Skocz do zawartości
News
kocur695

zmiana rzędówki na przystawkę do zbioru traw

Polecane posty

kocur695    0

Witam. Póki co jestem nowy i trochę zielony jeśli idzie o sieczkarnie. Od niedawna jestem posiadaczem Jaguara 695 sl i chciałbym zmienić dzioby na przystawkę do zbioru trawy. Może znajdzie się ktoś ogarnięty w temacie żeby podpowiedzieć  co i jak trzeba zmienić w sieczkarni? z tego co mi powiedziano wyjmuje się gniotowniki i zakłada tunel ale co jeszcze ??   :blink: Będę wdzięczny za każdą podpowiedź 

Simmi    100

No należy wyjąć gniotowniki, w tym celu musisz odjechać całym bębnem do przodu. Potem zakładasz tunel i składasz z powrotem. Można od razu wyostrzyć noże i przysunąć stalnicę. Ustaw też w przekładni długości sieczki pozycję na długą sieczkę. Zakładać przystawkę i jechać. 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez adrian3344
      Witam, tak jak w temacie wie ktos jaka moze byc przyczyna??

Myślę ze to wina kół pasowych, ale może sie myle i przyczyna jest inna.
    • Przez mirek2503
      Witam, posiadam claas mercator 70 od tego roku i pojawił się u mnie problem z sieczkarnią ( kawałkiem blachy, której nie mogę zidentyfikować w żaden sposób na podstawie katalogu części, który jest w języku niemieckim). Proszę o pomoc w poznaniu nazwy tej części sieczkarni i podpowiedzi gdzie można jej szukać,dziękuję.
    • Przez Karol124
      Witam.Myślę nad zakupem sieczkarni Potinger Mex 2 z 12 nożami i 2 tarkami i moje pytanie jest takie czy ktoś ma taką sieczkarnię i jak sobie radzi w ciągniku 60-70 km
    • Przez kondziu123
      Witam poszukuję instrukcji obsługi do sieczkarni nh fx450. Jeżeli ktoś posiada proszę o kontakt. Pozdrawiam
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiadam rekorda z 1988roku z sieczkarnia.