Skocz do zawartości
maciejstrozynski

td95d 2003r. regeneracja cylinderka hamulcowego? "

Polecane posty

Witam. Problem polega na tym, ze cieknie plyn hamulcowy (LHM) z jedndgo z cylinderkow.... po rozkreceniu go widoczna korozja - do zeszlifowania papierkiem sciernym, alw najwiekszy problem jest z uszczelniaczem na tloczku.... wyglada na teflonowy... i nie widac go w katalogu CNH... :( nowy cylinderek... od 1000 do 2000 zl... czy ktos wie gdzie moge dostac sam uszczelniacz i czy ktos to juz robil? :)

post-207015-0-96223200-1496850798_thumb.png

post-207015-0-89176900-1496850818_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    137

Ja bym spróbował dobrać gumowy oring. Może załatwił by sprawę. Nie to może tokarz bylby w stanie dotoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Skoro masz stary uszczelniacz i tłoczek to jest masa firm która dorobi Ci taki uszczelniacz za parę złotych więc z tym nie ma problemu. Poszukaj tylko  w necie. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Radek88
      Witam
      Jak w temacie mam problem z zaworem z pneumatyki.
      Po nabiciu powietrza przez sprezarke zawor jakby nie zamyka się do końca, ucieka nim powietrze przez co działa cały czas sprężarka.
      Zawór był oczyszczony, jednak nic to nie dało po rozlożeniu go nie zauważyłem jakiś zużytych części, dzwoniłem do serwisu to powiedzieli że zamówią zestaw naprawczy ale już pół roku zamawiają i nadal nie mają.
      Miał ktoś może podobny przypadek? 
      Wiecie może gdzie można kupić taki zestaw, albo ewentualnie cały zawór? Pytałem u siebie w kilku sklepach i nigdzie nie mogę zamówić.
       Zdjęcie zaworu rzuce jutro.
      Pozdrawiam


    • Przez młody17
      Wiem, że jest juz kilka tematów związanych z tym ciągnikiem, ale w żadnym nie jasnych i wyrażnych odpowiedzi od samych urzytkowników!
      Wypowiadajcie się na temat tej seri w szczególności 80 konnego;)
      Pozdrawiam!!!
    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
×