Skocz do zawartości
apokalipto

nieszczelny orbitrol ???

Polecane posty

apokalipto    1

Mam pytanie w swoim 3p mam wspomaganie z koła rozrządu i od jakiegoś czasu wyrzuca mi olej przez kolumnę kierowniczą. co może być przyczyną ? orbitrol nieszczelny czy co ? trzeba go wymienić ?? czy regenerować.  dodam że całe zegary są mokre od oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    260

Wymień pierścień uszczelniający na wałku w orbitrolu, prosta naprawa i tania którą mżna samemu wykonać, bez kończenia szkół wyższych ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Po prostu uważaj abyś innych uszczelniaczy nie uszkodził  sobie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Zaznacz sobie dla pewności ułożenie części, niby nie jest to potrzebne ale lepiej niech jest tak jak było przez lata, uważaj bo w jednym z otworów po śrubie może być kulka i pręcik. To zaworek zwrotny. Pamiętaj gdzie był i w jakiej kolejności powkładane. Jeśli będziesz wymieniał oringi na pierścieniu zębatki zakładaj takie same, dokręcaj równi, stopniowa. Grubszych nie ściśnie i kierownica po odpaleniu połamie ci palce. I wiadomo perfekcyjna czystość.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    7

Szkoda roboty. Kup nowy bo nawet jak go rozbierzesz i poskładasz jak książka pisze to za niedługo puści bo ma już duże przecieki wewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Bzdury opowiadasz. Orbitrol prawidłowo eksploatowany potrzebuje kupę lat żeby się zużyć, jakakolwiek nieszczelność wewnątrz nie ma nic do wycieków na zewnątrz  a wymienić sam uszczelniacz prosto i koszt kilku do kilkunastu zł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

Dokładnie, sam robiłem  kiedyś w MF 188  3 razy rozbierałem bo źle złożyłem, nie wiem od czego to zależało, bo sam kierownicą kręcił, ale  chodził potem z 3 lata  bez problemu, póki nie sprzedałem.

Spróbować zawsze można to najtaniej, plus  stysfakcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Uda się się uda, najwyżej parę razy rozłożysz i złożysz ale zawsze taniej i jeszcze sporo pochodzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TylkoOkragly
      Witam mam taki problem a mianowicie pociągłem za bardzo dzwignia od wałka i teraz nie moge wrzucić wałka sciagłem dekiel od skrzyni biegów i jak ta listwe przestawić żeby było dobrze bo jest tak zblokowana że nie moge jej wogole ruszyć
    • Przez andrzej_ka
      Dzień dobry,
      chciałbym zrobić maskę (tylko przód) która jest taka sama lub bardzo podobna do tej którą Ursus 1234 ma fabrycznie.
      Mam blachy oraz giętarkę ale niestety do tego wszystkiego brakuje mi jej wymiarów. Mam prośbę, czy ktoś z was kto posiada taki model mógłby mi dostarczyć potrzebne informacje które zaznaczyłem na obrazku oraz dosłał kilka dodatkowych zdjęć z bliska oraz jak jest otworzona.
      Z góry bardzo dziękuje. Miłego!

    • Przez KrychxU
      Witam, interesuje mnie wasza opinia na temat wałów przyłączanych do pługa.
      Mam zamiar zainwestować w packomat, pług 4 skibowy a ciągnik 1614. Na spokojnie da sobię radę.
      Tylko sęk w tym że mam większą część pól w kształcie klinów, czytałem opinie że packomat na takie pola wmiarę daje radę bo najlepszy jest ten na przedni TUZ.
      Ale nie posiadam Tuz'a, ani nie planuję zakupu to interesują mnie dwa typy wałów, packomat lub ciągany.
      "Ciągany" z tego co wyczytałem lepiej uprawia glebę , poprzez to że ma większą średnice pierścieni oraz dwa rzędy tych pierścieni, ale packomat łatwiej przetransportować.
      I tu mam dwa pytania, czy np. podczas orki gdy na torze jazdy mam przeszkodę to czy mogę złożyć, przestawić ten packomat bez żadnych konsekwencji?
      I druga kwestia, Schemat wygląda tak: Orka(1614),nawozy(30),uprawa agregatem(1614),siew(30),bronowanie(30) czy to by mi się opłaciło ?
      Co z tego schematu mógłbym wykreślić po zakupie wału, bo zaprezentowałem schemat uprawy wiosennej, pożniwna różni się tym że po orce bronuję 30.
      Liczę na pomoc 😉
      PS. Gleby mam lekkie i średnie, ale większość lekkie 3,4,5 klasa. 
       

    • Przez Folenka
      Więcej informacji pod poniższym linkiem
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-ursus-c-325-330-z-turem-CID757-IDv5WF4.html
       
    • Przez bartekcuber
      witam mam problem z ciśnieniem oleju silnika na zimnym ma 4,5 atmosfery a na gorącym nie całe 1 miezone zegarem ściągnąłem misę by zobaczyć panewki nie które panewki główne są one koloru szarego metalicznego a miejscami jakby żółte i tu pytanie czy to żółte to jest wyrobienie się panewki ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.