kurtz

C-328/330 zaślepienie otworów pod świece żarowe?

Polecane posty

kurtz    1

Witajcie Panowie!!! Posiadam samoróbkę na silniku C-328, nie mam świec żarowych ani instalacji pod świece (ale w zimie będę kładł całą nową instalację i wtedy założę też świece). I tak się zastanawiam bo te dwa otwory pod świece w kolektorze ssącym mam... niezaślepione? Tzn nie ma tam nic wkręconego i jak jest zimny to podpalam knotka i przytykam tam celem łatwiejszego rozruchu. Ale jakby nie patrzeć to tamtędy ciągnie lewe powietrze. Czy te otwory nie powinny być zaślepione skoro nie mam świec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klj    53

poprostu kup teraz świecie żarowe od tego silnika albo od c-330 i wkręć a podłączyć to sobie możesz kiedy będziesz chciał bo to nie problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Póki co zakupiłem całą przednią oryginalną oś i cały tył ażeby już był kompletny ursusik tak więc póki co budżet na wydatki się skończył:) Świeczki myślę kupić w zimie jak będę robił kapitalkę:) Tylko zastanawiam czy zaślepiać już teraz (czy faktycznie będzie jakaś poprawa na plus w pracy ciągniczka po zaślepieniu tych otworków).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    25

Poprawa będzie taka, że silnik nie będzie ssał brudnego powietrza przez te otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu0007    30

jak tych otworów nie zaślepisz to będziesz miał pogorszenie pracy silnika. przecież zamiast zasysać czyste powietrze to wciąga jak leci kurz z pola itp Jak uważasz że to nic takiego to spróbuj takim ostrym kurzem oddychać. Piszesz że będziesz robił kapitalny remont ale żeby dotrwał do tego czasu to lepiej wkręcić te świece

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    841

Jeżeli nie zaślepisz, to równie dobrze możesz zdjąć filtr powietrza. I tak teraz jest tylko od parady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5257

jak nie masz kasy to choc szarą tasma zaklej te dziury czy czym kolwiek zaślep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2764

Tiaa, brud z powietrza największą szkodę robi tym, że silnikowi się "kiepsko oddycha". Chyba ktoś tu nie ma pojęcia jak dłuższa praca na nieszczelnym układzie dolotowym "ładnie" szlifuje wnętrze silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Szczerze to nie miałem o tym pojęcia. Ojciec ujeżdżał ciągniczek. Dopiero teraz powoli zaczynam przejmować obowiązki i dlatego ze składaka robię normalnego ursusa, dlatego właśnie chciałem się dowiedzieć o te otwory. Na razie właśnie planuję zaślepić tylko (wkręcić jakieś śruby z odpowiednim gwintem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekfarmer   
Gość marekfarmer

świece kupisz po 20 zł za sztukę tańsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pacal122
      Szanowni Państwo, mam pytanie odnośnie c330m, bo przymierzam się do wymiany wieńca koła zamachowego i chciałbym się dowiedzieć: jak wieniec jest zamocowany na kole zamachowym, jak to jest ze sprzęgłem czy jak go wyjmę to potem musi być włożony w tej samej pozycji i ogólnie porady jak dla nowicjusza którym jestem, bo odpalanie przez 15lat na zaciąg to wystarczająco długo żeby go wymienić.
    • Przez HubiSoft
      Ciekawi mnie czy w takim renault cergos 350 na rotacyjnej pompie da rady zwiększyć moc z czym się to wiązało i czy warto? 
    • Przez MFTeam
      witam mam problem z silnikiem Perkins 4 zrobiłem kapitalny remont nowy wal, tuleje, blok i głowica planowana, korbowody i tłoki, pompa paliwowa i wtryski są świeżo po regeneracji i do kolektora wydechowego dostaje się paliwo i czy na małych czy większych obrotach dymi na szaro/niebiesko. Oleju nic nie bierze a już trochę przepracował. Co to może być za przyczyna?
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam ile kosztuje generalny remont silnika w c 330 ? I jaka polecacie pompę hydrauliczna odrazu mówię że pracuje cały czas z turem 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam takie pytanko a mianowicie skąd bierze się taki nagar w układzie chłodniczym w ciągniku, dodam że płyn jest .. najtańszy" ale nie wiem czy to przez to,a i dodam jeszcze że to samo mam w obudowie termostatu, czekam na waszą pomoc, pozdrawiam

      Tutaj zdjęcia, ale już po wyczyszczeniu.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj