kurtz

C-328/330 zaślepienie otworów pod świece żarowe?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kurtz    1

Witajcie Panowie!!! Posiadam samoróbkę na silniku C-328, nie mam świec żarowych ani instalacji pod świece (ale w zimie będę kładł całą nową instalację i wtedy założę też świece). I tak się zastanawiam bo te dwa otwory pod świece w kolektorze ssącym mam... niezaślepione? Tzn nie ma tam nic wkręconego i jak jest zimny to podpalam knotka i przytykam tam celem łatwiejszego rozruchu. Ale jakby nie patrzeć to tamtędy ciągnie lewe powietrze. Czy te otwory nie powinny być zaślepione skoro nie mam świec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    50

poprostu kup teraz świecie żarowe od tego silnika albo od c-330 i wkręć a podłączyć to sobie możesz kiedy będziesz chciał bo to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Póki co zakupiłem całą przednią oryginalną oś i cały tył ażeby już był kompletny ursusik tak więc póki co budżet na wydatki się skończył:) Świeczki myślę kupić w zimie jak będę robił kapitalkę:) Tylko zastanawiam czy zaślepiać już teraz (czy faktycznie będzie jakaś poprawa na plus w pracy ciągniczka po zaślepieniu tych otworków).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stachu0007    19

jak tych otworów nie zaślepisz to będziesz miał pogorszenie pracy silnika. przecież zamiast zasysać czyste powietrze to wciąga jak leci kurz z pola itp Jak uważasz że to nic takiego to spróbuj takim ostrym kurzem oddychać. Piszesz że będziesz robił kapitalny remont ale żeby dotrwał do tego czasu to lepiej wkręcić te świece

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2536

jak nie masz kasy to choc szarą tasma zaklej te dziury czy czym kolwiek zaślep.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2418

Tiaa, brud z powietrza największą szkodę robi tym, że silnikowi się "kiepsko oddycha". Chyba ktoś tu nie ma pojęcia jak dłuższa praca na nieszczelnym układzie dolotowym "ładnie" szlifuje wnętrze silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Szczerze to nie miałem o tym pojęcia. Ojciec ujeżdżał ciągniczek. Dopiero teraz powoli zaczynam przejmować obowiązki i dlatego ze składaka robię normalnego ursusa, dlatego właśnie chciałem się dowiedzieć o te otwory. Na razie właśnie planuję zaślepić tylko (wkręcić jakieś śruby z odpowiednim gwintem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfarmer    6773

świece kupisz po 20 zł za sztukę tańsze


Kto drugiego łaje, niech sam przykład daje

Głupiemu ustąpić, sto dni odpustu dostąpić.

Głupi  marzy  o bogactwie, a mądry  o  szczęściu

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez ursus-moc
      witam stosowla to ktos pomaga to co http://www.olejarz.pl/dodatki-do-oleju/140-cerazer-do-silnika-maszyn-rolniczych-cs-a.html
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez kacper2365
      Witam chciałbym zamontować do esioka s7 chyba to jest es 301 rozrusznik jaki do tego wieniec ile on ma w środku mm albo może z czego by pasował najlepiej jest zamontować na kole zamachowym czy coś na korbie niemuwie że wieniec na korbie nie ale coś by szło zamontować na korbie?
      Ale po za tym chodzi mi o jakiś wieniec albo z fiata 126p albo 125p czy ze skody czy coś w tym stylu jakby ktoś mógł to by dał namiary na te części do esioka wieniec i tłumik gdzie można kupić takie części niech ktoś poda strone z gury dzięki i pozdrawiam.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.