pupeq

nowy 5 R pytan kilka

Polecane posty

pupeq    0

Wie ktoś może ile zaworów na cylinder mają te ciągniki?

Pozycja neutralna w rewerserze jest, czy żeby zatrzymać ciągnik trzeba hamulec elekto włączać?

Dzięks!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile zaworów ma tego nie wiem nie sprawdzałem. A co do rewersora to ma pozycję postojową i neutralną. w przypadku gdy jest wyposażony w joystick z przekładnią nawrotną lewostronna dziwgnia rewersora wraca do pozycji środkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

ile zaworów ma tego nie wiem nie sprawdzałem. A co do rewersora to ma pozycję postojową i neutralną. w przypadku gdy jest wyposażony w joystick z przekładnią nawrotną lewostronna dziwgnia rewersora wraca do pozycji środkowej.

 

Dzięki! Ale jakbyś mógł jakoś sprawdzić ile zaworów ma byłbym jeszcze bardziej wdzięczny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

 

W broszurze jest wymieniony tylko Command8 32/16 z funkcją Eco. Odnośnie drugiego pytania - pewnie 2100-2200 rpm.

 

Jakie ceny za przedstawicieli serii 5R i przy jakim wyposażeniu wymieniał handlowiec?

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

Za 5100R, prawie ful opcja(podłokietnik, ele zawory, 117l pompa, wzmocniony tylni podnośnik). Tylko bez com8(dopiero w domu na papierze zauważyłem że wstawił comquad'a manual, choć dwa razy mówiłem com8) bez pakietu z dzojstikiem i standardowe oświetlenie zażyczył sobie 248 tysi netto. W tym rabat 8 tysięcy na chwile obecna. Jak się pytałem czy przedni tuz i wom tak jak na stronie pisze w 5R maja w standardzie to się tylko uśmiał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie 5100R oferta 260 netto do negocjacji wyposażenie - Tuz przedni, amortyzacja osi i kabiny, przekładnia 16/16 manual, oświetlenie full led, pompa 117l, bez podłokietnika, opony 480 R 24 x 540 R38, trzy pary wyjść hydraulicznych (mechaniczne) udzwig 4700kg, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Ceny moim zdaniem przerażają (a jeszcze byście coś sobie podobierali), ja bym uciekał do innych marek, ewentualnie większych serii JD - 6M lub MC. Chyba że koniecznie chcecie tak mały traktor (rozstaw osi niemalże jak u New Hollanda T4, tylko konstrukcja jest wytrzymalsza i silnik większy). Ale wtedy też wybrałbym 90-tkę i zrobił jej chiptuning, bo pewnie będzie to bardziej opłacalne cenowo.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kewin123    43

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

Edytowano przez kewin123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

 

Arion 430 : przedni tuz, amortka, wom, hexaszift, pompa 100, automatyka skrzyni, 3 pary hydrauliki mechaniczne za 260 netto z bardzo dużym rabatem na amortyzacje przodu.

 

Jonder mały, arion znowu duży lub taki się wydaje i bądź tu mądry ; p

 

ciekawe jaka cena jest za Case luxxuma w takim wyposażeniu... podejrzewam ze 220 spokojnie.

 

Luxxum 110, troche ponad 240 netto. Prawie wsio już ma.

Edytowano przez pupeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Luxxum mógłby mieć tylko silnik 4,5 l z większych serii lub chociaż nie mieć zaworu EGR w tym małym silniczku. Skrzynia biegów z pewnością fajna - ma oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny, ale z drugiej strony - czy cokolwiek wiemy na temat jej trwałości? Ja szczerze powiem to niewiele wiem na ten temat. Ale nie wykluczam - to może być dobra i trwała konstrukcja.

 

Arion nie jest duży (rozstaw osi 252 cm, 5 t masy, tylko jest dość szeroki - trochę ponad 2,5 m i ma ciekawy rozkład masy 50:50 a nie 40;60 - przód:tył), Valtra N104 już jest większa (266,5 cm rozstawu osi, masa 5,35 t), ale do N114 jej wiele brakuje w wytrzymałości (odnośnie obciążeń), niestety. Ale możecie się tez rozeznać, wersja bazowa N104 powinna być w okolicy 220 tys zł netto.

 

Możecie się jeszcze rozejrzeć za MF-em z serii 5700 SL.

 

Z Claasem - jego ciągnikami - to imo jest ten problem, że jak to mówią Niemcy - za grosze ich się później sprzedaje. :( Chociaż jak będzie w przyszłości to kto to wie. A od serii Arion 4** to ciągniki wyglądają fajnie - przynajmniej według specyfikacji.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

W luxxum skrzynia głośna albo jestem uprzedzony po dłuższym kontakcie z maxxumem ; p

 

Valtry(nowa seria N) i meseje to chyba już ciut za drogo będzie. Ale jakby ktoś chciał popytać dilerów o tego MF'a 5700 SL z podłokietnikiem na elektrozaworach byłbym wdzięczny.

 

Wracając do tematu. Wiadomo już coś o apetycie na paliwo nowych 5R?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Pamiętajcie że Ariony 400 mają 2 wielkości 410-420 są mniejsze a 430-440, większe, chodzi o rozstaw osi. A odpowiednik 5R z Claasa to Claas Atos. Ciekawa jest oferta nowych DF 5 i 5G i nowa Valtra A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Różnica w rozstawie osi jest niewielka (podobnie jak i w katalogowej masie), ale faktycznie też jest. Duża różnica jest za to w udźwigu tylnego podnośnika 5750 kg od Ariona 430 w górę (do 460) vs 4500 kg u Ariona 410-420 (4200 kg vs 3200 kg, 61 cm za końcem haków).

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszkon    0

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub
ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub
Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM
Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...
Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub

ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub

Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM

Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...

Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

 

Nie, nie mam oraz nie spodziewałbym się zbyt wielu kupujących(Po prostu za drogi jak na te gabaryty). I ten czas oczekiwania na nowy ciągnik... oh maj got. Choć ponoć teraz w większości marek trzeba sporo czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Bodajże że w gazecie "tygodnik rolniczy" jest opisany 1 właściciel w Polsce 5R , ten ciągnik nie będzie tani że względu też że jest produkowany w USA więc koszty transportu są drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Tu nie chodzi o koszty transportu, nie bądzcie smieszni. Nawet jeśli to załóżmy że przypłynie promem do Portugalii do Lizbony to do Warszawy mamy jakieś 3500 km. Po 3 zł za kilometr to się równa 10 000zł. Plus prom kilkanaście tysięcy. Także teoria że transport drogi to ciągnik drogi jest naprawdę słaba... Moim zdaniem jest mały a potrafi tyle co duży plus trochę elektryki elektroniki i cena rośnie... Ciągnik moim zdaniem do ładowacza czołowego super bo mały promień skrętu, funkcja zatrzymania i ruszania tylko hamulcem, panoramiczny dach, miekka ośka i kabina do tego małe gabaryty a można obciążyć go do 8 ton a podstawa waży 4tony. :P żebym miał wolną kase bym sobie kupił :D


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo2007    75

Trochę późno ale zawsze. Model 5100r rocznik 18. Pali jak smok bez obciążenia przy prędkości 42 kmh 16 litrów na godz. W obciążeniu od 17 do 26 na godz. Na postoju mniej jak 8 nie ma mowy. Ciągnik za***ie cię awaryjny i niedopracowany nie polecam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj