Fugeo

Panel sterowania klimatyzacją

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fugeo    34

Witam

 

Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?

Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2

 

 

post-167037-0-43225200-1497023543_thumb.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Nie musisz tego wyciągać na 99% wina po stronie rezystora przy dmuchawie skoro taki objaw. Rezystor zmień i po problemie koszt od 6zł do 20zł.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fugeo    34
Zdejmij przed przednią szybą ta pokrywę. Pod nią jest filtr i obok ten rezystor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    34

W moim przypadku naprawił mi to wujek elektryk i koszt wyniósł mnie około 20 zł, bo trzeba było kupić jakąś tam część ale wyleciało mi z głowy jak to się fachowo nazywa.

Tobie też radzę znaleźć osobę znając się na rzeczy która Ci to naprawi bo nowy ciężko będzie raczej znaleźć i jak będzie to raczej dość drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2691

pokarz jak to wyglada, wiekszosc z osobowych pasuje i za grosze mozna kupic.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    109
Jeszcze nie wyciągałem tego rezystora. Ale podpatrzyłem na YT że ten bezpiecznik się zmienia i powinno działać. Koszt kilka zł. Jutro to wyjmę i zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2691

sa tez rezystory z mikro procesorem sterującym , ale to przeważnie w klimatornikach, takich się nie da naprawić.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    127

Nie no, rezystora z mikroprocesorem to jeszcze nie widziałem ;) Za to regulatory obrotów z PWM jak najbardziej się trafiają, naprawić da się niemal wszystko, tylko kwestia opłacalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    109
Wymieniłem dwa bezpieczniki termiczne i śmiga. Dzięki panowie za porady. A w przypadku wycieraczek to działa tak samo bo nie mam pierwszego biegu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    34

W przypadki wycieraczek niestety nic nie podpowiem, ale za to może ktoś podpowie mi dlaczego może nie działać mi spryskiwacz? Wycieraczka zarówno z przodu jak i z tyłu działa ale po prostu tak jakby nie zasysało płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    127

Typowy silnik od wycieraczek miał 3 szczotki. Jedna szczotka to masa,druga pierwszy bieg, trzecia to drugi bieg. Wystarczyło podać zasilanie na odpowiedni przewód silnika aby zmienić prędkość. Więc albo napięcie nie dochodzi do silnika(uszkodzone przewody, złącze, przełącznik), albo problem w silniku np. zużyta szczotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    127

Ile masz przewodów przy wtyczce silnika? Zwykle jest 5 albo 6. 3 ida do silnika a 2 lub 3 to czujnik żeby wycieraczka wiedziała gdzie zaparkować. Czujnik czasami jest na zawnątrz a czasami wewnątrz przekładni. Jak jest na zewnatrz to do samego silnika idą tylko 3 przewody. Podaj minus na obudowę silnika a plus przez żarówkę 55W po kolei na przewody. Na jednym zaświeci pełną mocą i będzie to masa. Pozostałe przewody to biegi. Na 2 biegu żarówka zaświeci mocniej, na 1 słabiej. Jak na którymś nie zaświeci wcale to silnik do rozebrania lub wymiany. Jakby się okazało, że silnik nie masy na obudowie to podaj masę na jeden z tych 3 przewodów a plus przez żarówke po kolei na pozostałe, jakby nie podłączać to w każdym przypadku żarówka powinna zaświecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ORION1
      Hej Czy ktoś jest posiadaczem Claasa Aresa jak ten sprzęcik się sprawuje. Może go ktoś widział w pracy. Co sądzicie o tym ciągniku???
    • Przez zyzek
      Czy to normalne, że po przejechaniu około 8km z dużą szybkością, olej w skrzyni jest już mocno rozgrzany? Da się trzymać przewód ręką, ale jest już gorący.
    • Przez 343
      Witam.Wie ktoś jak skalibrować noże sprzęgło w claas ares 836rz.Szukałem na forum to tylko znalazłem jak skalibrować rewers i kalibracje sprzęgła w młodszym typie ciągnika.
    • Przez bobert21
      Widzieliscie? Claas zmienil serie zamiast celtisa robia teraz axosa.
      Tu jest link: Claas Axos. Wiecie juz cos nowego o nich??
    • Przez Mateusz320
      Ktoś się orientuje jakie są ceny claasa Atosa 330? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.