kurtz

C-328/330 zaślepienie otworów pod świece żarowe?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kurtz    1

Witajcie Panowie!!! Posiadam samoróbkę na silniku C-328, nie mam świec żarowych ani instalacji pod świece (ale w zimie będę kładł całą nową instalację i wtedy założę też świece). I tak się zastanawiam bo te dwa otwory pod świece w kolektorze ssącym mam... niezaślepione? Tzn nie ma tam nic wkręconego i jak jest zimny to podpalam knotka i przytykam tam celem łatwiejszego rozruchu. Ale jakby nie patrzeć to tamtędy ciągnie lewe powietrze. Czy te otwory nie powinny być zaślepione skoro nie mam świec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    54

poprostu kup teraz świecie żarowe od tego silnika albo od c-330 i wkręć a podłączyć to sobie możesz kiedy będziesz chciał bo to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Póki co zakupiłem całą przednią oryginalną oś i cały tył ażeby już był kompletny ursusik tak więc póki co budżet na wydatki się skończył:) Świeczki myślę kupić w zimie jak będę robił kapitalkę:) Tylko zastanawiam czy zaślepiać już teraz (czy faktycznie będzie jakaś poprawa na plus w pracy ciągniczka po zaślepieniu tych otworków).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Poprawa będzie taka, że silnik nie będzie ssał brudnego powietrza przez te otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu0007    30

jak tych otworów nie zaślepisz to będziesz miał pogorszenie pracy silnika. przecież zamiast zasysać czyste powietrze to wciąga jak leci kurz z pola itp Jak uważasz że to nic takiego to spróbuj takim ostrym kurzem oddychać. Piszesz że będziesz robił kapitalny remont ale żeby dotrwał do tego czasu to lepiej wkręcić te świece

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Jeżeli nie zaślepisz, to równie dobrze możesz zdjąć filtr powietrza. I tak teraz jest tylko od parady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

jak nie masz kasy to choc szarą tasma zaklej te dziury czy czym kolwiek zaślep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Tiaa, brud z powietrza największą szkodę robi tym, że silnikowi się "kiepsko oddycha". Chyba ktoś tu nie ma pojęcia jak dłuższa praca na nieszczelnym układzie dolotowym "ładnie" szlifuje wnętrze silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Szczerze to nie miałem o tym pojęcia. Ojciec ujeżdżał ciągniczek. Dopiero teraz powoli zaczynam przejmować obowiązki i dlatego ze składaka robię normalnego ursusa, dlatego właśnie chciałem się dowiedzieć o te otwory. Na razie właśnie planuję zaślepić tylko (wkręcić jakieś śruby z odpowiednim gwintem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekfarmer   
Gość marekfarmer

świece kupisz po 20 zł za sztukę tańsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj