Skocz do zawartości
Fugeo

Panel sterowania klimatyzacją

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fugeo    22

Witam

 

Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?

Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2

 

 

post-167037-0-43225200-1497023543_thumb.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Nie musisz tego wyciągać na 99% wina po stronie rezystora przy dmuchawie skoro taki objaw. Rezystor zmień i po problemie koszt od 6zł do 20zł.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Dokładnie tak jak piszę Corrado dobieraj się odrazu do dmuchawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fugeo    22

A gdzie dokładnie znajduje się dmuchawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepokorny    3

A żeby to wyciągnąć odkręcasz od spodu nakrętkę kluczyk 8 jeśli dobrze kojarzę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    22
Zdejmij przed przednią szybą ta pokrywę. Pod nią jest filtr i obok ten rezystor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    107
Jaka cena tego i gdzie to znalazłeś ? Dzięki że powiedziałeś bo już miałem pod kierownicą robić spustoszenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    22

W moim przypadku naprawił mi to wujek elektryk i koszt wyniósł mnie około 20 zł, bo trzeba było kupić jakąś tam część ale wyleciało mi z głowy jak to się fachowo nazywa.

Tobie też radzę znaleźć osobę znając się na rzeczy która Ci to naprawi bo nowy ciężko będzie raczej znaleźć i jak będzie to raczej dość drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1962

pokarz jak to wyglada, wiekszosc z osobowych pasuje i za grosze mozna kupic.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    107
Jeszcze nie wyciągałem tego rezystora. Ale podpatrzyłem na YT że ten bezpiecznik się zmienia i powinno działać. Koszt kilka zł. Jutro to wyjmę i zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1962

sa tez rezystory z mikro procesorem sterującym , ale to przeważnie w klimatornikach, takich się nie da naprawić.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    97

Nie no, rezystora z mikroprocesorem to jeszcze nie widziałem ;) Za to regulatory obrotów z PWM jak najbardziej się trafiają, naprawić da się niemal wszystko, tylko kwestia opłacalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    107
Wymieniłem dwa bezpieczniki termiczne i śmiga. Dzięki panowie za porady. A w przypadku wycieraczek to działa tak samo bo nie mam pierwszego biegu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    22

W przypadki wycieraczek niestety nic nie podpowiem, ale za to może ktoś podpowie mi dlaczego może nie działać mi spryskiwacz? Wycieraczka zarówno z przodu jak i z tyłu działa ale po prostu tak jakby nie zasysało płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    97

Typowy silnik od wycieraczek miał 3 szczotki. Jedna szczotka to masa,druga pierwszy bieg, trzecia to drugi bieg. Wystarczyło podać zasilanie na odpowiedni przewód silnika aby zmienić prędkość. Więc albo napięcie nie dochodzi do silnika(uszkodzone przewody, złącze, przełącznik), albo problem w silniku np. zużyta szczotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    107
Kolego elektryk. A jeżeli drugi bieg działa to można wyeliminować winę przełącznika i szukać dalej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    97

Ile masz przewodów przy wtyczce silnika? Zwykle jest 5 albo 6. 3 ida do silnika a 2 lub 3 to czujnik żeby wycieraczka wiedziała gdzie zaparkować. Czujnik czasami jest na zawnątrz a czasami wewnątrz przekładni. Jak jest na zewnatrz to do samego silnika idą tylko 3 przewody. Podaj minus na obudowę silnika a plus przez żarówkę 55W po kolei na przewody. Na jednym zaświeci pełną mocą i będzie to masa. Pozostałe przewody to biegi. Na 2 biegu żarówka zaświeci mocniej, na 1 słabiej. Jak na którymś nie zaświeci wcale to silnik do rozebrania lub wymiany. Jakby się okazało, że silnik nie masy na obudowie to podaj masę na jeden z tych 3 przewodów a plus przez żarówke po kolei na pozostałe, jakby nie podłączać to w każdym przypadku żarówka powinna zaświecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radzikus
      Witam.
      Panowie wołam o pomoc. 
      Mam aresa 697 ATZ ehr to TCE15.
       
      Problem jest taki: podpięty agregat, podniosłem go do gory i juz h*j, nic ani w jedna ani w druga. Mruga tylko czerwona kontrolka. Po pierwszym bysnieciu jest kolejne 4 i tak w kołko. PS: na panelu mam przycisk z kłudeczka ale on od poczatku nugdy nie dzialal. Zawsze odblokowywalem za pomoca pokretel wysokosciowych oraz wajchy gora/dół.
      Guziki na blotniku tez przestały działać 😢😭
       
      Pomozcie-robota w polu czeka 😕
      Film w zalaczeniu.
      20180816_175813.mp4
    • Przez tomb2
      Może coś o nim konkretnego powiecie jak sie sprawuje i ogólnie na temat tej serii :lol:
       
      Najbardziej interesowałoby mnie jakieś info o 426
    • Przez artur04c
      Witam , gdzie mogę znaleźć service manual do Ariona serii 600? Ewentualnie service manual przedniej miękkiej osi? bo nie wiem czy trzeba ściągać przednią oś żeby dojść do mechanizmu różnicowego bo troszkę tam ciasno. Pozdrawiam.  
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
    • Przez Tobiasz912
      Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem Claasa Ares 567ATZ z 2006r. Ostatnio zaczely pojawiac sie  2 bledy - 324 i 325. Skutkuje to tym ze nie mogę przechodzic miedzy zakresami ABCD. Bledy wyskakuja co jakis czas z reguly razem. Mruga tez kontrolka akumulatora z piorunem bez sygnalu dzwiekowego. Alternator sprawdzalem i jest sprawny. Ktos wie co oznaczaja te bledy i co w ogole jest grane ? Z gory dziekuje za pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.