Skocz do zawartości
Fugeo

Panel sterowania klimatyzacją

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fugeo    28

Witam

 

Czy ktoś wie jak wyciągnąć panel sterowania klimatyzacją/nawiewem w Claasie nie uszkadzając go?

Czy ktoś wie co może być przyczyną nie działania biegu 1 i 2 (chodzi mi o pokrętło do regulacji siły nadmuchu)? Na pozycji 3 dmucha aż miło, ale czasem po prostu za mocno i tu by się przydało zmniejszenie siły nadmuchu np. na pozycję 1 albo 2

 

 

post-167037-0-43225200-1497023543_thumb.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Nie musisz tego wyciągać na 99% wina po stronie rezystora przy dmuchawie skoro taki objaw. Rezystor zmień i po problemie koszt od 6zł do 20zł.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fugeo    28
Zdejmij przed przednią szybą ta pokrywę. Pod nią jest filtr i obok ten rezystor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    28

W moim przypadku naprawił mi to wujek elektryk i koszt wyniósł mnie około 20 zł, bo trzeba było kupić jakąś tam część ale wyleciało mi z głowy jak to się fachowo nazywa.

Tobie też radzę znaleźć osobę znając się na rzeczy która Ci to naprawi bo nowy ciężko będzie raczej znaleźć i jak będzie to raczej dość drogo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2160

pokarz jak to wyglada, wiekszosc z osobowych pasuje i za grosze mozna kupic.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    108
Jeszcze nie wyciągałem tego rezystora. Ale podpatrzyłem na YT że ten bezpiecznik się zmienia i powinno działać. Koszt kilka zł. Jutro to wyjmę i zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2160

sa tez rezystory z mikro procesorem sterującym , ale to przeważnie w klimatornikach, takich się nie da naprawić.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    106

Nie no, rezystora z mikroprocesorem to jeszcze nie widziałem ;) Za to regulatory obrotów z PWM jak najbardziej się trafiają, naprawić da się niemal wszystko, tylko kwestia opłacalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksiezopolanin    108
Wymieniłem dwa bezpieczniki termiczne i śmiga. Dzięki panowie za porady. A w przypadku wycieraczek to działa tak samo bo nie mam pierwszego biegu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    28

W przypadki wycieraczek niestety nic nie podpowiem, ale za to może ktoś podpowie mi dlaczego może nie działać mi spryskiwacz? Wycieraczka zarówno z przodu jak i z tyłu działa ale po prostu tak jakby nie zasysało płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    106

Typowy silnik od wycieraczek miał 3 szczotki. Jedna szczotka to masa,druga pierwszy bieg, trzecia to drugi bieg. Wystarczyło podać zasilanie na odpowiedni przewód silnika aby zmienić prędkość. Więc albo napięcie nie dochodzi do silnika(uszkodzone przewody, złącze, przełącznik), albo problem w silniku np. zużyta szczotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    106

Ile masz przewodów przy wtyczce silnika? Zwykle jest 5 albo 6. 3 ida do silnika a 2 lub 3 to czujnik żeby wycieraczka wiedziała gdzie zaparkować. Czujnik czasami jest na zawnątrz a czasami wewnątrz przekładni. Jak jest na zewnatrz to do samego silnika idą tylko 3 przewody. Podaj minus na obudowę silnika a plus przez żarówkę 55W po kolei na przewody. Na jednym zaświeci pełną mocą i będzie to masa. Pozostałe przewody to biegi. Na 2 biegu żarówka zaświeci mocniej, na 1 słabiej. Jak na którymś nie zaświeci wcale to silnik do rozebrania lub wymiany. Jakby się okazało, że silnik nie masy na obudowie to podaj masę na jeden z tych 3 przewodów a plus przez żarówke po kolei na pozostałe, jakby nie podłączać to w każdym przypadku żarówka powinna zaświecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
    • Przez norek007
      Witam, potrzebuje dokładny  opis kalibracji   EHR  w Claasie Arion 640 Cebis.
       Chciałbym zapytać o te czy małe pokrętła(potencjometry) na panelu  EHR.
      Najważniejsze w jaki położeniu ustawić pokrętło od czułości podnoszenia  EHR.
      Czynności do kalibracji które powinno się wykonać o których wiem to:
      1. Główne pokrętło od wysokości opuszczania ustawić na 60-70%.
      2. Założyć ciężar na ramiona tylne około 200kg.
      3. 6 raz wcisnąć klawisz od amortyzacji tylnego podnośnika( w tym momencie zacznie się kalibracja)
      4. Po kalibracji wyłączyć zapłon  na około 10s.
      Teraz moje pytania do was:
      Czy te czynności które wypisałem  wyżej są prawidłowe i jak ustawić ten potencjometr od czułości pracy ehr (na panelu), czy w ogolę ma znaczenie ustawienie tego potencjometru.
      Pozdawiam!
       
       
       
    • Przez hubis
      Witam,
       
      W Claasie Arion 640 wyświetlił się błąd  Id76ABh. Dotyczy on podnośnika tylniego. Podnośnik nie opuszcza się do końca i podczas pracy sam się podnosi, podejrzewam coś z elektroniką. Czy ma ktoś dostęp do książki błędów i jest w stanie coś więcej powiedzieć o tym błędzie?
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
    • Przez cheecko
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.