Skocz do zawartości
kurtz

C-328/330 zaślepienie otworów pod świece żarowe?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kurtz    0

Witajcie Panowie!!! Posiadam samoróbkę na silniku C-328, nie mam świec żarowych ani instalacji pod świece (ale w zimie będę kładł całą nową instalację i wtedy założę też świece). I tak się zastanawiam bo te dwa otwory pod świece w kolektorze ssącym mam... niezaślepione? Tzn nie ma tam nic wkręconego i jak jest zimny to podpalam knotka i przytykam tam celem łatwiejszego rozruchu. Ale jakby nie patrzeć to tamtędy ciągnie lewe powietrze. Czy te otwory nie powinny być zaślepione skoro nie mam świec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    43

poprostu kup teraz świecie żarowe od tego silnika albo od c-330 i wkręć a podłączyć to sobie możesz kiedy będziesz chciał bo to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    0

Póki co zakupiłem całą przednią oryginalną oś i cały tył ażeby już był kompletny ursusik tak więc póki co budżet na wydatki się skończył:) Świeczki myślę kupić w zimie jak będę robił kapitalkę:) Tylko zastanawiam czy zaślepiać już teraz (czy faktycznie będzie jakaś poprawa na plus w pracy ciągniczka po zaślepieniu tych otworków).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Poprawa będzie taka, że silnik nie będzie ssał brudnego powietrza przez te otwory.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu0007    19

jak tych otworów nie zaślepisz to będziesz miał pogorszenie pracy silnika. przecież zamiast zasysać czyste powietrze to wciąga jak leci kurz z pola itp Jak uważasz że to nic takiego to spróbuj takim ostrym kurzem oddychać. Piszesz że będziesz robił kapitalny remont ale żeby dotrwał do tego czasu to lepiej wkręcić te świece

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1870

jak nie masz kasy to choc szarą tasma zaklej te dziury czy czym kolwiek zaślep.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2417

Tiaa, brud z powietrza największą szkodę robi tym, że silnikowi się "kiepsko oddycha". Chyba ktoś tu nie ma pojęcia jak dłuższa praca na nieszczelnym układzie dolotowym "ładnie" szlifuje wnętrze silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    0

Szczerze to nie miałem o tym pojęcia. Ojciec ujeżdżał ciągniczek. Dopiero teraz powoli zaczynam przejmować obowiązki i dlatego ze składaka robię normalnego ursusa, dlatego właśnie chciałem się dowiedzieć o te otwory. Na razie właśnie planuję zaślepić tylko (wkręcić jakieś śruby z odpowiednim gwintem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfarmer    5927

świece kupisz po 20 zł za sztukę tańsze


 
 
 
 
 

Panie, wysłuchaj naszego pokornego wołania i udziel nam pogody; chociaż słusznie cierpimy za nasze grzechy, okaż nam swoje miłosierdzie i daj nam doznać Twojej dobroci. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

 

Wszechmogący, wieczny Boże, Ojcze miłosierdzia, wejrzyj, prosimy, na nasze codzienne potrzeby i udziel nam wystarczającej ilości pożywienia. Uwielbij nad nami święte Imię Twoje i wylej na nasze pola obfite błogosławieństwo, aby prace rolników i rośliny przez nich uprawiane przyniosły plon obfity. Niech nie szkodzą im mrozy, opady, grady, ulewy i powodzie. Prosimy Cię o to za przyczyną świętego Izydora, naszego patrona. Amen

Proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. Albowiem każdy, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kołaczącemu otworzą. Gdy którego z was syn prosi o chleb, czy jest taki, który poda mu kamień? Albo gdy prosi o rybę, czy poda mu węża? Jeśli więc wy, choć źli jesteście, umiecie dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Ojciec wasz, który jest w niebie, da to, co dobre, tym, którzy Go proszą” Mt 7,7-11

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez vrn
      Witam
      Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez artek1981
      pompa (nowa) nie podaje oleju na klawiature(sucha) i na zegar - przy odlaczeniu przewodu do zegara nie"bije olejem" co moze byc przyczyna?
    • Przez Zennek007
      Witam
      Pół roku temu robiłem remont silnika w moim ciapku. Założyłem nowe tuleje,tłoki, pierścienie, sworznie, panewki korbowodowe , wtryskiwacze i zregenerowałem głowice. Silnik przepracował ok 100 mth i wszystko było by w porządku gdyby nie taki walenie dochodzące z silnika, na zimnym można powiedzieć że da się tego nie słyszeć ale po rozgrzaniu jest coś strasznego. Najbardziej nasila się to pukanie gdy dołożę sporo gazu i puszcze. Wiem że silnik przed remontem był mocno zużytym progi w tulejach, wybite gniazda w głowicy i obrócone panewki na wale.
    • Przez Sadownikx2
      Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.