apokalipto

nieszczelny orbitrol ???

Polecane posty

apokalipto    1

Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    292

Wymień pierścień uszczelniający na wałku w orbitrolu, prosta naprawa i tania którą mżna samemu wykonać, bez kończenia szkół wyższych ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    360

Po prostu uważaj abyś innych uszczelniaczy nie uszkodził  sobie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Zaznacz sobie dla pewności ułożenie części, niby nie jest to potrzebne ale lepiej niech jest tak jak było przez lata, uważaj bo w jednym z otworów po śrubie może być kulka i pręcik. To zaworek zwrotny. Pamiętaj gdzie był i w jakiej kolejności powkładane. Jeśli będziesz wymieniał oringi na pierścieniu zębatki zakładaj takie same, dokręcaj równi, stopniowa. Grubszych nie ściśnie i kierownica po odpaleniu połamie ci palce. I wiadomo perfekcyjna czystość.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    7

Szkoda roboty. Kup nowy bo nawet jak go rozbierzesz i poskładasz jak książka pisze to za niedługo puści bo ma już duże przecieki wewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Bzdury opowiadasz. Orbitrol prawidłowo eksploatowany potrzebuje kupę lat żeby się zużyć, jakakolwiek nieszczelność wewnątrz nie ma nic do wycieków na zewnątrz  a wymienić sam uszczelniacz prosto i koszt kilku do kilkunastu zł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    271

Dokładnie, sam robiłem  kiedyś w MF 188  3 razy rozbierałem bo źle złożyłem, nie wiem od czego to zależało, bo sam kierownicą kręcił, ale  chodził potem z 3 lata  bez problemu, póki nie sprzedałem.

Spróbować zawsze można to najtaniej, plus  stysfakcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Uda się się uda, najwyżej parę razy rozłożysz i złożysz ale zawsze taniej i jeszcze sporo pochodzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez Daniel299k
      Witam, mam problem ze zwolnicą w ursusie c-325. W lipcu podczas pracy  w polu zatrzymałem się i  wyłączyłem traktor. kiedy odpaliłem go na nowo i wrzuciłem bieg, ciągnik w ogóle nie ruszył (wrzucasz obojętnie jaki bieg, puszczasz sprzęgło dajesz gazu a ten stoi w miejscu) jedyne co od czasu do czasu kiedy chcesz ruszyć słychać okropny dźwięk uderzania czego o coś w zwolnicy. Mimo to spróbowałem ruszyć na blokadzie i o dziwo ciągnik na blokadzie jedzie. Nie było innej możliwość traktor został z holowany z pola. podczas tego holu z każdym obrotem koła było słychać uderzenia czegoś o coś. Wie ktoś może co to może być? jaki element w zwolnicy mógł się uszkodzić. Za tydzień razem z tatą będziemy próbować rozebrać zwolnice ale jeżeli ktoś by wiedział czego można się spodziewać było by super. Pozdrawiam i proszę o pomoc
    • Przez adamrowek2000
      Jak zmienic w ursusie 1204 grzanie  z ciepłego na Zimne?
    • Przez FantasticMrF
      Witam

      Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
      Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
      Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
      Co może być przyczyną?
    • Przez Elijah94
      Witam, poszukuję instrukcję napraw do w/w ciągnika lub zdjęcie schematu skrzyni biegów. :) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.