Polecane posty

Witam ! Tak jak w temacie mam wyciek z miejsca zaznaczonego strzałką. Dodam że ciągnik był robiony czyli rozpoławiany i zakładane nowe łożysko i uszczelniacz.  Proszę o porady jak rozwiązać ten problem. Gdyby taki temat już był to proszę moderatorów o przeniesienie bądź usunięcie. Podkreślam że zdjęcie nie jest moje !!!!! 

post-123701-0-01253400-1497117874_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

spuscic olej ze skrzyni porozkręcać pedały hamulca i sprzęgła wyjąc ten wałek wydłubać simmeringi sprawdzić czy wałek nie ma wżerów (jesli ma to przetoczyc lub kupic nowy ) kupic nowe simmeringi nabić wsadzic wałek nalac oleju i gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@mati8991:  Już prawdopodobnie kolego wiem co jest winowajcą a dokładnie uszczelniacz który wchodzi na wałek :D Dzięki Wielkie !!! Temat zamykamy !

Edytowano przez Ursusc360polska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adi96    1697

Ja tam dawałem dystansową podkładkę aluminiową,dookoła slikon i mi nie cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    918

Niby dlaczego poleci ??? Wszystko było dobrze i dopiero teraz lekko kapie więc to na 100% uszczelniacz.

 

poleci bo ktoś "mądry" zrobił na jednym wałku dźwignię ręcznego i pedał sprzęgła


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jan89
      Witam wszystkich.
      Posiadam John Deere 1640. Ostatnio zauważyłem wyciek oleju silnikowego między sprzęgłem a silnikiem. Dokładniej zaznaczyłem to miejsce czerwoną linią na przykładowym rysunku silnika. Cieknie między silnikiem a płytą oddzielającą silnik od sprzęgła.  Mam pytanie  czy ta komora która tam jest ma być szczelna? Tj czy normalne że jest tam olej silnikowy? Może ktoś ma jakieś zdjęcia jak wygląda silnik od spodu po zdjęciu miski olejowej? Czy miejsce zaznaczone niebieską linią jest szczelnie połączone z miską olejową?
      Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.

    • Przez karol210589
      Witam. Zetor Proxima 8441
      Mam problem ze sprzęgłem. Czasami jest dobrze czasami nawet biegu nie idzie włączyć. Co moze być konkretna przyczyną? Bo ze jest to sprzęgło to się domyślam ale co dalej 
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez GoodRamQ
      witam, zakupiłem mf 6180 i sączy się olej z węża zaznaczonego powiem mi ktoś od czego on jest? węże zakuć na prasie czy może można kupić orginał 
       
       
       

    • Przez Kris946
      Witam. Zostałem posiadaczem ciągnika jakim sa deutze dx 92. Odrazu mówie ze nie jestem ROLNIKIEM :D ,mam z zona gospodarstwo zapisane no i trzeba sie brac za naprawe sprzętu. Na mechanice się znam ale odnosnie tych dx-ów jestem troche zielony jesli chodzi o ich prace. Potrzebuję jakiegos fachowca co się na nich zna żeby móc sie poradzic. Ogolnie to chciałbym sie brac za sprzęgło bo strasznie szarpie( czy jest mozliwosc regulacji?), potrzebuje tez inne info np. chlodzenie tych silników co wyczyscic i jak dbac zeby sie nie przegrzewal, zmiana oleju w hydraulice (jaki olej) bo jest tragedia, zmiana oleju w silniku (jaki olej sie powinno lać i ile?)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj