apokalipto

nieszczelny orbitrol ???

Polecane posty

apokalipto    5

Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Wymień pierścień uszczelniający na wałku w orbitrolu, prosta naprawa i tania którą mżna samemu wykonać, bez kończenia szkół wyższych ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Tak.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Po prostu uważaj abyś innych uszczelniaczy nie uszkodził  sobie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zaznacz sobie dla pewności ułożenie części, niby nie jest to potrzebne ale lepiej niech jest tak jak było przez lata, uważaj bo w jednym z otworów po śrubie może być kulka i pręcik. To zaworek zwrotny. Pamiętaj gdzie był i w jakiej kolejności powkładane. Jeśli będziesz wymieniał oringi na pierścieniu zębatki zakładaj takie same, dokręcaj równi, stopniowa. Grubszych nie ściśnie i kierownica po odpaleniu połamie ci palce. I wiadomo perfekcyjna czystość.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Szkoda roboty. Kup nowy bo nawet jak go rozbierzesz i poskładasz jak książka pisze to za niedługo puści bo ma już duże przecieki wewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bzdury opowiadasz. Orbitrol prawidłowo eksploatowany potrzebuje kupę lat żeby się zużyć, jakakolwiek nieszczelność wewnątrz nie ma nic do wycieków na zewnątrz  a wymienić sam uszczelniacz prosto i koszt kilku do kilkunastu zł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dokładnie, sam robiłem  kiedyś w MF 188  3 razy rozbierałem bo źle złożyłem, nie wiem od czego to zależało, bo sam kierownicą kręcił, ale  chodził potem z 3 lata  bez problemu, póki nie sprzedałem.

Spróbować zawsze można to najtaniej, plus  stysfakcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Uda się się uda, najwyżej parę razy rozłożysz i złożysz ale zawsze taniej i jeszcze sporo pochodzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj