14 SP jak również w wersji TS I TX .75-12 TS75-14 TS 80-12 TX 80-14 TX  77-12 TS 77-14 TS
 
85-12 TS/TX   85-14 TS/TX .Z mojego punktu widzenia wydaje mi sie ze jeśli rewers wyskakuje i pólbiegi to problem w krzyni 
 
pośredniej jest,może jedziesz z górki za szybko... i skrzymia rozpędza się wraz z silnikiem powyżej obrotów znamionowych 
 
silnika,chociaż fakt ze biegi ciężko wchodza może być spowodowane ze mechanizm wybierakowy jest zurzyty bądź synchronizator 
 
albo widełki,w najgorszym razie łożyska igiełkowe i wałki tańcują Ci i wtedy będzie ciężko włączyć biegi.opisz dokładniej 
 
jak się to dzieje czy jak robisz w polu to wszystko jest dobrze?

 

 

post-4406-0-00498900-1497773339_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedz!  traktor narazie jest w Niemczech  nie testowałem go pod obciążeniem.

 

Posiada ktoś instrukcje/katalog czesci do ww. modelu?

 

A z innej beczki.

Może ktoś wie coś na temat silnika/ traktora tj.

ile oleju do silnika/skrzyni 

jaki olej, jakie filtry najlepiej stosować

udzwig tur/tuz

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

w 61.14 silnik to MWM D 226 .3  trzy cylindry Moc 61 koni mechanicznych przy 2350 obr/min podnośnik dzwiga  2800 kg , wałek 540/1000 skrzynia 12 x 12 lub 24 x 24 prędkość 28/godzine, koła tył 28 cali przód 24 w ewrsji 4 x 4, ogólnie to bym polecił Ci renówke z czterema garami czyli wersje 75 bo wersja 68  RS ma silnik który w razie awarii bloku.. będziesz miał cięzko znaleźć,on ma pompe hydrauliczną po prawej stronie ciężko będzie taki Blok znalęźc jak coś....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

w 61.14 silnik to MWM D 226 .3  trzy cylindry Moc 61 koni mechanicznych przy 2350 obr/min podnośnik dzwiga  2800 kg , wałek 540/1000 skrzynia 12 x 12 lub 24 x 24 prędkość 28/godzine, koła tył 28 cali przód 24 w ewrsji 4 x 4, ogólnie to bym polecił Ci renówke z czterema garami czyli wersje 75 bo wersja 68  RS ma silnik który w razie awarii bloku.. będziesz miał cięzko znaleźć,on ma pompe hydrauliczną po prawej stronie ciężko będzie taki Blok znalęźc jak coś....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 ogólnie to bym polecił Ci renówke z czterema garami czyli wersje 75 bo wersja 68  RS ma silnik który w razie awarii bloku.. będziesz miał cięzko znaleźć,on ma pompe hydrauliczną po prawej stronie ciężko będzie taki Blok znalęźc jak coś....

 

Dzięki za odpowiedz! 

Jeżeli silnik jest taki sam konstrukcyjnie jak ten montowany w Fendt-ach  to tu nie będę miał problemu w Niemczech mam zaprzyjażniony  warsztat który rozbiera Deutz-a i Fendt-a na części  kolo Marktoberdorfu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

no tak tuleje cylindrowe tak jak w cztero cylindowym tylko że wał korbowy mniej spotykany bo trzy cylindrowy,a ile za ten ciągnika liczą...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chcieli 20tys zl udało mi się zejść na 17tys "na remont skrzyni"  z turem 3 sekcyjnym bez lyzki ,automatyczny zaczep bez szyny , oraz szybkozłacza na Tuzie,brak dolnego zaczepu oraz listwy do tuza,4x4.siedzenie pneumatyczne.  traktor ma nabite 7tys mth zapala od strzała bez dymka , hamulce po wymianie, opony przód 70% tyl jakies 30-40%.  Błotniki do pospawania w dwoch miejscach  sito o wym ok.20x20

 

ilos biegow 12/12

Edytowano przez mario17_1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

jak by to były tylko widełki w skrzyni do roboty to bym wzioł ,jeśli by to były łożyska to bym odpuścił bo koszt duży tej naprawy,pozatym nie wydaje mi sie żeby miał 7 tys godzin i skrzynia w takim stanie no chyba ze przez brak oleju tak go załatwili,chociaz jeśli ma tura to rewers leci w pierwszej kolejniości wtedy i półbieg bo to przwie te same wałki w skrzyni pośredniej,sprawdź czy nie ma jeszcze luzu wzdłużnego na wale korbowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam!jedyne luzy jakie wykrylem to sa na skrzyni od rewersu  na tym walku co wychodzi ze skrzyni  luzy gora/dol  czyzby lozysko ? 

w skrzyni rowniez malo oleju nawet nie dostaje do  bagnetu. mam nalac nowy czy uzupelnic ubytek? 

Jaki olej  najlepiej lac  i gdzie jest wlew ? bo z tylu nad plecakiem jest wlew tylko zolta pokrywa  czy to  jest od hydrauliki czy od skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1017

wlew jest jeden do całego tyłu i właśnie tam w plecaku pod żółtym korkiem

jeśli wiesz co i kiedy było lane to uzupełnij, jeśli nie to nowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie wiem i bede wymienial na nowy. Pod kabina z prawej tylnej strony  jest  jeszcze cos w rodzaju odpowietrznika  czy ta skrzynie sie odpowietrza? ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1017

odpowietrznik czy jak kto woli zawór dekompresacyjny musi być, w przeciwnym wypadku miałbyś zalany cały tył jak w naszych c360


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a w jaki sposób prawidlowo odpowietrzyc taka skrzynie?  
 
Jaki nr katalogowy maja elementy wybieraka  tj.  na zdjeciu. koluszko i ten uchwyt zabezpieczony kolkiem rozporowym.. 
 

 

post-76736-0-78800400-1498380857_thumb.jpg

post-76736-0-76314900-1498380862_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam! problemem odpowiedzialnym za wyskakujacy  rewers jest  prawdopodobnie  trybik o zlotym kolorze  ma pare zebow  zuzytych po bokach oraz tryb o nr 69 i 70 

 

ktos wie jakie to koszty nowych czesci ?ewentualnie nr katalogowe

 

 

jaki luz powinien byc na tych widelkach bo u mnie jest jakies 2mm luzu 


od czego jest ta lina? gdzie ona ma byc i jak ma byc zabezpieczona/zamocowana ?bo jest  tylko opaskami przymocowana do przewodow od hydrauliki 

post-76736-0-62532500-1498912930_thumb.jpg

post-76736-0-11398500-1498912942_thumb.jpg

post-76736-0-48728400-1498912958_thumb.jpg

post-76736-0-91369700-1498912968_thumb.jpg

post-76736-0-31308000-1498912985_thumb.jpg

post-76736-0-79888700-1498912997_thumb.jpg

post-76736-0-35992700-1498914789_thumb.jpg

post-76736-0-85819400-1498916605_thumb.jpg

post-76736-0-54784400-1498916626_thumb.jpg

post-76736-0-63460600-1498916654_thumb.jpg

Edytowano przez mario17_1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Masz wycięty tryb ten od strony skrzyni i na pewno przesuwka  do wymiany i hamulec synchronizatora to jest bieg do przodu wsteczny widze ze w miare sie trzyma ta linka to regulacja przepływu oleju powinna być zapięta na rozdzielaczu podnośnika a dzwignia  z oczkiem to zapadka blokady brakuje tam albo stalowego pręta lub linki . na schemacie masz inny model skrzyni z biegami żółw- zając twoja skrzynia tylko rewers przy konsoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

który tryb masz na mysli? a na zdj to jest pret stalowy. moze mi ktos zrobic zdj  w swoim traktorze jak to wyglada?? dzieki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj