Skocz do zawartości

Polecane posty

Maciek1091    1

Cześć! Czy ma ktoś w swoich zbiorach taką część? A może ktoś wie gdzie mógłby dostać coś takiego... Jest to tryb napędzający zewnętrzny wirnik

post-68292-0-04060600-1497431740_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1691
(edytowany)

Najszybciej dostaniesz u dilera Claasa ale oczywiście tanio nie będzie. Z jakością też może być różnie bo części robią często kooperanci z dziwnych krajów a oryginalny jest tylko napis "oryginal Claas" i oczywiście cena...kiedyś do pożyczonego przetrząsacza musiałem kupić pionowy wałek na którym siedzi wirnik to chcieli jakąś chorą kasę i ledwo 100,- zł. mi opuścili jak im pokazałem jak to jest wykonane...no ale maszynę pożyczyłem i u mnie się popsuła więc musiałem kupić i poskładać.

Możesz jeszcze spróbować poszukać w katalogach Granitu. Mają tam trochę zamienników do markowych maszyn o zbioru zielonek.

Jeśli drugi tryb też ma uszkodzenia nawet mniejsze to też musisz wymienić.

Edytowano przez extrabyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1091    1

W ramach ciekawostki. Tenn tryb u dealera kosztuje 1100 zł. Przy takiej wartości maszyny nie opłaca się. Najpierw próbuje szukać używki a później ostateczność to nowy.
Nie, drugi tryb jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1691

Ceny części oryginalnych nie jednego z nas już zaszokowały :D Łatwo z używek nie będzie dostać ale może jednak Ci się uda. Życzę powodzenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shogun    34

Wykręć go i pojeździj po okolicznych zakładach ślusarskich, często mniejsze zajmują się dorabianiem różnych trybów i zębatek na wymiar, jeżeli fachowiec będzie dobry i weźmie dobry materiał to jakość będzie porównywalna z oryginałem a cena pewno 1/10 z oryginału, nawet jak by był trochę gorszy materiał to itak pochodzi lata w warunkach polskich niedużych gospodarstw. A jak padnie to dorobisz następny, używki kosztują też sporo a materiał jest już zmęczony pracą na gospodarstwach zachodnich gdzie się nie cackają tylko sprzęt pracuje, poza tym używki są najczęściej z maszyn których remont sie nie opłaci już, inaczej mówiąc wszystkie części z takiej maszyny są raczej w kiepskim stanie albo będą w niedługim czasie. ;)

Ja przerabiałem dwa wałki sprzęgłowe do "papajka" , skracanie i frezowanie wielowpustów, jeden bardzo drobny pod tarczę sprzęgłową z samochodu i całość wraz z hartowaniem wyniosła mnie 250 zł (jakieś siedem lat temu). Efekt był jak z fabryki, luzy i wszystko zgodne z normami katalogowymi i pracuje to bez zarzutów do dziś, a przez 3 lata był papajek mocno katowany ze względu na brak lepszego ciągnika, silnik był robiony dwa razy, sprzęgło trzy a wałek jak nowy ciągle.

 

Taki mały tryb to nawet w stosunkowo drogim zakładzie, łącznie z hartowaniem nie wyjdzie więcej jak 200 zł, można od razu zamówić dwa na zapas to cena jednostkowa wyjdzie jeszcze niższa. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wij2323
      Witam. Mam taki problem że wyrzuciło mi olej ok 7 litrów z silnika perkins 6 . Nie poszła woda do oleju tylko po prostu wypchnęło taki pomarańczowy oring nasunięty na ośkę z lewej strony silnika , zaraz pod pompą wtryskową.  Nie wiem co to za element silnika , ale znajduje się pod pompą wtryskową.  Ma prostokątny kształt i wychodzi  z niego kilku centymetrowa ośka uszczelniona pomarańczowym oringiem. Ten oring wisiał lużno na końcu ośki i z tąd  poszedł olej. Co to jest za element silnika i dlaczego tam walnęło olejem. Po godzinie stygnięcia silnika miarka wskazywała zero oleju . Wcisnąłem palcami tą uszczelkę na swoje miejsce.  Dolałem jakieś 7 litrów i zjechałem do domu . W silniku nie słychać zadnych stuków , chodzi bez problemów.  Z góry dziękuję za pomoc.

       



















    • Przez Tobiasz912
      Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem Claasa Ares 567ATZ z 2006r. Ostatnio zaczely pojawiac sie  2 bledy - 324 i 325. Skutkuje to tym ze nie mogę przechodzic miedzy zakresami ABCD. Bledy wyskakuja co jakis czas z reguly razem. Mruga tez kontrolka akumulatora z piorunem bez sygnalu dzwiekowego. Alternator sprawdzalem i jest sprawny. Ktos wie co oznaczaja te bledy i co w ogole jest grane ? Z gory dziekuje za pomoc. 
    • Przez vrn
      Witam
      Padło mi łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni i muszę zdjąć całe sprzęgło. Problemem jest tarcza hamulcowa, bo o nią nie mogę zsunąć sprzęgła z wałka. Na dole dołączam jak to wygląda w książce. Może ktoś z Was wyjmował to całe sprzęgło i ma jakieś rady? 

    • Przez delta6583
      Witam, czy może ktoś z forum nie handluje częściami do tego siewnika ?
      Potrzebuję osi jezdnej z piastami (najlepiej kompletnymi z tulejkami itd)
      Na stronach handlowych znalazłem, ale do 3 metrowego więc odpada 
      jeśli ktoś ma, lub wie kto ma to proszę o jakiś kontakt.
       
      Jeśli ktoś by miał instrukcje, tabele wysiewu do tego siewnika to też by mi bardzo pomógł.
    • Przez jonybrawo8
      Witam potrzebuje pomocy musze w dominatorze 98 wyminic opony na przedniej osi i pyt brzmi jaki inny rozmiar moge zastosować bądź jakie macie zamontowane u siebie. Moja 98 wyszla z fabryki na 23.1 r30 (620/75 r30)
      Dodam ze felgi zostają te same chodzi tylko o sama gumę 
      Dodam ze felgi zostają te same chodzi tylko o sama gumę 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.